איך לשלב מספר טבעות ביחד בסטייל?

לאורך שנים רבות לא היה נהוג ליצור שילובים של טבעות רבות ביחד. לעיתים היה אפשר לראות איזו טבעת מרשימה במיוחד המונחת על הקמיצה או האמה של גברת מכובדת, או סתם לראות טבעת נישואין ביחד עם טבעת אירוסין לצד טבעת בודדת נוספת ותו לא. כיום, הטרנד של שילובי תכשיטים כבש אותנו בסערה והפך את שתי הידיים שלנו לקנבס יפהפה שניתן לקשט אותו עם טבעות רבות בשלל סגנונות. במאמר זה נסקור את הטרנד החדש של שילובי טבעות בסטייל.

מי הולך עם מה?

שילובי טבעות מאפשרים לכם לבחור בסגנון מינימליסטי יותר ולשלב על אצבעות ידיכם טבעות דקות ועדינות. לחילופין, מי שמתחבר לסגנון גדול יותר יכול לשלב טבעות סטייטמנט גדולות ומרשימות, בעלות מראה דומיננטי יותר היוצרות רושם עמוס ומרשים כאחד. כמו כן, ניתן לשלב מספר טבעות על אצבע אחת בלבד, אך חשוב שהן יהיו עדינות ודקות כדי שייווצר מראה מעוצב ויפה. הטרנד שכבש אותנו מאפשר לנו לשלב טבעות בכמה גוונים, כך למשל תוכלו לשלב טבעות זהב לבן ביחד עם טבעות זהב אדום או זהב צהוב עם זהב לבן או את כל שלושת הגוונים גם יחד.

סגנון הטבעות שלכם

מה שחשוב בשילוב של מספר טבעות יחד הוא להקפיד על גיוון ועניין. אם תענדו על כל האצבעות שלכם טבעות חלקות זה יראה משעמם ובאנלי, אך שילוב של טבעות בסגנון כוכבים או לבבות עדינים לצד טבעת ובה לב מרכזי ימשוך את העין וייצור עניין מיד. גם משחק בין הגוונים השונים יכול רק להחמיא ולעזור לכם להשיג את המטרה הנכספת. שילוב של טבעות שצורתן מיוחדת גם כן תביא ליצירת עניין רב, למשל טבעות בעלות חיתוכי לייזר מיוחדים או ריקועים מסוימים יכולות ליצור עניין רב בנראות הכללית של היד שלכם.

יהלומים בסטייל

אם אתם רוצים לשלב טבעות יהלומים ביחד, חשוב לעשות זאת בתבונה. נכון שהיהלומים הם יפים ומנצנצים אך חוסר קורלציה בין הטבעות השונות יכול ליצור עומס ובלבול, שבסופם תיראו כאילו הוצאת את כל התכשיטים שלכם וענדתם אותם בלי קשר לכלום. כדי להימנע מכך יש לשלב טבעות יהלומים באופן נכון. למשל, אפשר לענוד על אצבע אחת מספר טבעות דקיקות עם יהלומים קטנים, אשר ייצרו מצג של טבעת אחת גדולה ועמוסת יהלומים – משגע! תוכלו לשלב מספר טבעות עדינות בעלות יהלומים שיוסיפו עניין לכל אחת מאצבעות ידיכם. לחילופין תוכלו לבחור בטבעות סטייטמנט גדולות ומרשימות המשלבות מספר גוונים של זהב ויהלומים שיוכלו לראות ממרחקים בשל ייחודיותן, ואת הטבעות הללו לשלב לצד טבעות זהב רגילות שלא יאפילו על טבעות הסטייטמנט שלכם. למשל תוכלו לשלב טבעת חותם על הזרת וטבעת סטייטמנט על האצבע. ביד השנייה תוכלו לענוד טבעת סטייטמנט על הקמיצה ועל האצבע ולשלב ביניהן טבעות עדינות באמה ובאגודל.

עוד טרנד מגניב במיוחד הוא לרכוש טבעת יהלומים דקיקה אשר מכילה אות אחת, ובכך לשלב כל טבעת עם אות על כל אצבע ולקבל את המילה בשלמותה.

שילובי גוונים

כיום ישנן טבעות רבות אשר משולבות בשני גוונים של זהב. תוכלו למצוא שלל טבעות של זהב צהוב עם זהב לבן. הטבעות הללו מאפשרות לכם לשלב טבעות בגוון זהב צהוב בלבד לצד טבעות בגוון לבן בלבד ולחבר ביניהן בעזרת הטבעות המשולבות שיוצרות הרמוניה בין הסגנונות והגוונים. הקפידו לשלב דווקא טבעות עדינות ולא סטייטמנט כי המשחק בין הגוונים יוצר מספיק עניין ומושך את העין דיו, מבלי לשלב גם גודל.

בחסות הבורסה לתכשיטים
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email