כל היתרונות של בד טטרה

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של סוגי בדים בתעשיית הטקסטיל העולמית. הבדים המדוברים משמשים למגוון צרכים שונים לרבות: ייצור בגדים, ייצור מצעים וייצור של מגוון מוצרי בד שונים. כמובן שכאשר מייצרים בגדים, מצעים או כל דבר אחר שרלוונטי לשימוש של אוכלוסייה משמעותית ומגוונת, יש צורך ליצור אותו מבדים איכותיים, נעימים ונוחים. בין כל הבדים כיום המשמשים לצורך ייצור מוצרי בד שונים, ניתן למצוא את בד הטטרה. אם חשבתם שבד טטרה הוא בד שממנו מכינים חיתולי תינוקות בלבד, כדאי שתדעו שאמנם בעבר הוא שימש לייצור חיתולי תינוקות, אך כיום הוא משמש לייצור מגוון מוצרים שונים לרבות: שמיכות, גופיות, חולצות, מכנסיים, שמלות ועוד וזאת בשל היתרונות הרבים שיש לבד המדובר. עוד לפני שנכנסים לעובי הבד גם כפה יש חשיבות גבוהה לאיכות הבד ולמספר השכבות ממנו מורכב המוצר שלנו.

 

מהו בד טטרה?

בד טטרה הוא בד רך ונוח שיש לו מגוון יתרונות ושימושים שונים. ניתן למצוא את הבד המדובר בעיקר בתעשיית האופנה והטקסטיל וכיום ניתן למצוא לא מעט קולקציות שלמות של מעצבים המתבססים על בד טטרא וזאת בשל ההרכב שלו והיתרונות הרבים שגלומים בו. מדובר על בד אוורירי, רך, נעים ונוח שעשוי מ100 אחוזים של כותנה אורגנית מלטפת ועל כן הוא מתאים ביותר לעור הגוף שלנו ובגדים העשויים מבד טטרה או מצעים העשויים מהבד המדובר, מתאימים מאוד לקיץ שכן הם מעניקים אווריריות ורכות הנדרשים מאוד בעונה החמה המדוברת.

 

מהם היתרונות של בד טטרה?

לבדי הטטרה יש יתרונות רבים וזאת בדיוק הסיבה לכך שתעשיית מוצרי התינוקות וביגוד התינוקות החליטה להשתמש דווקא בו עבור ייצור בגדים לתינוקות וייצור חיתולים לתינוקות. מדובר על בד טבעי ונעים אשר עשוי מחומר רך וקליל ועל כן הוא מתאים מאוד לעונת הקיץ החמה רמת הספיגה של הבד גבוהה ועל כן מייצרים ממנו גם חיתולים רב פעמיים לתינוקות אשר מותאמים בשל הבד המדובר לעור העדין והרך שלהם. מעבר לכך מדובר על בד אנטי אלרגני.

 

מדוע כדאי לבחור מצעים מטטרה?

אם אתם מחפשים לקיץ שמיכה, כדאי שתדעו כי שמיכת טטרה זוגית או יחיד, בהתאם לצורך שלהם, תהווה את הבחירה הטובה ביותר עבורכם. מדובר על שמיכה שמצד אחד תעניק לכם את האפשרות לישון בצורה נעימה ונוחה אם אתם אוהבים להתכסות ולא משנה מהי העונה בשנה ומצד שני, היא לא תגרום לכם להזיע או לסבול מחום. באופן כללי מצעים העשויים טטרה הם מצעים שנעים מאוד לישון עליהם, הם אווריריים, קלים ונוחים, כך שאם אתם רוצים להנות משנת לילה איכותית, אין ספק שכדאי לכם לבחור דווקא במצעים ובשמיכות העשויים מהבד המדובר.

 

בגדים מטטרה

גם בגדים מטטרה מהווים את הביגוד המושלם לעונת הקיץ החמה עם שמירה על נוחות ואווריריות. כאשר אנו יוצאים בעונת הקיץ לעבודה, לסידורים או לטיול, לא פעם אנו מתקשים להתמודד עם מזג האוויר הקיצי, עם הלחות והחום ועל כן, כאשר לובשים בגדים העשויים מבד זה, ניתן להנות מתחושה קלה ונעימה יותר. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של בגדים מטטרה, אך חשוב לבחור את החברה הנכונה לרכוש ממנה ביגוד מעין זה, אשר ידוע כי מצד אחד הוא עשוי מבד טטרה איכותי ומצד שני הוא בעיצוב מושלם. פסים בגדים מציעים לכם קולקציה אשר כוללת בין היתר ביגוד העשוי מבד טטרה נושם ואיכותי.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email