למה כדאי להשקיע בארה"ב?

הנשיא הנבחר גו' ביידן בחר לציין בנאום הנצחון שלו כי ארצות הברית בדרך למאבק לא קל בקורונה. בימים אלו אמריקאים רבים דוחים את השקעות בנדל"ן  ולא ממהרים רכוש בתים. זו הזדמנות המושלמת עבורכם הישראלים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב. הנה כמה נקודות למחשבה למה כדאי להשקיע בארה"ב? וכיצד נדל"ן באמריקה הגדולה יכולה להיות השקעה בטוחה ומניבה.

נדל"ן מעבר לים – למה כדאי להשקיע בארה"ב?

חושבים על השקעה מעבר לים – למה כדאי להשקיע בארה"ב? ארצות הברית אחותינו הגדולה היא המעצמה הכלכלית המובילה בעולם. כל ממשלות העבר מבינות כי השקעה במשאבים תביא לפריחה כלכלית. הנה כמה נקודות למחשבה בנושא :

  • הקורונה הפתיעה את כולם, בתחזיות לשנת 2020 ההאטה הזמנית בכלכלת ארצות הברית היא זמן מעולה להשקעות נדל"ן בארה"ב. כל ממשלות העבר מבינות כי השקעה במשאבים תביא לפריחה כלכלית. נדל"ן משאב המניב תשואה גבוהה. מסלולי השקעות כמו מסלול המולטי פמילי מקטין את הסיכון האישי ומניב תשואה גבוהה.
  • יותר יותר ישראלים מבינים כי האמריקאים הפנימו את הטעויות שנעשו במשבר הכלכלי של 2009. הרשויות האמריקאיות פועלות להגדלת השקעה בנדל"ן תוך כדי רגולוציה חדשה בתחום. מה שהישראלים מבינים האמריקאים עוד לא מבינים. אמריקאים רבים עדיין לא ממהרים לרכוש נדל"ן ושוק הדירות להשכרה פורח.
  • ארצות הברית היא מדינה ענקית המחולקת ל 51 מדינות. בחיפוש אחרי השקעות חשוב ללמוד על המדינה שבה תרצו לרכוש נכס. חשוב לחקור ולהעמיק על מדדים כלכליים רבים כגון מיסוי, תעשייה ומסחר ותיירות. אנו ממליצים ללמוד לעומק את נושא מס הרכוש במדינות השונות. מדינות מסויימות בוחרות להנהיג מס רכישה נמוך יותר מאחרות. חשוב להיות עם היד על הדופק ולהכיר את האפשרויות השונות.
  • חושבים לרכוש נכס נדלני , הידעתם שכל המידע אודותיו נגיש בלחיצת כפתור דרך האינטרנט. ניתן להיכנס לרישומי המחוז (טאבו) וללמוד מי הבעלים הנוכחי של הנכס, בכמה שילם הבעלים עבור הנכסומה גובה הארנונה השנתית. ניתן גם לקבל מידע סטטיסטי על השכונה, מי התושבים, רמת ההכנסה, גובה השכירות הממוצעת ועוד המון נתונים חשובים שכולם מגיעים מאתרי ממשל רשמיים.
  • ארצות הברית בעל ההון הוא החזק – משקיעים רבים חוששים מרשויות החוק האמריקאיות. המרחק מעלה חששות כי הדיירים לא ישלמו את השכירות ויתנחלו בנכס. ברוב המדינות בארצות הברית קיים חוק להגנה על בעלי נכסים ואם דייר לא ישלם הוא ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ לבית כשהשריף יבוא בעצמו בליווי של 2 שוטרים ויוציא אותו בכוח מהבית. כל ההליך הזה הוא מאוד מהיר ולוקח בערך חודש בממוצע.
  • תבדקו בסביבה אתם לא הישראלים היחידים בשכונה. אנו ממליצים להיעזר במומחים ישראלים , אשר ידעו להגן עליכם ועל השקעותיכם מעבר לים.

 

צילום:PEXELS
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חלוקי נחל
בלוג
מדריך מלא: איך לבחור חלוקי נחל לעיצוב נוף מושלם

בישראל, שבה האקלים המקומי ומשאבי הטבע הזמינים מכתיבים את סוגי חלוקי הנחל הזמינים, מקובל למצוא מגוון חלוקי נחל המתאימים לעיצובי הנוף המגוונים הפופולריים באזור. החל מחלוקי הנחל החמימים בגווני אדמה המשקפים את גווני מדבר הנגב ועד לשבבי השיש הלבנים והאלגנטיים האידיאליים ליצירת חללים בהירים בהשראה ים תיכו

ממצה לפיצה: מדריך מתכונים ללא גלוטן לכל השנה

אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו רק בחירה באורח חיים עבור רבים; עבור אנשים המתמודדים עם צליאק, או רגישים לגלוטן זה הכרח המציאות. עם המודעות, הידע והיצירתיות הנכונים, בישול ואפייה ללא גלוטן יכולים לפתוח עולם של טעמים ומרקמים שכולם יכולים ליהנות מהם. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף למתכונים ללא גלוטן המושלמים לחגיגות הפסח וכן מנות שניתן ליהנות מהן כל השנה. ממצה ביתית עם טוויסט ועד פסטות ולחמים טעימים, המסע לבישול ללא גלוטן יכול להיות גם מתגמל וגם מהנה. בין אם מסיבות בריאותיות או העדפה אישית, אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו אומר שצריך להקריב טעם או מגוון.

איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.