צילומי תדמית – איזה דברים נרצה להציג בתמונות

אין דבר שיכול לעורר רושם טוב יותר מאשר מראה עיניים. אנחנו יכולים לספר ולתאר ללקוחות דברים באופן מילולי, בעל פה או בטקסט, אך בסוף, מה שימשוך אותם ויקנה את ליבם יהיה מראה עיניים. ברגע שנראה להם את הדברים כפי שאנחנו מתארים אותם, אז הם ידעו שאנחנו דוברי אמת והם ירצו לעבוד איתנו.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות צילומי תדמית. מדובר על צילומים המתבצעים על ידי צלם מקצועי המתנסה בסוג כזה של צילומים, והוא יכול לייצר עבורנו סט תמונות אשר יוצגו ללקוח, בין אם זה באופן ישיר, אישי, ובין אם זה באופן כללי ורחב, למשל באתר אינטרנט, תוכנייה, קטלוג, פרסומים של בית העסק ועוד.

צילומי תדמית הם כלי חיוני מאוד המשרתים כל בעל עסק ובעל מקצוע. מדובר בצילומים המתבצעים על פי תוכנית הנקבעת מראש, בשיתוף פעולה בין הצלם שאחראי על הצילומים לבין בעל העסק או איש הקשר שעובד מולו מטעמו. הצילומים יכולים להתבצע בעסק עצמו או במקומות אחרים הקשורים אליו.

לפני שנסביר מה בדיוק נרצה להציג ולהשיג דרך צילומי תדמית, חשוב להבהיר שישנם מספר דברים שצריך לשים לב אליהם, בשביל שהתמונות יהיו ברורות, מדויקות, ויאפשרו לייצר את התוצאה האופטימאלית.

למשל, התמונות צריכות להיות חדות, בהירות, ברורות למראה. האנשים שאמורים להופיע בתמונות צריכים להצטלם עם בגדים יפים, נקיים, חלקים. צריך לייצר סדר במקום בו מתבצעים הצילומים, והתפאורה צריכה להתאים למה שרוצים להציג בעזרת התמונות.

מה נרצה לצלם בצילומי תדמית?

המטרה של תמונות המיוצרות במהלך צילומי תדמית, היא להציג את בית העסק, שירותים ומוצרים שהוא מספק ללקוח, צוות העובדים, תהליכי עבודה ועוד. הכוונה היא לתת ללקוח אפשרות להציץ על הנעשה בבית העסק ועל מה שהוא יכול לקבל במסגרת התקשורת איתו.

אם מדובר על משרד עורכי דין, אזי באופן טבעי הצילומים יתבצעו במשרד עצמו, במטרה להציג את העובדים שם, להביא משהו מהאווירה במקום אל הצילומים והתמונות, להציג את צוות עורכי הדין בזמן פעילות. כך אפשר להעביר ללקוחות את התחושה מה מתרחש במשרד בשעות העבודה ולייצר אצלם רושם טוב לגבי איכות המקום.

אם מדובר על בעל מקצוע הרוצה לבצע צילומי תדמית, הרי שהוא יצטרך לבקש מהצלם לצלם אותו בזמן פעילות, בזמן שהוא נפגש עם לקוחות, אפילו להציג כיצד הוא פותר בעיות מורכבות. הצילומים צריכים להציג ללקוחות פוטנציאליים את המקצועיות שלו ולשווק אותו דרכם.

חשוב להבהיר, בשביל ליהנות מצילומי תדמית ברמה גבוהה, יש להשתמש בצלם מקצועי, מנוסה, המחזיק ברשותו מצלמות ברמה גבוהה ויודע לתפוס את הרגע הנכון. לכן, אסור שהצילומים יתבצעו על ידי צלם חובב או במצלמה סלולארית. הם צריכים להתבצע באופן מקצועי בשביל להשיג את האפקט הנכון.

צילומי תדמית

צילומי תדמית
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email