האם כדאי לקנות שעוני יוקרה באינטרנט?

אם בעבר נדרשנו להגיע לחנות באופן פיזי כדי לבצע רכישה של שעון יוקרה, כיום באמצעות אתרים מתמחים ניתן לרכוש את השעון באופן מהיר ואפילו זול. עם זאת, לא פעם אנו נופלים בפח ורוכשים שעון מזויף. כיצד ניתן להבטיח כי תהליך הרכישה יתבצע באופן כדאי? להלן הפרטים.

 

רכישה של שעון יוקרה באינטרנט: סימני אזהרה

אחד התחומים הצומחים ביותר בתחום הרכישות באינטרנט הוא ללא ספק קטגוריית השעונים. מדובר בקטגוריה צומחת לא רק בשל כניסה של מותגים מובילים אשר החלו למכור את השעונים דרך אתרים רשמיים, אלא גם בשל יבואנים מקבילים אשר באמצעותם ניתן לרכוש שעוני יוקרה במחירים זולים – לעיתים בגובה עשרות אחוזים. על כן, אם אתם מחפשים כעת לרכוש שעון שחור לגבר באינטרנט, חשוב להבין כי מדובר בתחום פרוץ, ולכן לא מעט חנויות מוכרות שעונים מזויפים של המותגים הגדולים והיוקרתיים ביותר בעולם. על כן, תהליך הרכישה חייב להתבצע באופן נכון, כפי שנציג לכם כעת באמצעות הטיפים הבאים:

סקר שוק

מאחר ובאינטרנט ניתן לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית בעבור שעוני יוקרה, חשוב להקדיש את הזמן ולבצע חקר שוק מקיף הנוגע לחנויות מקצועיות מהן ניתן לרכוש את השעון המקורי. שימו לב כי באמצעות המלצות מצד חברים ובני משפחה כמו גם שיטוט ברשת ניתן לקבל המלצות בעבור חנויות ישראליות, ובכך להבטיח את כדאיות הרכישה.

ייבואן רשמי

בדקו כי החנות ממנה אתם רוכשים את השעון מחזיקה ברישיון של יבואן רשמי מטעם המותג. מדובר בנדבך מהותי אשר בלעדיו הרכישה שלכם עלולה לרדת לטימיון, ועל כן יש לבקש במעמד הרכישה תעודה המוכיחה כי אכן מדובר ביבואן רשמי.

אחריות

במעמד הרכישה בדקו כי אתם מקבלים אחריות מלאה בעבור רכישה של שעונים לגבר. נושא האחריות הוא מהותי, בעיקר בשל העובדה כי המותגים המובילים בעולם מעניקים אחריות של לפחות שלוש שנים.

לסיכום, הקפדה על סקר שוק מקיף וקבלת המלצות כמו גם בחינה כי מדובר ביבואן רשמי יסייע לכם לבצע רכישה חכמה (וחסכונית) של שעון יוקרה לגבר.

freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email