הלבשת בתים פרטיים בחמישה צעדים פשוטים

אם מתחשק לכם להעניק לביתכם מראה ייחודי יותר, אטרקטיבי יותר ומעוצב יותר, מבלי להשקיע הון או מבלי לבחור בהליך שיפוץ יסודי שיכול להסב לכם אי סדר רב, אין ספק שהבחירה הנכונה עבורכם היא הלבשת בית. תהליך הלבשת בתים פרטיים הוא תהליך שמטרתו היא לסייע לכל בית להראות הכי טוב שאפשר, על ידי תהליך קוסמטי חיצוני הכולל בחירת אלמנטים דקורטיביים שונים לכל חלל, החלפת ריהוט, בחירת צבעים חדשים לחלל ועוד. אם אתם תוהים כיצד מבצעים הלבשת בתים פרטיים בצורה הפשוטה ביותר, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

הלבשת בית פרטי- כיצד תעשו את זה נכון?

הנה חמישה צעדים הרלוונטיים להלבשת בית פרטי בצורה הטובה ביותר:

ראשית כל, השלב החשוב ביותר הוא פשוט לבחור את אנשי המקצוע הנכונים. סטודיו אדריכלות ועיצוב פנים יכול להיות הכתובת עבורכם וחשוב להקפיד על אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה מקצועית. לאחר שתבחרו באנשי מקצוע מתאימים, כדאי מאוד לערוך פגישת ייעוץ. במהלך פגישה זאת איש המקצוע ירצה להבין מה הפרוגרמה כלומר: להבין את הצרכים והרצונות מתהליך הלבשת הבית. בפגישת הייעוץ ניתן לקבוע מה בדיוק עושים בתהליך הלבשת הבית- האם צובעים קירות או שמא רק מחליפים ריהוט? מהן המטרות של תהליך ההלבשה של הבית- האם מעוניינים ליצור חלל גדול ומרווח יותר או שמא מעוניינים ליצור מראה מעוצב, מוקפד ומרשים יותר לבית? פגישת הייעוץ היא שלב בסיסי וחשוב מאוד בתהליך הלבשת בתים פרטיים.

צעד שני להלבשת בית פרטי הוא לקחת השראה ולבנות קונספט. ניתן לקחת השראה מבתים מעוצבים אחרים שראיתם או מכל מקום אחר והמטרה בצעד המדובר היא לחבר יחד עם איש המקצוע את כל מה שאתם רוצים שיהיה בביתכם, לתוכנית הממחישה את סגנון העיצוב ומחברת את האלמנטים לשפה אחידה. לאחר שיוצרים קונספט, ניתן למצוא בקלות את כל האביזרים, הרהיטים או הצבעים הנדרשים לכם להליך הלבשת הבית, בהתאם לקונספט הנבחר והתוכנית הנבחרת. מדובר על צעד חשוב מאוד אשר מסייע בהתמקדות וחוסך לא מעט אנרגיות מיותרות על חיפוש אלמנטים וריהוט רלוונטי בחנויות השונות.

צעד שלישי הוא למקם את הריהוט ואלמנטים דקורטיביים שנבחרו מראש בכל חלל בצורה הנכונה ביותר בהתאם לסגנון העיצוב הנבחר. אם יש ריהוט שמעוניינים להשאיר חשוב להחליט היכן למקם אותו ביחס לריהוט החדש וכן חשוב מאוד לרכוש ריהוט חדש שמשתלב בקיים באופן הרמוני.

צעד רביעי הוא להגדיר תקציב לפרויקט, לעשות מעקב אחר התקציב וכן לעשות רשימת קניות מדוקדקת ומפורטת של כל הדברים שיש לרכוש עבור הליך הלבשת הבית בהתאם לתוכנית שבניתם. חשוב מאוד להחליט כמה מעוניינים להשקיע בכל רהיט או חפץ שמחליטים לקנות. המטרה היא לרכוש בדיוק את כל הפריטים שרוצים מבלי לחרוג מגבולות התקציב ועל כן בשלב הזה בהחלט כדאי לבצע סקר מחירים בין חנויות שונות כדי להבין היכן ניתן לרכוש את כל מה שצריך במחיר נוח ומשתלם.

צעד חמישי הוא למעשה הצעד הסופי והוא כמובן הלבשת הבית באופן פרקטי. מומלץ להתחיל בצביעה של קירות הבית בגוונים שנבחרו מראש כאשר כמובן כדאי לבחור באנשי מקצוע מתאימים לתהליך הצביעה בצורה מקצועית ואיכותית. לאחר מכן ממקמים את הריהוט הגדול אשר נבחר עבור הסלון או פינת האוכל ולאחר מכן עוסקים באלמנטים הדקורטיביים השונים ובמיקום הנכון שלהם לרבות תמונות, וילונות, שטיחים ועוד. כדאי מאוד לשלב בנוסף גם עציצים בהליך הלבשת הבית שיכולים ללא ספק להוסיף רובד דקורטיבי.

 

 

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חלוקי נחל
בלוג
מדריך מלא: איך לבחור חלוקי נחל לעיצוב נוף מושלם

בישראל, שבה האקלים המקומי ומשאבי הטבע הזמינים מכתיבים את סוגי חלוקי הנחל הזמינים, מקובל למצוא מגוון חלוקי נחל המתאימים לעיצובי הנוף המגוונים הפופולריים באזור. החל מחלוקי הנחל החמימים בגווני אדמה המשקפים את גווני מדבר הנגב ועד לשבבי השיש הלבנים והאלגנטיים האידיאליים ליצירת חללים בהירים בהשראה ים תיכו

ממצה לפיצה: מדריך מתכונים ללא גלוטן לכל השנה

אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו רק בחירה באורח חיים עבור רבים; עבור אנשים המתמודדים עם צליאק, או רגישים לגלוטן זה הכרח המציאות. עם המודעות, הידע והיצירתיות הנכונים, בישול ואפייה ללא גלוטן יכולים לפתוח עולם של טעמים ומרקמים שכולם יכולים ליהנות מהם. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף למתכונים ללא גלוטן המושלמים לחגיגות הפסח וכן מנות שניתן ליהנות מהן כל השנה. ממצה ביתית עם טוויסט ועד פסטות ולחמים טעימים, המסע לבישול ללא גלוטן יכול להיות גם מתגמל וגם מהנה. בין אם מסיבות בריאותיות או העדפה אישית, אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו אומר שצריך להקריב טעם או מגוון.

איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.