איך ליצור את מגרש המשחקים האולטימטיבי בחצר האחורית שלכם?

אם יש לכם חצר, אתם ודאי רוצים שתספק לילדים שלכם את כל התנאים לפעילות מהנה באוויר הפתוח. על ידי בחירת המתקנים הנכונים, תוכלו להעניק להם מרחב בטוח לריצה, קפיצה, טיפוס ומשחק.

יש שלל משחקי חצר לילדים שיכולים לשדרג את החצר, ולגרום לילדיכם לנטוש את המסכים ולצאת החוצה.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

נדנדה

אף מגרש משחקים אינו שלם ללא נדנדה או סט נדנדות. נדנדות מסוגלות לספק שעות של בידור לילדים (וגם למבוגרים) בכל הגילאים. יש נדנדות לתינוקות, נדנדות קן לציפור רחבות, נדנדות מכל מיני חומרים שונים ובמגוון טכניקות תלייה. אל תשכחו את תכונות הבטיחות: ודאו שהנדנדה מעוגנת היטב לקרקע ושמתחתיה יש אזור נחיתה רך.

מגלשה

לצד נדנדה כמעט תמיד ניצבת מגלשה, אז למה לא להציב את הצמד-חמד הזה אצלכם בחצר? יש מגלשות מחומרים ובאורכים שונים, פתוחות או סגורות. ניתן גם לרכוש סט שכולל גם נדנדה וגם מגלשה.

סט מתקנים

אם כבר סט, למה להסתפק בשני מתקנים "בלבד"? אפשר להרכיב מגרש משחקים מלא, הכולל נדנדה, מגלשה, קיר טיפוס ועוד דברים שכל הילדים אוהבים מאוד.

טרמפולינה

עוד פריט קלאסי לחצר האחורית הוא טרמפולינה. ילדים אוהבים לקפוץ ולנתר, וטרמפולינה מספקת דרך מצוינת עבורם לשרוף אנרגיה. חפשו טרמפולינה שמתאימים לגיל של ילדיכם, עם רשת בטיחות למניעת נפילות. כדאי לוודא שהיא מחוברת היטב לקרקע, וניתן גם לשקול הוספת סולם או מדרגות לגישה קלה יותר.

בית משחקים

ילדים אוהבים שיש להם פינה משלהם, למשחקים, מסעות דמיוניים או סתם כדאי להרגיש מבודדים מהעולם. חפשו בית משחק בגודל שמתאים לגינה ולילדים, ואשר כולל חלונות, דלת ופריטים מגניבים שיגמרו לילדים שלכם לרצות לחזור שוב ושוב.

קורת איזון

אם אתם רוצים לעודד את ילדיכם לקיים פעילות גופנית, אתם יכולים לשלב מתקן כמו קורת איזון. בעזרתה, הם יוכלו לתרגל את שיווי המשקל והקואורדינציה שלהם בהנאה גדולה. חפשו קורה בעלת משטח מונע החלקה, וכדאי גם לשקול תוספת של מזרוני בטיחות או ריפוד מתחת לקורה.

בריכה מתנפחת

אם אין לכם מקום לבריכה בגודל מלא, בריכה מתנפחת היא אלטרנטיבה מצוינת. בריכות אלו מגיעות במגוון גדלים וצורות והן קלות להקמה ולקיפול. עם בריכה בחצר, אתם והילדים תמיד תוכלו להתקרר בימי הקיץ החמים, לשחק במשחקי מים, ללמוד לשחות וכו'. חפשו בריכה שעשויה מחומרים עמידים ובעלת שסתום בטיחות למניעת ניפוח יתר. שקלו להשקיע במפוח איכותי כדי להקל על עצמכם.

בשורה התחתונה

על ידי הצבת הפריטים הללו ומשחקים נוספים בחצר, אתם יכולים ליצור מגרש משחקים פרטי. זכרו תמיד לתת עדיפות לבטיחות ולהקפיד להשגיח כאשר הילדים משחקים (בעיקר אם הם קטנים). בזכות מתקנים אלה, החצר האחורית שלכם תהפוך למקום מועדף על ילדיכם וחבריהם.

קרדיט FREEPIK
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.