אוכל, קדימה אוכל!

אימצתם כלב (בבקשה תאמצו), איזה כיף לכם, קיבלתם חבר טוב חדש לחיים, הוספתם בן משפחה וכמו תינוק חדש שמגיע לעולם, לו אנחנו דואגים לבחור את המטרנה הטובה והמזינה ביותר שעל המדף, כך גם הכלבלב החמוד שלכם זקוק למזון המתאים.

אם הכלב שלכם היה יכול לדבר, סביר להניח שהוא היה אומר לכם שהוא רעב ולמה שלא תזרקו לו איזה סטייק מדיום רייר. אבל האמת היא שהאוכל הטוב ביותר עבור כלבים הוא, כמה מפתיע, אוכל כלבים. כזה שקונים בחנות, לא שאריות מזון של בני אדם ולא תוספות. כיום, ידוע היטב שיש קשר הדוק בין התזונה שאנחנו מספקים לכלב שלנו לבין בריאותו.

המודעות לתזונה בריאה בקרב בני האדם עלתה בעשור האחרון פי כמה, בד בבד עלתה גם המודעות לתזונת חיות המחמד שלנו, שהביאה בעיקר להתפתחות בתחום האוכל לכלבים.

האם הכלב שלי צריך דיאטה?

כמו שהרגלי האכילה שלנו משתנים בהתאם לגיל שלנו, לצרכים שלנו, למשקל גופנו ואף למצב בריאותנו הכללי, כך גם בקרב הכלבים. אוכל כלבים הוא לא אחיד לכולם, וגם ביניהם נמצא כאלו שזקוקים לתוספת ויטמינים, כאלו שסובלים מקיבה רגישה, כלבים בוגרים ואפילו כאלו שהם בעלי עודף משקל. כל אחד מהם יהיה זקוק לסוג אוכל שונה.

בחירת אוכל כלבים יכולה להיות מבלבלת מאוד, יש אינספור סוגים של מזון לכלבים ולא מעט קטגוריות, זה משתנה בהתאם לגזע הכלב, לגיל הכלב, לגודלו ואפילו לרמת האנרגיה שהוא מוציא ביום. כמו כן חשוב מאוד לשים לב שהמזון שאנחנו נותנים מכיל את כל מה שהכלב שלנו זקוק לו באופן מאוזן. 

התאמת האוכל לכלב היא חשובה לאין שעור שכן הוכח כי תזונה איכותית עשויה למנוע מחלות ולהאריך את חייו של הכלב. מי שיכול לעשות התאמה כזו ולתת לכם ייעוץ מקצועי אלה אנשי הצוות המנוסים באנימלשופ, חנות חיות מקצועית ובעלת ניסיון רב הנחשבת למובילה בתחומה. אנימלשופ מציעה, בין היתר, מגוון עצום של אוכל כלבים באנימלשופ של מותגים עולמיים, ושירותים נוספים בכל הנוגע  לגידול חית המחמד האהובה שלכם בצורה הטובה ביותר. 

אל דאגה- אתם לא צריכים לצאת מהבית – בעידן של היום ובשיאו של משבר הקורונה העולמי בו רכישות און ליין הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתרבות הצריכה שלנו, אנימלשופ מציעה חנות מקוונת עם משלוחים לכל הארץ עד פתח ביתכם, כך שאפילו לא תצטרכו לסחוב בעצמכם את השקים הגדולים של האוכל.

זכרו שבחירת אוכל לכלב עלולה להיות גם על דרך ניסוי וטעייה, ייתכן שלכלב שלכם תהיה תגובה לא טובה למזון, הוא עלול אף לפתח אלרגיה או קושי לעכל את המזון. אנשי אנימלשופ ילוו אתכם בתהליך עד שתמצאו את אוכל הכלבים הראוי ביותר לייצור הפרוותיי והמתוק שלכם. 

 

צילום:freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email