הציוד שאתם באמת צריכים לחממה שלכם

אנחנו יותר מדי עסוקים בשגרת חיינו בעולם המודרני עד שאנחנו שוכחים להשקיע גם בעולם שסביבנו – הצמחים בגינה! יש כאלה שלקחו את מלאכת הגינון צעד אחד קדימה ומגדלים אצלם בחצר האחורית חממה ביתית, בה הם משקיעים את מלוא מרצם לגידול ביתי משובח ואיכותי. כמובן אי אפשר לעשות זאת בלי הציוד הנכון! אם גם אתם רוצים להשקיע ולגדל בחצר שלכם או בחממה גידולי קרקע מעולים, אתם חייבים ציוד מעולה, אותו תוכלו למצוא רק באתר החנות של טבעלו!

 

כיצד להקים חוות גידול צמחים איכותית?

גידול של צמחים אינה משימה כה פשוטה כמו שרבים חושבים. ממש לא מספיק לחפור בורות קטנים באדמה, לזרוע כמה גרעינים של פרי שאכלנו או לשתול שם שתילים ולצפות שהם יצמחו מעצמם על ידי השקיה מלאכותית או מי גשם. נדרשת כאן מלאכת מחשבת כדי לבחור את הזרעים הנכונים, להכין את האדמה המתאימה בצורה מדויקת ומאפשרת גידול, לצייד את החצר, הגינה או החממה שלכם בכל הציוד האופטימלי שיוכל לגרום לגידולים באמת לשגשג. כאן דרך אתר החנות טבעלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לגינה ולחממה הביתית – כלי גינון מובחרים כמו מזמרות, מקטפות, מספרי גיזום, אתי חפירה, מחשב השקיה חכם, מיכלי קומפוסט, ציוד בסיסי להקמת חממה ביתית ועוד.

 

למה להזמין מחשב השקיה?

כל ילד יודע שכדי לגרום לצמח כלשהו, ולא משנה אם זה צמח תבלין, פרח, שיח או עץ – צריך להשקות אותו. אבל השאלה היא כמה להשקות? מה התדירות? מה הכמות? והאם בכלל צריך לעשות את זה בכוחות עצמכם? גם אם אתם יודעים את כל התשובות לכל השאלות הללו עדיין יש צורך לטרוח ולצאת כל פעם לחממה או לגינה ולהשקות בכוחות עצמכם. או להפעיל את הממטרות או הטפטפות ולזכור לכבות אותן בזמן, לבל ישקו יתר על המידה.

לשם כך נועד מחשב השקיה. מחשב חכם וייחודי באמצעותו ניתן לבנות תוכנית השקיה ספציפית לגינה שלכם. במחשב תוכלו לתכנן את תכנית ההשקיה המתאימה באופן אישי לכל חלקת אדמה, לבנות מספר תוכניות שונות כאלה ולקבוע מתי הממטרות או הטפטפות יתחילו לפעול, כמה כמות מים, תדירות ועוד. יש מחשב השקיה המתאים לחממה סגורה ויש מחשבים המיועדים לשטח פתוח. תוכלו לשאול דרך טבעלו לגבי אופן ההתקנה ואופן השימוש הנכון.

 

מיכלי קומפוסט מובחרים

מלבד מים, כדי שתוצרת חקלאית ביתית תהיה איכותית ותהיה מוזנת היא צריכה מזון ומינרלים, אותם הצמחים מקבלים דרך תערובת קומפוסט. קומפוסט הוא זבל אורגני אותו ניתן לצבור בערמות שבמיכלים מיוחדים המיועדים לכך – קומפוסטר. תוכלו לבחור מבין מגוון גדול של קומפוסטרים – גדולים וקטנים, נייחים או ניידים. חשוב לבחור את הקומפוסטר הנכון על מנת להתאים אותו לגינה שלכם ולייצר תפוקה מקסימלית. דאגו למלא את הקומפוסטר ולרוקן אותו בזמנים המתאימים, לדאוג שהתערובת תהיה לחה אך לא רטובה מדי, שתהיה לה נגישות לאוויר ומדי פעם לנער ולערבל אותה כדי שהיא תקבל מספיק חמצן, מצרך שחשוב לצורך תהליך הפירוק הטבעי.

מעוניינים בכלי גינון לגינה שלכם? צריכים התייעצות לגבי ציוד מתאים לחממה הביתית והקמתה? הגעתם למקום הנכון – טבעלו!

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email