עו"ד מומחה תביעות ביטוח – כל מה שצריך לדעת

אנו עושים ביטוחים שונים ומגוונים, בכדי שנדע כי בזמן אמת אנו נוכל להשתמש בהם. אך בפועל כאשר תרצו להפעיל ביטוח כזה או אחר, לא מן הנמנע כי תגלו שמצפה לכם מלחמת חורמה של ממש. מלחמה שבה אתם תצטרכו לקבל את הזכויות המגיעות לכם במסגרת הביטוח. זה לא משנה אם מדובר על תביעת תאונות אישיות ביטוח לאומי או כל תביעה אחרת שאותה תרצו להגיע. אז מה צריך לדעת לפני שממשיכים הלאה?

 

האמת היא קלף המפתח שלכם

בעת הגשת טופס תביעה, חשוב מאוד שתכתבו את כל הפרטים בצורה הכי נכונה והכי מדויקת. אל תנסו לייפות את המציאות ואל תנסו להחמיר את המצב. ככל שתהיו יותר אמיתיים או אותנטיים, כך תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם להשיג את מבוקשכם. כל עו"ד ביטוח יוודא כי אתם כותבים בטופס התביעה אך ורק את הפרטים הנכונים. אפילו אם אתם לא בטוחים בנושא מסוים עדיף שלא לציין אותו על מנת שלא תשימו לעצמכם רגל כאשר הבקשה תיבחן בחברת הביטוח.

 

השתדלו לנסות להגיע להסדר מול חברת הביטוח

זה נכון שחברת הביטוח תעשה כל מאמץ על מנת שלא לשלם לכם את מה שמגיע לכם. אך אם אתם תחליטו ללכת ראש בראש אל מול חברת הביטוח, אולי יהיה מדובר על פרוצדורה מתישה ומייגעת. עו"ד ביטוח ימליץ לכם ברוב המקרים לנסות להגיע להסדר מול חברת הביטוח עוד לפני שפונים לערכאות משפטיות. מוטב לפנות אל בית המשפט רק במקרה שבו יהיה מדובר על מצב שהוא אבוד מראש. בכל פעם שהבקשה תגיע אל בית המשפט קחו בחשבון כי מדובר על הליך ארוך.

 

שימו לב לטפסים שאתם מצרפים

בכל תביעה יהיה עליכם לצרף לא מעט טפסים שאמורים לאמת את הטענות שלכם. בין אם מדובר על תביעת תאונות אישיות ביטוח לאומי או כל תביעה אחרת שאותה תגישו. לכן עליכם לשים לב כי אתם מצרפים לבקשה את כל הטפסים הדרושים. אם אתם תחסירו טפסים כאלה או אחרים, הבקשה עלולה להידחות מבלי שהדחייה תהיה מוצדקת. כך שאם בא לכם לסיים את התהליך בתוך זמן קצר, תוודאו כי אתם מצרפים לבקשה את כל המסמכים ואת כל הטפסים הדרושים.

 

אל תנסו להגיש תביעת ביטוח באופן עצמאי

לא סתם כל אחד יספר לכם עד כמה חשוב לפנות אל עו"ד ביטוח לפני שמגישים תביעת ביטוח לחברת ביטוח כזאת או אחרת. ברגע שתגישו את הבקשה לתביעה ביחד עם עורך דין, אתם אוטומטית מגדילים את הסיכויים שלכם לקבל את מבוקשכם. אם תגישו את הבקשה לבד, לא מן הנמנע כי חברת הביטוח תנסה לנסות להתיש אתכם על ידי מספר בקשות שונות. כך שתמיד מומלץ מראש לפנות אל עורך דין בכדי שתוכלו להקל על עצמכם יותר.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email