תפקידו של מהנדס קונסטרורטור

כמו שלא יעלה על הדעת כי מי שלא למד הנדסת מכונות ייצר רכב שישמש כל צרכן לכל דבר ועניין, כך לא יעלה על הדעת כי בניין יבנה ללא פיקוח מתאים. מי שלמעשה אחראים במידה רבה על הפיקוח הזה אלו אנשי המקצוע להם אנחנו קוראים בעגה המקצועית קונסטרוקטור או מהנדס קונסטרוקטור. תפקידו הוא פשוט לתת את המענה ההנדסי על מנת להבטיח כי התשתיות של הבניין או תוספות הבנייה יונחו בצורה הטובה ביותר על מנת שנשיג את התוצאות הרצויות לאורך תהליך הבניה ולאחר שנים.

הרי לא צריך לספר לאף אחד כי כאשר אנחנו ניגשים לתהליך של בנייה, בין אם זה פרוייקט גדול של בניין רב קומות ובין אם מדובר על שיפוצים בסגנון תמ"א 38, כך או אחרת אנחנו מדברים על מבנה שתפקידו להחזיק זמן רב בכל תנאי. יתרה מזאת, על פי התקנות המופיעות בחוק, לא ניתנת האפשרות להתחיל בתהליך הבנייה ללא חותמת של קונסטרוקטור מנוסה.

ההנחיות אומרות כי על אותו איש מקצוע לבקר אחת לכמה זמן באתר הבנייה על מנת לפקח במידה זו או אחרת על העבודה ולוודא כי זו נעשית כמו שצריך על פי ההנחיות שניתנו מגבוה.

כך שהבחירה של מהנדס קונסטרוקטור צריכה להיעשות בצורה טובה לא רק על מנת להבטיח כי אכן הבניין או תוספות הבנייה ייבנו בצורה הטובה ביותר, כאשר התשתיות פועלות בסינרגיה מושלמת לאורך שנים. אלא, הבחירה של קונסטרוקטור מקצועי גם תבטיח לכם את האישורים הנדרשים למנגנונים של הבירוקרטיה הישראלית.

למה סטטיקה הנדסה?

מין הידועות הן שתחום הבניה הוא תחום פרוץ לחלוטין. עבור עין לא מקצועית קשה לעיתים להבחין בין אנשי מקצוע מעולים, מהנדס קונסטרוקטור מקצועי היודע את העבודה על בוריה ובין אנשי מקצוע טובים פחות שעלולים, ביודעין או בעקיפין, להסב נזק משמעותי בתוך תהליך הבנייה.

מעבר לכך, העבודה בתוך תהליך בנייה היא עבודה בתנאי שטח, תחת לחץ, סיטואציה אותה רוצים כמובן כל הצדדים לסיים במהירות הרבה ביותר באופן הטוב והיעיל ביותר. לכן, חשוב לבחור מהנדס קונסטרוקטור מקצועי, בעל ניסיון, כזה שיתן לכם מענה בצורה הטובה ביותר ללא שהיות מיותרות ועיקובים שניתן היה להמנע מהם.

אנחנו בחברת סטטיקה הנדסה בוחרים את אנשי המקצוע שלנו בקפידה. המטרה היא לספק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר תוך הורדה משמעותית של העומס מהכתפיים של הלקוחות והעברתו אלינו, אנשי המקצוע. אנחנו מאמינים כי על ידי עבודה משותפת ניתן להגיע לתוצאות נהדרות ואנחנו קוראים לכם ליצור איתנו קשר במידה ואתם מעוניינים בכך.

אנחנו גאים לעמוד בחוד החנית של ענף הבניה בארץ. אנחנו שמחים לחבר בין אנשי המקצוע הטובים ביותר ובין הצרכים של כל לקוח ולקוח. אנחנו זמינים בטלפון או באתר ומחכים לשמוע מכם בקרוב.

 

construction-2578410_1920
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.