המדריך הביתי לטיפול בחצקונים

התמודדות עם אקנה עשויה להיות מתישה ומעייפת, בטח כאשר הוא עשוי לחזור פעם אחר פעם. כל פעולה שתעשו חייבת להיות נכונה ומדויקת, כזאת שתקרב אתכם עוד צעד לפתרון מלא. הפתרון הרצוי יהיה מן הסתם להעלים את האקנה לגמרי, מציאות שיכולה להישמע כמו חלום רחוק. אך מכלול של פעולות מדויקות עשוי להוביל אתכם בדיוק אל הנקודה בה אתם רוצים להיות. הכנו לכם מדריך מקיף לטיפול ביתי בחצקונים, בין אם מדובר על אקנה או התפרצות נקודתית. מי שלא יעשה את הפעולות הנכונות עשוי למצוא את עצמו מתאמץ לחינם, ולא משיג את המטרה הנדרשת.

 

ניקוי העור על בסיס יומיומי

אומנם בעת התפרצות חצ'קונים, התועלת של ניקוי העור אינה אפקטיבית כמו קודם לכן. אך עליכם להרגיל את עצמכם לנקות את העור עם החומרים המתאימים בכל יום מחדש. ברגע שתתרגלו לעשות זאת עכשיו, תמשיכו לעשות זאת גם בעתיד. ניקוי העור בעזרת סבונים מיוחדים יסייע לכם להסיר מהעור את השמנוניות ואת כל הלכלוך שמעודד אקנה. תוך זמן קצר תוכלו לראות איך העור מתחיל להבריא, והחצ'קונים פשוט נעלמים כלא היו.

 

החלפת מצעים ומגבות

תזכרו כי המצעים עליהם אתם ישנים והמגבות איתן אתם מתנגבים מזדהמים בקלות. כמות גדולה של פצעים מביאה איתה המון חיידקים שמסתתרים בתוך אותם מוצרים בהם תשתמשו. לפיכך טוב תעשו אם תחליטו להחליף את המצעים ואת המגבות באופן קבוע ככל האפשר. את המגבות תחליפו על בסיס יומי, את המצעים אפשר להחליף אחת לכמה ימים. זוהי נשמעת לכם כמו פעולה פשוטה, אך בפועל הפעולה הזאת מביאה איתה תועלת רבה. כל זמן שתמשיכו להשתמש באותם מצעים ואותן מגבות, תתקשו להעלים את הפצעים לגמרי.

 

שמירה על תזונה נכונה

לשאלה איך להוריד חצקונים בבית יש כל מיני תשובות, אחת מהן תהיה לשמור על תזונה נכונה. הביאו את עצמכם למצב בו אתם חושבים פעמיים לפני שאתם אוכלים מאכל מסוים. ישנם מאכלים עם כמות גבוהה של שומן וסוכרים, שהסיכוי שלהם לעודד פצעים גדולה ומשמעותית. לעומת זאת ישנה רשימה ארוכה של מאכלים בריאים, כאלה שיפחיתו את הסיכוי להיווצרות אקנה. ברגע שתתחילו לאכול בצורה נכונה, תראו איך ההתמודדות עם הפצעים הופכת להיות פשוטה למדי.

 

שימוש בקרמים ותכשירים

הדרך הכי אפקטיבית להתמודד עם אקנה בבית תהיה שימוש בכל מיני קרמים ותכשירים. ישנם תכשירים קוסמטיים המיועדים להתמודדות עם פצעים, לא משנה מהי העצימות שלהם. על ידי שימוש באותם קרמים ותכשירים תוכלו לראות את השיפור המיוחל במצב הקיים. הקרמים והתכשירים השונים מייבשים את הפצעים, וגורמים להם להיעלם ככל שעוברים הימים. מדובר על תהליך ארוך יחסית, אך בסופו תוכלו להשיג את המטרה הרצויה. לא עוד פצעים, ולא עוד הרגשה לא נעימה אשר יוצאים החוצה מהבית או מכל מקום שהוא.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email