כיצד שילוט פנים למשרד תורם לעסק?

בתהליך תכנון ועיצוב בית עסק, אנו נוהגים לעשות שימוש בפריטי ריהוט ואמצעים שונים לקשט את המבנה והחללים השונים הנמצאים בו. אנחנו מקפידים לבחור פריטים שיתאימו מבחינת הסגנון, הנוחות והאופן בו ניתן להשתמש בהם מבחינה פרקטית. כך אנחנו יוצרים סביבת עבודה נעימה, נוחה ופונקציונאלית.

שילוט פנים למשרד הוא אמצעי חיוני, על מנת שנוכל להתנהל בו נכון ולאפשר לכל מי שמגיע אליו למצוא כל דבר רלוונטי מבחינתו. אנחנו יכולים להשתמש בו גם בתור כלי נוסף לעיצוב המבנה, מבפנים. לכן בתהליך התכנון והעיצוב, עלינו לבחור שלטים שיתאימו לסגנון של המקום, מבחינת סוג העבודה המתבצעת בו וכן מבחינת העיצוב שלו.

כשאנחנו ניגשים לבחור שילוט פנים למשרד, עלינו לקחת בחשבון שתי נקודות עיקריות:

נקודה ראשונה, כיצד השילוט ישתלב במרחב מבחינת עיצוב, סגנון, שפה. מאחר ומדובר בפריט עיצוב עם תוכן מעשי, אנחנו צריכים להקפיד שכל שלט בו נבחר להשתמש, ישתלב באופן אופטימאלי ולא יהיה נטע זר במרחב.

נקודה שנייה, עלינו לבחון את תוכן הדברים המופיעים עליו והאם ניתן להבין בצורה ברורה את המסר שאנחנו מבקשים להעביר. זה נכון ביחס לעובדים, ביחס ללקוחות או לכל גורם אחר. כאן תהיה משמעות לבחירת המילים שלנו ולא רק לעיצוב של השלט.

 

שילוט פנים למשרד – לשם מה הוא משמש אותנו?

אנחנו יכולים למצוא מספר סוגים של שילוט פנים למשרד וכל אחד מהם תורם באופן שונה, הן להתנהלות המשרד, הן לעיצוב שלו והן לסביבת העבודה באופן כללי.

שילוט מנחה – הכוונה לשילוט שנועד להנחות אנשים היכן נמצא כל דבר. החל ממרחבים וחדרים וכלה במכשור וציוד.

שילוט בטיחות – כחלק מתקנות בטיחות במבנים, יש צורך להתקין שילוט מסוגים שונים. למשל, שלטים של כניסות ויציאות, מרחבים מוגנים, מקלטים, דלתות חירום, דלתות אש וכדומה.

שילוט תיחום – בבתי עסק רבים אפשר למצוא שילוט פנים שמטרתו לתחם אזורים ולייצר הפרדה. למשל, בין מחלקות, משרדים, חללים ועוד. כך יוצרים סדר ברור ופונקציונאלי במבנה. זו יכולה להיות הפרדה בין מחלקות עם עובדים בתפקידים שונים וזו יכולה להיות הפרדה בין מוצרים, ציוד ודברים אחרים.

שילוט השראה ועיצוב – כאמור, לשילוט יש תפקיד בעיצוב המקום. ניתן לשלב בבית העסק שלטים עם אמרות מעוררות השראה ולתלות אותם במקומות שונים. כך נוהגים לעשות מעסיקים המבקשים לעודד את העובדים שלהם לעבוד קשה יותר ולהשיג את היעדים שהם הציבו בפניהם.

 

איך בוחרים שלטי פנים למשרד?

בחירת שילוט פנים למשרד מתבצעת באופנים שונים. תחילה, כל בעל עסק צריך לאפיין את האופן בו הוא רוצה לעצב את המקום מחד ומה הם הצרכים שלו מאידך.

לאחר מכן, הוא צריך להחליט, כמה שלטים ירצה להתקין, באיזה גודל וסגנון, איפה הוא רוצה למקם אותם, וכיצד הם ישתלבו בעיצוב ובמרחב. חשוב כמובן שהם ישתלבו באופן טבעי ואף יוסיפו אלמנטים ייחודיים משלהם.

freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email