טיפולי מרכז לרפואה משלימה לאיזון הגוף והנפש

אחד מעמודי היסוד של הרפואה המשלימה ועולם ערכיה, הוא העיקרון ההוליסטי. בעוד שבמרפאות ובבתי החולים הקונבנציונאליים גוף האדם מחולק למערכות ואברים המנותקים אלו מאלו ובהם חלק אחד של גוף האדם מטופל ללא התחשבות בחלקים האחרים, הרפואה המשלימה רואה את האדם כאורגניזם אחד שלם בו כל אחת מהמערכות משפיעה על האחרת. לכן, בבואנו לקבל טיפולים במרכז לרפואה משלימה, אנו למעשה זוכים לטיפול מקיף הלוקח בחשבון את אי- האיזון במערכות הגוף או הנפש וכיצד אלו משפיעות על האדם כולו. אלו כמה מהטיפולים הנפוצים במרכז לרפואה משלימה והשפעותיהם על הגוף והנפש.

דיקור סיני

האקופונקטורה (דיקור סיני) היא טכניקה טיפולית סינית בת אלפי שנים בה מוחדרות מחטים דקיקות אל תוך נקודות מפגש בין נתיבי זרימה אנרגטיים ומסייעות לשחרר חסימות בזרימת הצ'י (אנרגיית החיים) הגורמות לכאבים, תופעות פיזיות רבות ולקשיים נפשיים. מחקרים מוכיחים כי השימוש בדיקור סיני, מסייע בזרימת הדם למוח ומאזן את הפעילות המוחית והעצבית בגוף. כך משמש הדיקור הסיני למגוון רחב של טיפולים, כאשר טיפול אחד, עשוי להשפיע על מספר מערכות בו זמנית על ידי הטיפול בגוף כשלם.

  • סיוע בכאבים אורתופדיים
  • טיפול בהתמכרויות
  • הפחתת כאבים כרוניים
  • הפחתת מתח וחרדות
  • איזון פעילות העיכול
  • איזון מצב הרוח
  • ועוד תופעות פיזיות רבות אחרות.

טיפול בכוסות רוח

שיטה עתיקה נוספת שהינה רווחת ברפואה המסורתית בסין וברוסיה. על ידי שימוש בכוסיות זכוכית היוצרות וואקום על הגוף, נוצרים שטפי דם קטנים ומבוקרים המעודדים הזרמת דם עשיר בחמצן אל הרקמות המפיח חיים בשרירים תפוסים וממריץ אזורים רבים בגוף באנרגיה. הוואקום נוצר על ידי הבערת אש בתוך הכוס ושריפת האוויר בתוכה. כיום, קיימות גם כוסות רוח בטיחותיות יותר הפועלות באמצעות משאבות. עם זאת, רבים טוענים כי הטיפול המסורתי יעיל בהרבה. כוסות הרוח מסייעות גם הן לתופעות רבות בתחום הגוף והנפש.

  • הקלה בבעיות נשימה כרוניות כמו אסטמה וברונכיט ספסטית.
  • להקלה בכאבים כרוניים ושרירים תפוסים.
  • למניעת חולשה ועייפות כרונית
  • לחיזוק המערכת החיסונית

הזרמת הדם והאנרגיה בחלק אחד, מפיחה חיים באורגניזם כולו ומשפרת את המצב הגופני והנפשי הכללי.

עיסוי במגוון טכניקות

אין סוף לשיטות העיסוי הזמינות היום ברבים מהמרכזים לרפואה משלימה. הטכניקות השונות מכילות בתוכן דגשים כאלו ואחרים המספקים מענה לבעיות רבות.

עיסוי שוודי

אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר בתחום. הוכח מחקרית כי עיסוי שוודי תורם באופן משמעותי לייצוב מצב הרוח, משפר את הריכוז והזיכרון ומקל תופעות דיכאון וחרדות. בנוסף, הוא מסייע בהקלת כאבים כרוניים, שחרור שרירים ולתחושת נמרצות כללית בגוף.

עיסוי באבנים חמות

הנחת אבנים שחוממו בטמפרטורה מבוקרת על גוף המטופל בעת העיסוי מסייעת בחימום הרקמות ובהזרמת דם חיוני אל אזורים שונים בגוף. טכניקה זו מגבירה באופן משמעותית את יתרונותיו של העיסוי ובסיוע לאיזון בין הגוף והנפש.

על מנת לבצע טיפולים מונעים לשמירה על הבריאות ולשיפור התפקודים היומיומיים, טיפולים אלטרנטיביים במרכז לרפואה משלימה עשויים להיות בדיוק מה שחיפשת.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.

אנרגיה סולארית
בלוג
האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורך? כל מה שצריך לדעת

בעוד השמש מלטפת את האופק בחיבוק החם שלה, טרנספורמציה מהפכנית מתרחשת על גגות ברחבי העולם. עידן האנרגיה המתחדשת מתקרב, ובחזית שלו נמצאת המהפכה הסולארית, המשנה את האופן שבו אנו מפעילים את בתינו ועדים לטביעת הרגל הכלכלית והאקולוגית שלנו על פני כדור הארץ. הפיתוי לרתום את האנרגיה האינסופית של השמש שבה את לב בעלי בתים בכל מקום, והוביל רבים להרהר בשאלה אחת משמעותית: האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורי? היציאה למסע ירוק זה מבטיחה לא רק להאיר את משכנכם באנרגיה בת קיימא, אלא גם מציעה מגדלור של תקווה לסביבה שלנו. חקירה זו תחשוף את שכבות שיקולי העלות, תחשוף את הפוטנציאל לחיסכון משמעותי בחשבון האנרגיה, ותעמיק בקדושה הסביבתית המוענקת לנו באמצעות אימוץ האנרגיה הסולארית. יתר על כן, הוא ישפוך אור על מסע התחזוקה של השקעה כזו ועל התמריצים הממשלתיים המופעלים כדי לעודד קפיצה זו לעבר קיימות. אז כשהעולם פונה לעבר עתיד בהיר ונקי יותר, בואו לנווט בנתיב המאור של האנרגיה הסולארית ונגלה אם זו אכן ההשקעה הנכונה לבית שלכם.

חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו