ביטוח חיות מחמד – להעניק את הטיפול הטוב ביותר עם פוליסת ביטוח!

טיפול ואחזקה של חיית מחמד היא לא דבר פשוט ובוודאי שאיננו דבר זול. כל מי שמחזיק ברשותו כלב, חתול או כל סוג אחר של חיית מחמד יודע שלאורך זמן, באופן מצטבר, זה יכול להגיע לסכומים עצומים לאורך השנים. בוודאי אם מדובר בחיית מחמד המתמודדות עם מחלות, מוגבלויות או דברים אחרים הדורשים טיפול רפואי.

מאחר ואנחנו רוצים לספק לחיית המחמד שלנו את הטיפול הטוב ביותר, אזי שהדבר הנכון לעשות, עבורו ועבורנו, היא לחפש דרכים, מצד אחד, כיצד לספק טיפול איכותי, מצד שני, למצוא לכך פתרונות כלכליים אופטימאליים עבורנו. בצורה כזו, אנחנו לא נצטרך לדאוג מבחינה כלכלית כיצד נוכל לעמוד בהוצאות השונות עבור הטיפולים הרלוונטיים עבורו.

הפתרון הטוב ביותר מבחינתנו, הוא ביטוח חיות מחמד. פוליסת ביטוח זו, מספקת לנו אפשרות לספק לכלב שלנו טיפולים רפואיים ברמה גבוהה, על פי הצורך, וכן פתרונות נוספים, זאת מבלי שאנחנו נידרש לשלם את מלוא הסכום בעצמנו אלא נוכל להיעזר בפוליסה שברשותנו, כך חברת הביטוח תשלם את כל העלויות או חלק מהן.

חשוב להדגיש, בעיקרון אפשר למצוא ולרכוש פוליסת ביטוח המתאימה למגוון רחב של חיות מחמד, אך באופן טבעי ביטוח לכלב הוא הנפוץ ביותר, הן בגלל העובדה שמרבית האנשים מחזיקים כלבים כחיית מחמד וכן בגלל אופי הטיפול והאחזקה שלו, וכן ההתייחסות אליו, הן מצד בעליו והן מצד הגורמים המטפלים.

 

מה זה ביטוח לכלב?

ביטוח לכלב, בדומה לביטוח בריאות או ביטוח אחר שאנחנו רוכשים עבורנו, נועד למעשה לאפשר לנו ליהנות מעזרה של חברת הביטוח במימון טיפולים רפואיים שונים, פרוצדורות רפואיות ועוד. כך אנחנו יכולים לחסוך בעלויות וכמובן להימנע מדאגות מיותרות, איך וכיצד נשלם עבור פרוצדורה או פעולה אחרת.

חשוב להדגיש, הביטוח איננו מתייחס רק להיבטים רפואיים, למרות שזה החלק העיקרי של הפוליסה. אנחנו יכולים למצוא גם פוליסות שמתייחסות למקרה של מוות, וכן חלק חשוב בפוליסת ביטוח חיות מחמד מתייחס גם לביטוח צד ג'. קרי, מצב בו הכלב שלנו פוגע באנשים או ברכוש של אחרים ואנחנו נתבעים כתוצאה מכך. במקרים כאלו, טוב שיהיה לנו ביד פוליסת ביטוח צד ג' לכלב, מאחר ואז נוכל לפנות לחברת הביטוח לצורך השתתפות בתשלום הפיצויים ובהיבטים אחרים.

בשביל להבין למה חשוב לרכוש פוליסת ביטוח לכלב אפשר לתת את הדוגמא הבאה. נניח ויש לנו כלב בריא, והוא חלה במחלה המחייבת אותו לעבור טיפול רפואי מסוים, זמני או קבוע. בעזרת הפוליסה אנחנו נוכל ליהנות מהשתתפות של חברת הביטוח בעלויות הטיפול באופן מלא או חלקי (תלוי בתנאי הפוליסה).

כך אנחנו לא נצטרך לשלם את מלוא הסכום מהכיס שלנו, וכן נוכל לקחת אותו לטיפול אצל ווטרינר שאנחנו סומכים עליו, מבלי לחשוש להיבט הכלכלי. כמובן שגם נוכל לספק לו טיפול מלא ומפורט, בין אם זה כולל אשפוז, ניתוחים, צילומים, תרופות ועוד.

 

איך בוחרים את הפוליסה הנכונה

בשביל לבחור פוליסה נכונה עבור חיית המחמד שלנו ובפרט עבור הכלב שלנו, עלינו להתייחס לתנאים אובייקטיביים שקשורים לחיית המחמד, סוג, גזע הכלב, גיל, מצב רפואי, ועוד. וכן אנחנו צריכים לשאלה מה חברת הביטוח יכולה לספק לנו. אילו תנאים היא מציעה לנו ועד כמה הפוליסה באמת יכולה לעזור לנו.

בדיוק לשם כך, אנחנו מזמנים אתכם לפנות אלינו, המרכז לביטוח חיות מחמד, כאן תוכלו לקבל את כל המידע שאתם מחפשים וצריכים אודות פוליסות ביטוח חיות מחמד, מפי הסוכנים המנוסים ביותר בתחום.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email