הכירו את כלי השטח החדש – איזי ריידר!

אם אתם חובבי שטח ואתם עוד לא מכירים,

הגיע הזמן שתכירו את כלי הרכב החדש שכובש את קטגוריית רכבי השטח בישראל!

הכירו את איזי ריידר!  

ההנאה, הביטחון והחיסכון שלכם

הוא חתול בעיר ונמר בשטח, קליל ובטוח בעצמו, "אוכל" מעט מאוד ולא מצריך רישיון. תכירו את רכב השטח החשמלי, הייחודי מסוגו בעולם, ותיהנו מחוויית נהיגה יומיומית ובטוחה

נסיעה חלקה ומהנה בשטח ובעיר

עד היום אם רציתם רכב דו תכליתי – לנסיעה חלקה בעיר ורכיבה נעימה בשטח – הייתם צריכים.. 2 כלי רכב שונים. איזיריידר מביא את הפתרון שכל העולם חיכה לו והוא כלי הרכב הראשון שאיתו אפשר באמת ליהנות מכל העולמות. תארו לעצמכם שאתם נוסעים בבטחה על הכביש או על המדרכה, ואז בלי שום עצירה פשוט מסובבים את הכידון ויורדים לשטח. ואז? ממשיכים לרכב בצורה חלקה ונעימה, נהנים מהנוף ומהרכיבה כאילו לא עליתם הרגע על סלע, חציתם ערוץ נחל או נכנסתם למעבה היער. 

לא דורש רישיון נהיגה

עכשיו אתם בטח אומרים: נשמע מגניב אבל איזה רישיון צריך לזה? אז זהו, שלא צריך שום רישיון כדי לרכב על איזי ריידר וכל אחד ואחת יכולים אם הם מגיל 16 ומעלה.

הדרכה קצרה וזהו

אז החלטתם שאתם כבר ממש רוצים לרכב, ואתם רק חושבים שאולי זה מסובך וצריך להתאמן לפני שממש יוצאים לדרך? הצחקתם אותנו. הרכיבה על איזי ריידר היא הכי קלה שיש. כאן זו הידית של ה"גז", שם הידית של הברקס, סובבו ימינה-שמאלה את הכידון, עמדו ישר ו.. זהו. ההדרכה הסתיימה – סעו לשלום!

כן, הוא חשמלי

איזי ריידר הוא רכב חשמלי, מה שאומר שהרכיבה עליו היא כל כך שקטה שתוכלו לשמוע את ציוץ הציפורים. חוץ מהשקט תתחילו ליהנות גם מאוויר נקי כי אין בסביבה אדים של דלק. והכי חשוב: תגידו שלום לתחנות דלק כי כבר לא תהיה לכם שום סיבה לבקר בהן. המנוע החשמלי של איזי ריידר עובד על מצברים, שאותם שצריך להטעין. כל הטענה מספיקה ל- 40-80 ק"מ כך שאם תחברו אותו לחשמל למשך הלילה זה יספיק לכם בהחלט לנסיעה של מחר.

כמעט לא עולה בשוטף

מעבר לנסיעה השקטה ולאוויר נטול אדי דלק, לעובדה שאיזי ריידר פועל על חשמל יש כמובן ביטוי עצום בהוצאות האחזקה. עלות החשמל הרבה יותר נמוכה מעלות ליטר בנזין או סולר. תוסיפו את העובדה שמנוע חשמלי הוא ללא גיר (שיכול להתקלקל), ללא שמנים (שצריך להחליף), שלדה קלה וחזקה (שלא מתעקמת) ובולמים עמידים ואמנים, ותבינו שהחיסכון הנוסף הוא באחזקה המינימלית ובטיפולים היקרים שנחסכים לכם.

בלי טסט שנתי

אם דיברנו על חיסכון באחזקה ובהוצאות דלק, תוסיפו לשורת הרווח גם את ההוצאה השנתית על טסט ואגרות, שכל רכב ברמת היכולות של איזי ריידר מחויב בהן.

בטיחותי, יציב ועומד בתקני ISO ומשרד התחבורה​ אחד האתגרים של מדינות מתוקנות הוא שהפיתוחים בעולם הרכב מקדימים לפעמים את התקנות הקיימות. וכשזה קורה התקן הקיים לא יודע איך "לאכול" חלק מכלי הרכב החדשים. מהתופעה הזאת מפסידים כולם ובעיקר בעלי הרכב שנוסעים לא פעם על כלי רכב לא בטיחותיים. לעומת זאת איזי ריידר נבנה מראש ככלי רכב שהבטיחות והיציבות אצלו הן מעל הכל, ולכן אושר ללא קושי בתקן ISO האירופי ובתקן משרד התחבורה.

מוכנים? צאו לדרך 

לעוד פרטים על איזי ריידר בקרו באתר הטיולים של איזי ריידר

freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email