סעיף זה דן ביסודות המכירה בטלפון.
סעיף זה דן ביסודות המכירה בטלפון. זוהי טכניקה נפוצה מאוד לשימוש בימינו מכיוון שהיא יעילה יותר מאשר דואר אלקטרוני וצורות תקשורת אחרות כאשר אתה צריך לסגור עסקה במהירות. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לזהות את לקוח היעד שלך ולוודא שהם מתעניינים במה שיש לך להציע.
חשוב שיהיה לך תסריט שתוכל לעקוב אחריו. זה יעזור לך להישאר על המסלול וייתן לך מושג ברור מה לומר. חשוב גם להכיר את הקהל שלכם ואת מטרות החברה על מנת ליצור קריאה חזקה לפעולה.
הקריאה לפעולה היא המסר שאתה מנסה לתקשר עם הלקוח שלך. זה צריך להיות משהו שהם מתעניינים בו ומשהו שהם היו רוצים לעשות בשלב הבא, כמו לקנות משהו או לקבוע פגישה.
הצגת עצמך, זיהוי המוצר ושאלת צרכי הלקוח הם השלבים החשובים ביותר במכירה טלפונית.
השלב הבא הוא להציג את המוצר שלך ואת היתרונות שלו ללקוח הפוטנציאלי. זה כולל סקירה כללית של תכונות, יתרונות וחסרונות שחשובים להם.
לסיום, כדאי לבקש התחייבות מהלקוח על ידי ביצוע סגירה חזקה.
חלק זה ידון בתהליך כיצד למכור בטלפון. הצעד הראשון הוא לשאול שאלות ולהקשיב היטב לתשובות. זה יעזור לך להבין מה הלקוח שלך צריך ורוצה.
השלב השני הוא לברר מה הם מחפשים במוצר או בשירות כדי שתוכל להציע להם משהו שעונה על הצרכים שלהם. כדאי גם להמציא כמה אפשרויות שונות, כדי שיהיו להם אפשרויות בחירה ויוכלו לבחור את המתאימה ביותר לצרכיהם.
אם אתה רוצה להגדיל את המכירות שלך, אתה צריך לשקול להשתמש בטלפון כדי לעשות זאת. הטלפון הוא כלי מדהים שיכול לשמש להרבה מטרות שונות. אתה יכול להשתמש בו כדי למכור את המוצרים והשירותים שלך, או שאתה יכול להשתמש בו כדי לקבל משוב על המוצר שלך ולשפר אותו.
יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל לבצע שיחות. אתה צריך לדעת מי שוק היעד שלך ומה הוא אוהב. אתה גם צריך כמה תסריטים מסודרים כדי שלא תישמע לא מוכן כשאתה מדבר עם לקוחות פוטנציאליים (גם אם הם לא מעוניינים, הם יעריכו את המאמץ).
סעיף זה יספק לך את הטכניקות והאסטרטגיות היעילות ביותר לשימוש כאשר אתה מוכר בטלפון.
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבנות קרבה עם הלקוח הפוטנציאלי שלך. אתה צריך להיות ידידותי ומסביר פנים, אבל לא יותר מדי. אתה לא רוצה שהם ירגישו כאילו הם מותקפים או מוצפים מההתלהבות שלך.
לאחר מכן, עליך לשאול אותם כמה שאלות לגבי מה הם מחפשים במוצר או בשירות, ולאחר מכן להראות להם כיצד המוצר או השירות שלך עונה על הצרכים שלהם.
לבסוף, לאחר שהם הסכימו על רכישה, הקפידו לסגור את העסקה על ידי בקשת פרטי ההתקשרות שלהם כדי שתוכל לשלוח להם את האימייל לאישור ההזמנה שלהם או כל מסמך רלוונטי אחר שעשוי להידרש עבור העסקה.
יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת מכירה בטלפון. ראשית, הקפידו להקשיב ללקוח, ולנסות להבין את הצרכים או הרצונות שלו. שנית, הקפד לקבל הבנה ברורה של מה אתה מוכר וכיצד זה יכול לעזור להם. שלישית, ודא שאתה לא דוחף את המוצר שלך עליהם. אחרון חביב, בקשו תמיד את פרטי הקשר של הלקוח כדי שתוכלו לעקוב אחריו לאחר סיום השיחה.
אחת הדרכים הטובות ביותר למכור בטלפון היא להיות בטוח בעצמך ובמוצר שלך. חשוב שלא תיראה דוחף או נואש בשיחה שלך. אתה רוצה לתת ללקוחות זמן לחשוב מה הם רוצים וצריכים לפני שהם מבקשים את פרטי הקשר שלהם בסוף השיחה
ישנן מיומנויות רבות שנדרשות כדי להיות איש מכירות מצליח. אמנם אין גישה מתאימה לכולם למכירה, אבל הכישורים החשובים ביותר שיש לאיש מכירות הם אמפתיה, כישורי הקשבה ואסרטיביות.
הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא על ידי ביצוע השלבים הבאים:
1) הציגו את עצמכם ושאלו את שמם
2) זהה מה אתה יכול לעשות עבורם וכיצד אתה יכול לעזור להם
3) שאל אם יש להם שאלות או דאגות ספציפיות לגבי המוצר או השירות שלך
4) שאל אם הם רוצים מידע נוסף או רוצים לקבוע איתך פגישה
בעבר היה נהוג שאנשי מכירות מתקשרים ללקוחות פוטנציאליים ומנסים לשכנע אותם לקנות מוצר או שירות. אבל עם עליית השיווק הדיגיטלי, חברות רבות משתמשות כיום בדוא"ל או במדיה חברתית במקום זאת.
עם זאת, עדיין ישנם מקרים שבהם יש צורך בשיחות טלפון. לדוגמה, כאשר אתה מתמודד עם לקוחות באזורי זמן שונים או כאשר אתה צריך לסגור מבצע במהירות.
המפתח הוא להיות ברורים לגבי הכוונות שלך ולהכין תוכנית לפני שאתה מתקשר למישהו בטלפון. הנה כמה עצות:
– הכן את מה שאתה רוצה לומר מראש – דע את מטרות החברה שלך – וודא שיש לך את כל המידע בהישג יד – היה מנומס – היה בטוח