כל הסיבות שיגרמו לך לרצות לעבור לתחתוני מחזור

תחתוני מחזור מבד טבעי ליליבלום

בעבר טמפונים ותחבושות היו האפשרויות היחידות שעמדו בפני נשים בכל מה שקשור לאמצעי ספיגה לזמן המחזור. תחבושות לרוב היו מגושמות והרגישו כמו טיטול, בעוד שטמפונים נראו מפחידים וההכנסה שלהם לא תמיד הייתה קלה. למרבה המזל, לנערות ולנשים יש אפשרות חדשה והיא לגמרי משנה את חוקי המשחק.

 

אז מה זה בעצם תחתוני מחזור?

תחתוני מחזור נראים ומרגישים בדיוק כמו תחתונים רגילים, עם כמה שדרוגים שיקלו עליך בזמן המחזור. ההבדל היחיד הוא שכבת ספיגה מיוחדת שסופגת ולוכדת את הדם ומונעת ממנו לדלוף החוצה. תחתוני מחזור קיימים בכמה רמות ספיגה, כך שתוכלי לבחור את המוצר שהכי יתאים לזרימה שלך. מגוון גזרות ומידות מאפשר לנשים בכל הגילאים, כולל נערות ונשים מתבגרות להנות מהמוצר המהפכני הזה.

הכל מתחיל בנוחות

כל אישה חוותה את התחושה המעצבנת והמציקה של תחבושת שזזה במהלך היום או הלילה, או טמפון שמונח לא נכון ומזכיר לך כל הזמן שהוא שם. תחתוני המחזור מותאמים לנוחות מקסימלית והם אינם זזים ומציקים במהלך הלבישה. בנוסף, בחירה בתחתוני מחזור בעלי ספיגה הגבוהה תעניק לך שקט למשך שעות רבות ולא תצטרכי להחליף אותם בתדירות גבוהה.

חיסכון משמעותי לטווח הארוך

ההוצאה הכספית על מוצרי היגיינה חד פעמיים יכולה להגיע לעיתים גם לסכום של אלפי שקלים בשנה. תחתוני מחזור הם מוצר רב פעמי שניתן להשתמש בו לאורך שנים בעלות חד פעמית. טיפול בהם על פי הוראות השימוש והכביסה, יבטיח שתוכלי להשתמש בהם לתקופה של עד 3 שנים ולחסוך בהוצאה הקבועה על טמפונים ותחבושות.

בדים נקיים מכימיקלים

בניגוד לתחבושות וטמפונים שמכילים שאריות של כימיקלים, מבשמים וחומרי הדברה, תחתוני המחזור של ליליבלום נקיים מרעלים וחומרים שיכולים להיספג בעור. כמו כן, הבד הטבעי מונע התפתחות של גירוייים בעור, דלקות ופטריות ומאפשר לעור לנשום בניגוד למוצרי היגיינה חד פעמיים.

טובים יותר לסביבה

לא רק שייצור מוצרי היגיינה חד פעמיים כרוך בזיהום מסיבי של הסביבה, גם זמן ההתכלות שלהם יכול להגיע למאות שנים. הם מכילים ברובם פלסטיק, אשר בסופו של דבר נפלט אל האדמה ומזהם את האוקיינוסים ומקורות המים שלנו. תחתוני המחזור של ליליבלום מיוצרים מבד מתכלה, המופק משבבי עץ האשור. הם חלופה עמידה וידידותית יותר לסביבה.

יש הרבה יתרונות ללבישת תחתוני מחזור, החל מצמצום פסולת, חיסכון כלכלי, והבריאות שלנו. הם מתאימים לנשים בכל הגילאים, וקיימים במגוון רחב של גזרות ומידות כך שכל אחת יכולה למצוא את ההתאמה המושלמת עבורה. אם עוד לא ניסית את השימוש בתחתוני מחזור, לגמרי כדאי לך! ההמלצה שלנו היא להתחיל עם מארז של שלושה תחתונים בגזרות ורמות ספיגה שונות ולמצוא את הדגם שהכי יתאים לך.

תחתוני מחזור מבד טבעי ליליבלום
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email