הדברים שחשוב לדעת על ריהוט גן מאלומיניום

חלק בלתי נפרד מעיצוב החצר הוא ריהוט גן המשדרג את הגינה ומהווה פינת אתנחתא ואירוח במרחב הפתוח. בבואכם לבחור ריהוט גן חשוב לקחת בחשבון את הקו הסגנוני המאפיין את הגינה ולהחליט מה יהיו הקווים העיצוביים, פלטת הגוונים המועדפת, החיבור בין הפריטים הנבחרים וכמובן המיקום הייעודי. שאלו את עצמכם: האם הריהוט יהיה בניחוח כפרי או מודרני, ואילו סוגי רהיטים תעדיפו – פינת אוכל, מרבצים, מערכת ישיבה נמוכה או שולחן וכיסאות בר.
החומר ממנו עשוי ריהוט גן בעל השפעה על העמידות והחזות של הריהוט ולכן, חשוב להתייחס בכובד ראש לביצוע הבחירה המושכלת. אלומיניום נחשב לאחד החומרים המועדפים בזירת ריהוט הגן ומסיבות רבות שנוגעות ליציבות, חוזק ומראה. לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על ריהוט גן מאלומיניום וכיצד לבחור ריהוט מנצח.

שם המשחק – עמידות


רהיטי הגינה הם רהיטי חוץ ולכן, עליהם לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים של שמש, לחות, רטיבות, גשם, סערה, ברד. היתרון הבולט בבחירת ריהוט גן מאלומיניום קשור לעמידות הגבוהה שלו בפני טמפרטורות נמוכות וגבוהות. החומר שומר על המראה המקורי שלו גם במגע עם מים. כלומר, הוא אינו מתנפח, נרקב או מתעוות ואינו מחליד או מפתח קורוזיה. הוא ישמור על יציבות מקסימלית גם תחת עומס כבד יחסית ובפני רוחות עזות. היופי הוא שלא חייבים לאחסן אותו בימי החורף אלא אפשר פשוט לעטוף ביריעות אטומות והחומר ישמור על מראהו המקורי ועל עמידות מרבית לאורך זמן. לאלומיניום תוחלת חיים ארוכה ולכן הוא מהווה בחירה מצוינת למי שמחפש להשקיע ברהיטים שילוו אותו לאורך זמן.

קל להזיז, נוח לתחזק


פרקטיות היא נוסחת הקסם. חשוב להצטייד מראש בריהוט גן מחומר שיהיה קל לתפעל ולתחזק כך שהוא יהיה גם אסתטי וגם שימושי. אלומיניום מגלם את כל התכונות החיוביות הללו: על אף שמדובר בחומר סופר חזק ויציב, הרי שהוא קל משקל ולכן פשוט לנייד אותו ממקום למקום – אלמנט חובה בסידור החצר ובתחזוקת החצר, כאשר מעוניינים להזיז את הרהיטים לפי סוג האירוע, מספר האורחים או כשמכסחים את הדשא או כאשר מעוניינים לאחסן את הרהיטים וכדומה. מאפיין נוסף של האלומיניום הוא התחזוקה הפשוטה – זהו חומר מאוד ידידותי למשתמש. המחיר הראשוני אף הוא אטרקטיבי וגם בהמשך לא תצטרכו להשקיע משאבים רבים בתהליך התחזוקה. בדרך כלל תספיק שטיפה בצינור או עם סבון ומים על מנת להסיר את הלכלוך ולהשיב לאלומיניום את מראהו האטרקטיבי.
תכונה חיובית נוספת של אלומיניום היא המוליכות החשמלית ויכולת הבידוד התרמי שהופכים את החומר לשימושי ביותר. כל מי ששם דגש על עיצוב ירוק ישמח לגלות שאלומיניום הוא חומר שקל למחזר ולכן הוא גם ידידותי לסביבה.

עיצובים מכל הסגנונות והסוגים


ריהוט גן משפיע על העיצוב של הגינה בין אם הולכים על קונספט קלאסי ואלגנטי או על מודרני, הגמישות העיצובית המאפיינת את החומר מאפשרת למעצבים לעצב ריהוט גן בקולקציות מפתיעות ומרגשות עשירות באובייקטים בין אם מדובר בשלל גוונים, מרקמים או קווים מפותלים. הקלילות של החומר הופכת אותו אידיאלי גם לגינות קטנות כאשר מחפשים חומר שישמור על חצר אוורירית וזורמת ככל שניתן. כיום אפשר ליצור מאלומיניום ריהוט גן בסגנון כפרי וגם מודרני בעיבודים מפתיעים יחד עם ריפוד המעניק את זריקת הצבע המועדפת.

אין ספק שהשקעה בריהוט גן מאלומיניום היא השקעה טובה לטווח הארוך. מדובר בריהוט אסתטי, שממציא את עצמו כל פעם מחדש במבחר גוונים ועיצובים השומרים על עמידות גבוהה לאורך זמן.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email