מדוע כדאי לבנות אתר איכותי גם לעסק מקומי ותיק

בכל עיר גדולה שיש בה מרכזי קניות ואזורים מסחריים, ישנו שילוב בין שני סוגים של עסקים, כאשר ניתן למצוא הן חנויות חדשות והן עסקים וותיקים ומשפחתיים, אשר עובדים כבר שנים רבות. הסוג השני של החנויות הוא בדרך כלל כזה שעובר מדור לדור, עסקים בהם המוניטין הטוב הוא זה שמסייע להם להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן. אולם בימינו ובעידן הטכנולוגי שבו ללא נוכחות דיגיטלית – גם למאפייה הוותיקה בת 40 השנה וגם לחנות הבגדים שנוסדה בשנת 1980 אין הרבה סיכוי לשרוד, חשוב להביא למודעות את הצורך של בניית אתר אינטרנט עבור העסק.

מהם היתרונות של בניית אתר או חנות וירטואלית עבור עסק וותיק?

החשיבות של בניית אתרי תדמית עבור עסקים שעובדים כבר עשרות שנים, היא משמעותית מאוד בעידן של היום, על אף שיש רבים בקרב הלקוחות הוותיקים שעשויים שלא להבין את הצורך בכך. אי אפשר להתעלם מהעובדה כי לאתר אינטרנט של עסק, מכל ענף שהוא, ישנם יתרונות ברורים:

  1. הגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאליים: כאשר בעל עסק הממוקם בחדרה מקים לעצמו אתר אינטרנט, הוא חושף את העסק שלו בפני לקוחות רבים מערים סמוכות ולמעשה מכל הארץ. נתח גדול מהלקוחות המשלמים עשוי להגיע מתוך היכרות ראשונית של בית העסק באמצעות כמה קליקים במנוע החיפוש, דבר שלא היה קורה ככל הנראה בכל דרך אחרת.
  2. דומיננטיות מול מתחרים: חנויות ועסקים מתחרים צצים בכל יום מחדש. זה יכול לקרות בכל ענף, אם זה מסעדנות, אופנה או חנות לממכר משקאות חריפים – תמיד יקום עסק שיכול לגרום ללקוחות הוותיקים להיעלם. בנייה של אתר אינטרנט מייצרת נוכחות מתמדת של העסק הוותיק, משמרת את הלקוחות הוותיקים ומביאה קהל חדש וצעיר.
  3. אתר אינטרנט דורש השקעה כספית בעיקר בשלב ההתחלתי הדורש, ללא ספק, יידע מקצועי של חברה המומחית לבנייה ועיצוב של אתרים באינטרנט. אולם לאחר מכן יש "לתחזק" אותו בכתיבת תוכן מתחדש ורלוונטי לבית העסק, דבר שבמקרים רבים בעל העסק בעצמו יכול לעשות, ללא סיוע של חברה חיצונית.

מה ניתן לעשות אם בעל העסק אינו מתמצא בענייני האינטרנט?

במידה ובעלי עסקים מעוניינים שיהיה להם אתר אינטרנט המציג אותם באופן ברור ללקוחות או לספקים, כזה שיגרום לגולשים לרצות להכיר את העסק מקרוב ולבצע ממנו רכישה, האתר חייב להראות מצוין ולהביא לידי ביטוי – בגרפיקה ובתוכן הכתוב – את הצרכים של הלקוח הממוצע של העסק, כמו גם לגרות את הלקוחות הפוטנציאליים החדשים להפוך לצרכנים.

בעל עסק כזה יכול לפנות לחברת בניית אתרים המספקת גם שירותי תוכן, לבקש הצעת מחיר באשר להקמת אתר והתחזוקה שלו, באופן שלא ידרוש ממנו מעורבות אישית אלא רק יוסיף לרווחים שלו בסופו של דבר ויהפוך אותו לדומיננטי יותר בתחומו, במיוחד אל מול המתחרים שלו בענף שבו הוא עוסק.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חלוקי נחל
בלוג
מדריך מלא: איך לבחור חלוקי נחל לעיצוב נוף מושלם

בישראל, שבה האקלים המקומי ומשאבי הטבע הזמינים מכתיבים את סוגי חלוקי הנחל הזמינים, מקובל למצוא מגוון חלוקי נחל המתאימים לעיצובי הנוף המגוונים הפופולריים באזור. החל מחלוקי הנחל החמימים בגווני אדמה המשקפים את גווני מדבר הנגב ועד לשבבי השיש הלבנים והאלגנטיים האידיאליים ליצירת חללים בהירים בהשראה ים תיכו

ממצה לפיצה: מדריך מתכונים ללא גלוטן לכל השנה

אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו רק בחירה באורח חיים עבור רבים; עבור אנשים המתמודדים עם צליאק, או רגישים לגלוטן זה הכרח המציאות. עם המודעות, הידע והיצירתיות הנכונים, בישול ואפייה ללא גלוטן יכולים לפתוח עולם של טעמים ומרקמים שכולם יכולים ליהנות מהם. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף למתכונים ללא גלוטן המושלמים לחגיגות הפסח וכן מנות שניתן ליהנות מהן כל השנה. ממצה ביתית עם טוויסט ועד פסטות ולחמים טעימים, המסע לבישול ללא גלוטן יכול להיות גם מתגמל וגם מהנה. בין אם מסיבות בריאותיות או העדפה אישית, אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו אומר שצריך להקריב טעם או מגוון.

איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.