בים חכם בחדרה

הבית החכם

אין ספק כי הטכנולוגיה לא מפסיקה לפרוץ את הגבולות של עצמה ולהפתיע גם אותנו הצרכנים. אין כמעט שבוע שלא יוצא לשוק סמרטפון חדש, טלווזיה חכמה חדשה, גאדג‘ט שאמור לשדרג ולשפר את איכות חיינו, מכשיר חדש בתחום הרפואה, המדע או הבישול במטבח כאשר אחד התחומים שעברו שינוי ניכר בשנים האחרונות נקרא הבית החכם. אם עד לא מזמן היינו צריכים להחליף את כל התשתית והמערכת החשמלית על בסיסה הבית עובד בכדי להנות מטכנולוגיה זו, היום התהליך פשוט בהרבה.

במאמר הבא נעסוק במה הוא בית חכם, נבין את היתרונות שבבית החכם ומדוע כל אחד ואחת מכם יכולים להנות מהטכנולוגיה הגאונית הזו ולשנות לגמרי את איכות החיים שלכם, לחסוך באנרגיה ולייעל מגוון של פעולות ותהליכים שאתם עושים בבית הפרטי שלכם.

מהו הבית החכם?

בית חכם הוא בית הפועל על מערכת ראשית המנהלת את כל הפעולות החשמליות בבית. מערכת זו מנטרת את הטמפרטורה ברחבי הבית בין אם מדובר בדירה במפלס אחד או בבית צמוד קרקע עם מספר קומות. דרך הטאבלט, הסמרטפון או המחשב אנו יכולים לקבל תמונת מצב של הבית כולו עם מגוון האביזרים עליהם ניתן לשלוט מרחוק באמצעות המערכת החשמלית.

המערכות עליהן אנו יכולים לשלוט באמצעות טכנולוגיית בית חכם:

  • תאורה בכל רחבי הבית: חדרי שינה, חדר ילדים, חדר משפחה, סלון, מטבח, מעברים ומסדרונות, חדרי אמבטיה ושירותים, גינה, חניה ועוד…לצורך הדוגמא אם אנחנו למשל מגיעים הביתה עם הרכב ומאוד חשוך כבר בחוץ, בלחיצת כפתור, עוד לפני שהגענו לתוך החניה, נוכל להדליק את האור ולראות איך אנחנו מחנים את הרכב.
  • מערכת קולנוע ביתי, טלוויזיות, מגברים, רמקולים וכדומה. אם למשל השארנו את הטלוויזיה דולקת למטה בסלון ואנחנו נמצאים למעלה ומרדימים את הילדים למשל, נוכל בלחיצת כפתור מבלי לרדת למטה חזרה, לכבות את הטלוויזיה.
  • שער חשמלי- בלחיצת כפתור נוכל לסגור ולפתוח את השער.
  • מצלמות אבטחה- דרך הטאבלט או הסמרטפון נוכל לצפות בכל מה שמתרחש באזורים בהם מצלמות אבטחה עובדות בין אם זה בחוץ בגינה ובין אם בתוך הבית (למשל כשאנחנו בחופשה או יצאנו מחוץ לבית לזמן ממושך).
  • חימום וקירור – במידה ואנו שולטים בטמפרטורה בבית שלנו באמצעות מזגנים, רדיאטורים ולא באמצעות שימוש בגז או נפט, נוכל לשלוט הן על עוצמת הקירור או החימום והן על הטמפרטורה, מרחוק ובלחיצת כפתור.

יש עוד מערכות עליהן אנו יכולים לשלוט בעזרת הבית החכם.

ומהם היתרונות שבבית חכם?

היתרון הראשון הוא החיסכון האדיר בצריכת החשמל הביתית, מה שמאפשר לנו להוזיל בצורה משמעותית את חשבון החשמל החודשי שלנו וגם לחסוך באנרגיה. היתרון השני הוא בכך שאנו משפרים ומשדרגים את איכות החיים שלנו. למשל, אם אנחנו שומרים שבת, נוכל לתכנת את המערכת שבשעה מסוימת תאורה מסוימת ברחבי הבית נשארת דולקת, וכל השאר נכבית. את הנוחות שאנו מקבלים כאן אי אפשר להסביר במילים.

למידע נוסף ולקבלת הצעת מחיר לבית חכם, השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email