מדריך עבודה בגובה בחדרה


יש לכם פרויקט שדורש עבודה בגובה? לפני שאתם מעלים את הפועלים למעלה, עליכם לוודא שהם עוברים הדרכה בגובה ומקבלים אישור לעבודה בגובה. עלייה לגובה ללא האישור המתאים עלולה להיות כרוכה בענישה של הפועל ושל המעסיק, לבטל את תנאי הביטוח ויותר מכל, לסכן חיי אדם. תוכלו להזמין את ההדרכה מגופים מקצועיים רבים העוסקים בתחום, או לשלוח את קבוצת הפועלים ליום הדרכה מרוכז.

מהי הדרכה בגובה?

הדרכה בגובה היא הדרכה המיועדת לפועלים העובדים בגובה, וזה נכון לא רק לענף הבניין אלא לכל הענפים וכל התעשיות בהן נדרש ביצוע של עבודה כלשהי בגובה. במסגרת ההדרכה לומדים העובדים על כללי הבטיחות הרלוונטיים לתחום עבודתם, על הכלים העומדים לרשותם בכדי לעבוד בצורה בטוחה בגובה, על האופן בו עליהם להתנהל בגובה בכדי למנוע נפילה שלהם עצמם ו/או של חפצים שעלולים לפגוע בסובבים אותם וכן הלאה. הדרכה זו כוללת מרכיב עיוני פרונטלי וכן מרכיב מעשי, במסגרתו לומדים העובדים להשתמש באמצעי העזר הבטיחותיים העומדים לרשותם.

אחרי שאמרנו את זה, ההדרכה היא לא המטרה הסופית, ולפני שאתם מעלים את הפועלים שלכם אל הגובה, עליכם להשיג להם אישור לכך ממשרד העבודה. אישור זה ניתן, מן הסתם, רק לאנשים שעברו את ההדרכה וקיבלו על כך תעודה מתאימה מהגוף המדריך.

היכן ניתן לעבור את ההדרכה?

הדרכה בגובה באזור חדרה עם חברת עידן בגובה אשר מתמחה בהדרכות לעובדים בגובה באזור חדרה וקיסריה ועמק חפר ניתנת בכמה מודלים שונים. באפשרותכם להזמין צוות של מדריכי גובה, שיעבירו לפועלים שלכם את ההדרכה בשטח וממש באתר הפרויקט. לחילופין, תוכלו לשלוח את העובדים ליום הדרכה מרוכז, הכל בהתאם לצרכים שלכם ולהנחיות של הגוף המדריך. את ההדרכה מעבירות חברות הדרכה המתמחות בתחום ההנדסה. ישנן חברות שעובדות אך ורק עם ענף הבניין, ויש אחרות שמעניקות הדרכה בגובה לכל הענפים ולכל התעשיות. לאחר שתשלימו את ההדרכה הנדרשת, עליכם לפנות אל משרד העבודה ולבדוק מהי הפרוצדורה לקבלת אישור העבודה עבור העובדים שלכם. עלייה לגובה ללא האישור הנדרש היא עבירה פלילית שענישה בצידה, ויכולה גם לסכן חיי אדם.

לפני שאתם מעלים את העובדים שלכם אל הגובה לביצוע עבודות שונות בגובה, עליכם לוודא שהם מכירים את כל כללי הבטיחות, שהם מצוידים בכל אמצעי הבטיחות ושהם גם יודעים להשתמש בהם. לשם כך יהיה עליכם לשלוח את העובדים להדרכה בגובה, ולאחר מכן גם לקבל אישור עבודה בגובה ממשרד העבודה. חשוב להקפיד על כל הנהלים, הן בכדי לעמוד בדרישות החוק והן בכדי לשמור על חיי אדם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.

ביטוח רכב
בלוג
טיפים לבחירת ביטוח לרכב

כשזה מגיע לשמירה על הרכב שלך ועל עצמך על הכביש, ביטוח הרכב הנכון הוא בעל חשיבות עליונה. עם שפע של אפשרויות ביטוח רכב זמינות, בחירת הפוליסה המתאימה ביותר יכולה להיות משימה מאתגרת. כדי לסייע לך בקבלת החלטה מושכלת ובביצוע השוואת ביטוח רכב חלקה, הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.