מעקות זכוכית בחדרה

מעקה זכוכית מחיר

בבחירת מעקה זכוכית מחיר הוא שיקול לגיטימי וחשוב, כל עוד הוא אינו פוגע בשיקול הבטיחות. מעבר לכך, מעקה הוא פריט שקונים אולי פעם או פעמיים לאורך כל החיים, ולכן גם אם המחיר מעט יותר גבוה אבל התוצר איכותי ואסתטי, כדאי לפעמים להשקיע את השקל הנוסף וליהנות משביעות רצון מלאה שתלווה אתכם לאורך שנים ארוכות.

שיקולים חשובים יותר ממחיר

כאמור, כאשר אתם בוחרים מעקה זכוכית מחיר הוא בהחלט פרמטר שאתם רוצים לבחון, ובהמשך נסביר גם מה אתם יכולים לעשות בנדון. יחד עם זאת, עיקר השימוש בזכוכית בתחום המעקות נובע משיקולים של עיצוב ואסתטיקה, ואתם כאנשים שעומדים להשתמש במעקה הזה, רוצים להבטיח שהאסתטיקה והעיצוב לא באים על חשבון הבטיחות. בכל הקשור לבטיחות של מעקות זכוכית, המשתנים החשובים ביותר הוא מספר לוחות הזכוכית המודבקים זה אל זה, עובי כל לוח והלמינציה של הזכוכית. שלושת הפרמטרים הללו הם שאמורים לספק לזכוכית את החוזק המבני שלה, ולאפשר לכם ליהנות לא רק ממעקה שקוף, אלא גם ממעקה בטוח. מבחינת מחיר, ככל שיהיו פחות שכבות זכוכית וככל שהן יהיו דקות יותר, כך הן יהיו יותר זולות, אבל לפחות בחלק מהשימושים במעקה, אתם לא רוצים לחסוך את השקלים האלה על חשבון הבטיחות של דיירי הבית.

מתי אפשר להתפשר על הבטיחות?

אחרי שאמרנו את זה, ישנם מצבים בהם אפשר בהחלט להתפשר על נושא הבטיחות, שכן במצבים אלה, בטיחות היא לא הפרמטר המרכזי בשיקולי הקנייה. כך למשל, כאשר מדובר בבית המאוכלס בעיקר על ידי מבוגרים, או אפילו ילדים בוגרים, והמעקה משמש כמעקה למדרגות הבית, אין כל צורך בשכבות זכוכית עבות וכבדות, ואפשר להתפשר על שכבות דקות יותר. יחד עם זאת, גם במקרה זה חשוב שהזכוכית תהיה עמידה מספיק למכות ושתהיה מכוסה בשכבת למינציה, שתחזיק את השברים בזמן שבירה. במקרה הזה של הזמנת מעקה זכוכית מחיר יכול לקבל יותר נפח בהחלטה שאתם מקבלים, ואפשר בהחלט להזמין דגם זול יותר, אם כי עדיין חשוב לבחון את נושא הבטיחות ולא להזניח אותו לחלוטין.

מתי אי אפשר להתפשר על בטיחות תמורת מחיר?

אחד היישומים המרכזיים בהם אתם לא רוצים להתפשר על הבטיחות תמורת מחיר זול יותר, הוא מעקה למרפסת בקומה גבוהה. בשנים האחרונות נכנסו מעקות הזכוכית לתחום המרפסות לדירות הממוקמות בקומות גבוהות, בעיקר מאחר ומעקות אלה מאפשרים להמשיך ולראות את הנוף המשתקף מבעד למרפסת. במקרים אלה, אתם לחלוטין לא רוצים להתפשר על נושא הבטיחות, ורוצים להבטיח שהמעקה כולל לפחות שתי שכבות זכוכית עבה עם למינציה עבה וקשיחה. דברים אלה נכונים במיוחד אם בבית מתגוררים ילדים קטנים או קשישים, אבל הם נכונים גם עבור אנשים צעירים ומבוגרים, שסכנת הנפילה נכונה להם באותה מידה. במקרים אלה, אתם רוצים להבטיח גם שאתם לא חוסכים בגובה המעקה, ומקפידים על כך שהגובה עולה על חצי גובהו של אדם ממוצע.

כשאתם בוחנים ובוחרים מעקה זכוכית מחיר הוא משתנה שיש לקחת אותו בחשבון בדיוק כמו בכל קנייה אחרת. יחד עם זאת, בניגוד לקניית טלוויזיה, מחשב או טלפון, כאשר אתם מזמינים מעקה זכוכית, ישנם פרמטרים חשובים יותר שאי אפשר להתעלם מהם, ובראשם נושא הבטיחות. מאחר ובטיחותו של מעקה זכוכית הולכת ועולה ככל שמושקע בו יותר חומר גלם, הדילמה היא בלתי נמנעת. לעומת זאת, גם הפתרון לדילמה הוא בלתי נמנע: קודם כל שיקול הבטיחות, ורק לאחר מכן מגיע שיקול המחיר.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.

ביטוח רכב
בלוג
טיפים לבחירת ביטוח לרכב

כשזה מגיע לשמירה על הרכב שלך ועל עצמך על הכביש, ביטוח הרכב הנכון הוא בעל חשיבות עליונה. עם שפע של אפשרויות ביטוח רכב זמינות, בחירת הפוליסה המתאימה ביותר יכולה להיות משימה מאתגרת. כדי לסייע לך בקבלת החלטה מושכלת ובביצוע השוואת ביטוח רכב חלקה, הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.