איך לצלם סרטון טיקטוק?

חדשים בטיקטוק ורוצים להתחיל פרסום בטיקטוק או לייצר תוכן על מנת לייצר עוקבים בצורה ארגונית הנה סדר הפעולות הנכון ליצירת סרטון טיקטוק:

  1. לפניי שמתחילים לצלם, מומלץ לתכנן את הסרטון ולחלק אותו למספר מקטעים. כל מקטע צריך להכיל את הטקסט שלו +רישום המיקום שרוצים לצלם . נכתוב את כל המקטעים בטבלה עם ריבועים שונים של סצינות לצילום על דף ורק אז נתחיל בביצוע.

2.  פתח את האפליקציה של טיקטוק דרך מכשיר הטלפון שלך. אם אין ברשותך את האפליקציה תוכל להוריד אותה בחינם בחנות האפליקציות של גוגל או אפל.

3. צור חשבון אם אתה משתמש חדש או היכנס לחשבונך אם אתה משתמש קיים.

4. במרכז התחתון של האפליקציה של טיקטוק , תראה את הסימן "+" שלחיצה עליו תפתח לך את המצלמה שלך. שים לב, בחר מבין ההאפשרוית את "מצלמה" ולא סטורי או טמפלטים.

5. בחר את ההעדפות של ההקלטה שלך מתוך התכונות הבאות:

  • -תוכל להתאים את המהירות של הסרטון , אם תרצה תוכל לעשות צילום איטי או מהיר במיוחד.
  • תוכל להפעיל מסננים או פילטרים כדי לשפר את הסרטון כאוות נפשך, בחר מבין עשרות האפשרויות הקיימות על ידי תזוזה שמאלה או ימינה .
  • -תוכל להגדיר טיימר – מתי תתחיל ההקלטה . תוכל לקבוע זמן ארוך יותר ולהשתמש בזה כדי להספיק להתארגן לצילום.
  • -מסגר את הצילום שלך באמצעות התצוגה המקדימה של המצלמה על המסך. אם תרצה להשתמש במצלמה האחורית , בחר ב"היפוך".
  • – בחר את זמן הסרטון מבין 15, 60 שניות או 3 דקות. 
  • -בחר בהגדרות נוספות כרצונך כמו פלאש או פילטר יופי.

6. צלם מספר קטעי וידיאו רבים על מנת שתוכל לבחור את הקטע הטוב ביותר. תמיד תוכל לערוך/להוסיף אפקטים גם לאחר הצילום . כעת תוכל לבחור אם לערוך את הסרטון בתוכנת העריכה המוצעת של טיקטוק או באפליקציה חיצונית כמו CUPCUT או פרמייר.

7. הוסף מוזיקה מספריית קטעי הקול המאושרים לשימוש על ידי טיקטוק.

8. הזן כיתוב עבור הסרטון בשדה המצורף. 

9. הוסף # האשטגים רבים על מנת שגולשים רבים יוכלו למצוא את הסרטון . 

10. בחר את הגדרה הרצויה לך מבין הגדרות הפרטיות המוצעות: פרטי, בין חברים או ציבורי.

לסיכום,

העלאת סרטון לטיקטוק לערוץ שלך היא פשוטה ומהירה. אך על מנת שצופים רבים יגיבו או יחשפו אליו , צריך לתכנן היטב את התוכן שיהיה מצד אחד תוכן מעניין ואינפורמטיבי כלומר משהו משכיל או מלמד ומצג שני שהדרך שאתם מציגים את הנושא תהיה קלילה ולא משמעממת כי אנשים לא אוהבים לצפות במונטוניות של דיבור. בהצלחה.

 

shutterstock
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
Uncategorized
מתכונים לתוספות לארוחה

מתכונים לתוספות לארוחהאז הכנתם בשר, עוף או דג, בטעם האהוב עליכם, במתכון מוצלח שמצאתם בבלוג פודיק או שאולי פשוט זכרתם בכלל מהבית של אמא, אבל כעת מתעוררת שאלת השאלות: מה לשים ליד? מה מתאים לאכול עם זה? אתמול הכנתם תפוחי אדמה, שלשום הכנתם אורז, מה היום? חשוב מאד לגוון בתוספות לארוחה, בשביל הילדים וגם בשביל המבוגרים, ובשביל זה בדיוק הכינו עבורכם בבלוג פודיק של שחר חן מגוון ענק של מתכונים לתוספות לארוחה, תוכלו למצוא מתכונים עשירים ופשוטים, מהירים ומורכבים יותר, ממגוון ענק של טעמים ומטבחים שונים מכל העולם, חמים וקרים, חריפים או מתוקים, ובקיצור- אפשר להכין כל יום משהו אחר.

Uncategorized
באילו מקרים נזמין מנעולן בקרית אונו?

ישנם לא מעט אמצעי אבטחה שיכולים לעזור לנו לשמור ולהגן על הבית או על העסק שלנו. ככל שהמבנה הוא משמעותי יותר והתכולה שלו יקרה יותר, כך אנחנו נהיה מוכנים להשקיע יותר זמן וכסף בבחירת מערכת אבטחה רלוונטית עבורנו. במקרים רבים זה יהיה תנאי של חברות הביטוח אצלן נרצה לבטח את המבנה ואת התכולה.

Uncategorized
מדריך מקיף לבניית מדפים למחסן

למדפים תפקיד מכריע במקסום שטח האחסון וקידום ארגון יעיל במחסנים. על ידי בניית מדפים יציבים ופונקציונליים, אתה יכול לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את ניצול השטח ולהקל על גישה נוחה לסחורות. במדריך המקיף הזה נלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב של בניית מדפים למחסן.