מה נזמין לאירוע יום הולדת?

 

פעם, לפני לא מעט שנים, אירועי יום הולדת לילדים היו אומנם מאוד מהנים אך גם היו מאוד צנועים. הם כללו הרבה מאוד משחקים, פעילויות חברתיות שונות, ריקודים, ואוכל בסיסי. בין אם זה שולחן עמוס בחטיפים שונים, עוגות ועוגיות, ועוד דברים כאלה ואחרים שילדים אהבו בזמנו.

עם השנים זה השתנה. הורים מבקשים לעשות לילדים שלהם אירועי יום הולדת מפוארים, בכל גיל ובכל מצב. לא משנה אם מדובר ביום הולדת של ילד בגן או בבית ספר, הילדים עצמם מבקשים מההורים שלהם לארגן ימי הולדת כאלה, ובמובנים רבים יש ציפייה לארגן ימי הולדת כאלה, ימי הולדת מלאים בפעילויות, ימי הולדת מפוארים, עמוסים בשולחנות עם כל טוב.

מאחר ויש ציפייה כזו מהורים, אז באופן טבעי נוצר היצע של חברות אשר מספקות מגוון רחב של מאכלים ודוגמאות אשר יכולות להתאים לכל סוגי האירועים, לכל הגילאים. כל מה שצריך לעשות, זה רק לבחור איזה סוג אוכל רוצים לקנות לאירוע יום הולדת. כמובן שהסוג צריך להתאים לילדים המשתתפים באירוע, וכן לאופי האירוע.

לפני שנציג כמה דוגמאות, נסביר בקצרה כיצד בוחרים דוכני מזון לימי הולדת של הילדים. חשוב לומר, הסוגים שנציג בהמשך המאמר, יכולים להתאים לא רק עבור ימי הולדת לילדים או ימי הולדת בכלל. כלומר, אפשר לשכור שירותי מזון מחברות שמספקות דוכנים ומאכלים שונים גם עבור אירועים אחרים. למשל, מסיבות סיום שנה, מסיבות חג, מסיבות שישי שגרתיות ועוד. כמו כן, אפשר להזמין שירותים מחברות אלו, גם לאירועי חברה, אירועי ברית, בריתה, מסיבות גיוס או שחרור ועוד.


כיצד בוחרים ומזמינים סוג אוכל לאירוע?

ראשית, יש לבחור מזון לאירוע על פי סוג המשתתפים. אם באירוע אמורים להיות נוכחים ילדים מאוד קטנים, אין טעם להזמין מזון שהם לא יאכלו מטעמי גיל או בריאות. אם מדובר על אירוע של מבוגרים, אין טעם להזמין מזון שמתאים לילדים ובני נוער ולא עבורם. לכן צריכה להיות התאמה בין גיל המשתתפים לסוג המזון אותו מבקשים להזמין.

שנית, יש להתייחס לשאלה איזה סוג אירוע זה וכיצד רוצים לערוך אותו. נניח, אם מדובר על אירוע יום הולדת עם קונספט מסוים, אולי יהיה נכון לשכור דוכנים שיתאימו לקונספט ולא משהו כללי. אם מדובר על אירוע שנערך במזג אוויר ספציפי, יהיה נכון להזמין אוכל שיתאים אליו ולא משהו שונה לגמרי.

שלישית, על פי מספר הנוכחים, נרצה להזמין לא רק כמות מסוימת של מנות אלא גם צריך לקחת בחשבון, אם בוחרים להזמין מנה "כבדה", אולי לא יהיה צורך בעוד הרבה מנות מעבר.

ארבע, יש להתייחס לשאלה מתי האירוע נערך. אפילו שמדובר בילדים, אנחנו לא נרצה לתת להם אוכל שלא מתאים לשעת האירוע. למשל, לא נזמין דוכן נקניקיות לאירוע בוקר, לעומת זאת, בר קורנפלקס יכול להתאים לסוג אירוע בשעה כזו, ונקניקיות יתאימו יותר לאירוע צהריים או ערב.

חמש, יש להתייחס לשאלת העלויות, עד כמה זה יכול להתאים לתקציב שלנו.

שש, צריך לבחון כיצד זה משתלב באירוע שלנו באופן כללי. כך אנחנו נוכל לארגן בצורה נכונה את כל הדברים אשר נרצה לשתף באירוע.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של מאכלים, בין אם זה נקניקיות, בר קורנפלקס, מפל שוקולד, וכן אנחנו יכולים למצוא דוכנים של סושי, פנקייקס, קרפים, ועוד שורה ארוכה של דוכנים שיכולים להתאים לאירועי ילדים ומבוגרים.

 

pexels-silvia-trigo-1857157
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email