ריהוט לחדר השינה, מה לא כדאי לשכוח.

ריהוט לחדר השינה בוחרים בקפידה.


ריהוט לחדר השינה בוחרים תוך מחשבה מוקפדת. שימת לב יתרה לריהוט נכון הופכת כל המבנה שבו אתם גרים לבית. המשפט המזוהה ביותר עם האזרח הבריטי הממוצע הוא ״ביתי הוא מבצרי״. אכן ביתו של האנגלי הוא מבצרו וביתכם שלכם פה בארץ הקודש הוא לא פחות מאשר מבצרכם שלכם. במבצר הקטן שלנו אנו מבלים זמן ניכר ביותר ממהלך חיינו. בית מרוהט ומסודר בהתאם לטעמנו מעניק תחושה של שייכות ושלמות. חדר השינה הוא המקום בו תבלו לפחות כשליש ממהלך חייכם הבוגרים. זה לא מעט בכלל בהתחשב בשאר הדברים שאתם עושים. רק שתדעו, שינה היא הפעולה האורכת הכי הרבה זמן בחייו של אדם. כמובן שללא שינה איננו יכולים לתפקד כראוי לכן היא חשובה ביותר. ריהוט נכון בחדר השינה הוא ערובה לשינה מוצלחת.

כשנבוא לרכוש ריהוט לחדר השינה נבחן כמה פרמטרים עיקריים. הפרמטר החשוב ביותר בכל חדר שינה ולמעשה בכל הבית הם הארונות. בין אם אלו ארונות הזזה או ארונות מטבח, לארונות תפקיד מכריע בשמירה, אחסון וארגון הציוד שלנו. רק תדמיינו מה הייתם עושים אם לא היו לכם ארונות בכלל. ערמות של בגדים מונחים בפינת חדר השינה או כל כלי המטבח מפוזרים על השיש, אבסורד נכון? מזל שיש ארונות. מכיוון שארון הוא הפריט המכריע בשאלה כיצד לבחור ריהוט לחדר השינה נתמקד בפרטים בפסקאות הבאות.


דלתות שזזות הצידה או החוצה.

דלתות הארונות של חדר השינה תופסות נפח רב וכדאי לשקול בקפידה באילו סוג של דלתות עדיף להשתמש. דלתות הנפתחות החוצה אל תוך חדר השינה יקטינו את הנפח הכללי של החדר. להשאיר דלתות מסוג זה פתוחות חוסם מעברים ועלול להוות מטרד באווירה הכללית. ארון בעל דלתות הזזה פותר את בעיית החסימה ומאפשר להשאירו פתוח מבלי שייצור הקטנה של המרחב. לא בכל מקום ניתן להתקין דלתות הזזה וכדאי להתייעץ עם מקצוען לפני שממחילים לחפש ארון כזה. לארונות הזזה יתרון נוסף בבחירת ריהוט לחדר השינה מפני שארונות מסוג ניתן לשקע בקיר ובכך להגדיל את המרחב עוד יותר.

מיטה חזקה ומזרון איכותי ללילה שקט.

שינה טובה מתחילה במיטה נוחה עם מזרון איכותי. לצערנו מזרנים איכותיים אינם זולים. מכיוון שאנו יודעים כמה זמן נבלה על המזרן הזה כדאי לא לחסוך ולהשקיע את הסכום הנדרש ולקנות מזרן איכותי שיחזיק שנים רבות. חשוב להקפיד על מסגרת העץ המכילה את המזרון אשר אליה אנחנו מתייחסים אליה כאל ״המיטה״. מבחינה עיצובית המיטה היא הקו הממשיך של הארון ושילוב צבעים מתאים בניהם יגרום להרגשה של זרימה. חשוב להקפיד על מסגרת מיטה חזקה ויציבה שלא תתפרק בקלות. ריהוט חדר השינה בצורה חכמה יתרום להרגשה הכללית בחיי היום יום ויעניק מלאי של מחודש של אנרגיה בכל בוקר.   

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email