האם כדאי להדפיס מוצרי קידום?

כל בית דפוס ידוע העוסק במוצרי קידום יציע לכם מגוון מוצרי למיתוג וקידום העסק שלכם. מה נכון לעסק שלכם? במה שווה להשקיע ? מה הדבר הבא בתחום מוצרי הקידום? וכיצד כל זה קשור למיתוג. הנה מספר נקודות למחשבה על האם כדאי להדפיס מוצרי קידום?

האם כדאי להדפיס מוצרי קידום? הדרך למתג את העסק שלכם. 

האם כדאי להדפיס מוצרי קידום? בוודאי שכן, הרי כולנו אוהבים לקבל מתנות קטנות, הם משהו חינמי כיף כזה. בעזרת החינמי הזה אנחנו בעלי העסק יכולים להרוויח לקוחות מרוצים ונאמנים. אז ראשית מהו מיתוג? מיתוג או המונח המקצועי מותג הוא מונח מעולם השיווק המתאר חברה, מוצר, קו מוצרים או שירות. המותג מתייחס לסך כל העמדות, הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים בנוגע לאובייקט. בתהליך המיתוג נרצה לייחס למותג שלנו ערכים חיוביים כמו איכות, יוקרה ושירות טוב. זהות מותגית היא סלוגן המזוהה עם המוצר, לוגו מסחרי או עיצוב. כל עסק זקוק למיתוג וזהות מותגית. במיוחד עסקים קטנים שמחפשים כיצד לבלוט ולהגיע אל קהל היעד. עכשיו שאנחנו יודעים מיתוג מה הוא הנה כמה רעיונות לא יקרים ואיכותיים למתג את העסק שלכם בימים אלו בעזרת הדפסת מוצרי קידום.

האם כדאי להדפיס מוצרי קידום? הנה כמה רעיונות לימי הקורנה המטורפים

  • דווקא עכשיו שמספר הלקוחות בחנויות מוגבל זה הזמן להציב רול אפ שיעמוד בכניסה לחנות עם הפרטים של החנות, המוצרים ומספר הטלפון שלכם. לקוחות רבים יעדיפו לרכוש דרך הטלפון לחסוך את ההמתנה, לשאול שאלה ולבקש שתכינו עבורם חבילה לאיסוף.
  • יש לכם חנות און ליין? עושים משלוחים? הוסיפו מתנה קטנה לכל משלוח. זה יעשה ללקוח חשק לרכוש עוד בפעם הבאה. מתנה קטנה כמו מחברת מומתגת או פנקס קטן עם לוגו החברה יכול להבטיח לכם הזמנה נוספת.
  • מראה אחיד לעובדים בעזרת חולצות אחידות – מנהלים עסק בו אתם והעובדים שלכם מעניקים שירות לקהל. חשבו כמה הדפסת חולצות ממותגות יעניקו מראה אחיד ומקצועי. דווקא היום באקלים הפוליטי ב לישראל א תרצו לאבד לקוח בגלל חולצה לא נכונה.
  • פליירים הן עדיין הדרך הכי קלה להגיע אל הלקוח הקרוב אל בית העסק שלכם – במציאות של שיווק דיגטלי בו כולנו חפונים לסלולרי ומביטים במסכים ובפרסומות כל הזמן . לפעמים הדברים הקטנים דווקא הכי מושכים. יותר יותר בתי עסק בוחרים להניח פליירים בתיבות הדואר בקרבת בתי העסק שלהם. זה עובד מעולה לפרסום מקומי – הפיצרייה השכונתית יצאה במבצע חדש, נפתחה חנות פופ אפ מגניבה בשכונה, פליירים יוצרים תחושה של נגישות ושל זמינות בטווח המידי וגורמים ללקוח לחפש מיד מה מקור העניין.

האם כדאי להדפיס מוצרי קידום? בהחלט כן, אין כמו מתנות קטנות שנכנסות ללב.

 

צילום:PIXABAY
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email