מה מביא את משקיעי הנדל"ן לחדרה?

העיר חדרה הפכה בשנים האחרונות למעוז ידוע עבור משקיעי נדל"ן מכל רחבי הארץ, וגם מהעולם. ההתפתחות המרשימה של העיר בשנים האחרונות הפכה את העיר למבוקשת מאוד על ידי משקיעים, ולמקום בו רבים מדווחים על תשואות גבוהות ורווחים גבוהים על ההשקעה שלהם.

 

בעקבות המהלכים שעושה הממשלה בכדי להאט את עליית מחירי הדיור בארץ, משקיעים רבים פונים לחו"ל בכדי למצוא נכסים עם פוטנציאל ריווחי, אחת החברות הבולטות שעוזרות למשקעים למצוא את הנכסים היא חברת פסיפיק הולדינגס בבעלות עו"ד יובל זיו עם משרדים בארץ ובחו"ל, ובכל זאת הבחירה בחדרה היא בחירה ברורה למשקיעים אשר מבררים על העיר, ואם גם אתם רוצים להכיר קצת מהיתרונות של העיר ומדוע היא כל כך כדאית להשקעה, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מיקום מושך ואטרקטיבי

אחד היתרונות של חדרה הוא ללא ספק המיקום שלה. מדובר בעיר הממוקמת בין שתי ערים גדולות – תל אביב וחיפה, כך שהקרבה שלה לערים גדולות כל כך ולמרכזי תעסוקה רבים ומשמעותיים כל כך, הופכת את המגורים במקום לאטרקטיביים מאוד. רבים אשר מעוניינים לוותר על הלחץ, הפקקים והכבישים הסואנים של אזור המרכז, אך עדיין לא רוצים להתרחק יותר מידי ולהישאר קרובים למקומות עבודה או בילוי גדולים, מוצאים בחדרה את הפתרון הטוב והנכון ביותר בשבילם.

בנוסף, מדובר בעיר אשר יש לה חוף ים מרהיב ומיוחד, וניתן למצוא בניה רבה בבניינים בהם הנוף המרהיב של הים נשקף מחלונות הבית והופך את המגורים בו להרבה יותר מרהיבים והרבה יותר מושכים. לכן, למשקיעים יש אפשרות לרכוש דירות ונכסים בעלי ביקוש רב מאוד, ובין אם הם מתכוונים להשביח את הנכס ולמכור אותו, או להשכיר לתקופה ארוכה, הם יכולים ליהנות מביקוש גבוה ומרווח משמעותי מאוד על ההשקעה שלהם.

מחירי נדל"ן נוחים

לעומת ערי המרכז, חדרה עדיין שומרת על מחירי נדל"ן סבירים העומדים על סביבות 13,000 ₪ למ"ר, כשליש ממחירי הנדל"ן בתל אביב או בערים אחרות במרכז, מה שהופך את מחירי הנדל"ן בעיר לנוחים ומתאימים גם למשקיעים אשר אין להם כיסים עמוקים מאוד.

בנוסף, בשל העובדה שמחיר הנכס המקורי הינו נמוך יחסית, לאחר השבחה או אפילו המתנה של כמה שנים לצד ההתפתחות המרשימה והמהירה של העיר, המשקיעים יכולים ליהנות מתשואה גבוהה ומעליה משמעותית של ערך הנכס שלהם עם הזמן.

משיכה לבעלי חתך סוציו אקונומי גבוה

אם בעבר חדרה היתה ידועה כבעלת אוכלוסיה המורכבת ברובה מבני מעמד סוציו – אקונומי נמוך, בשנים האחרונות נבנו פרויקטים יוקרתיים חדשים ושכונות מרשימות וחדישות אשר מושכות גם משפחות מחתך סוציו – אקונומי גבוה ומשפרי דיור. ככל שהאוכלוסיה בעיר הופכת להיות איכותית יותר ומורכבת מבעלי יכולות כלכליות גבוהות יותר, כך מחירי הדיור יעלו, וגם הביקוש. לכן, הזמן לרכוש נכס להשקעה בחדרה הוא ממש עכשיו, ולא כדאי לכם לוותר על ההזדמנות הזו.

ההשקעה הרבה בפיתוחה של העיר כבר מניבה תוצאות, וצפיה בתכניות עתידיות לפיתוח העיר מנבאת גדולות ועוד ביקוש שרק ילך ויגדל, ומחירי נדל"ן שיאמירו ויאפשרו למשקיעים ליהנות מאוד מההשקעה שלהם.

pexels-מה מביא משקיעי נדלן לחדרה
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email