שירותים מיוחדים לטלפונים ניידים

השימוש היומיומי והתכוף שכל אחד ואחת עושים בטלפונים הניידים החכמים שלהם מצריכים חשיבה יצירתית והתאמה של השירותים לביקושים שונים שעולים מהשטח. כך בדיוק הדבר בכל מה שקשור לתיקון או טיפול בתקלות בטלפונים הניידים. שירות תיקונים שמגיע עד הלקוח הוא שירות חדשני ומבוקש מאד לאחרונה.

 

איך חושבים על רעיונות לשירותים חדשים?

אין מי שלא הייתה לו תקלה זו או אחרת בטלפון הנייד שלו. מכיוון שהרבה מהפעולות היומיומיות שמבצעים באופן שגרתי מערבות את השימוש בטלפון הנייד הרי שאם יש תקלה כלשהי חייבים לטפל בה באופן מיידי ואף אחד לא יכול להרשות לעצמו מצב שבו הוא מתנהל ללא הטלפון שלו אפילו במשך פרק זמן קצר. מה צריך לעשות במקרה כזה? לפנות זמן ולגיע אל מעבדה או חנות שמספקת שירות של אבחון ותיקון תקלות. המהלך העדכני ביותר הוא הקמת מעבדה ניידת לתיקון סמארטפון שמגיעה עד למקום שבו נמצא הלקוח ועובד מקצועי מבצע את כל מה שדרוש על מנת להחזיר את הטלפון לתפקוד רגיל ותקין. מדובר בשירות חדשני שהולך וצובר תאוצה בשל ההקלה הגדולה על הלקוח והימנעות מהצורך להתעסק יותר מדי עם הטלפון.

 

המשמעות של הגעת שירות מקצועי עד הלקוח

על מנת להבין את התרומה של מעבדה ניידת לתיקון אייפון או כל סוג אחר של טלפון נייד צריך לחשוב על האלטרנטיבה – לפנות זמן, לצאת מהעבודה מוקדם או להגיע מאוחר, לוודא שהמעבדה או החנות פתוחה ולהיות ללא הטלפון במשך פרק זמן מסוים של התיקון. לא הרבה אנשים יכולים להרשות לעצמם את המצב הזה או שלוח הזמנים שלהם צפוף ועמוס במיוחד. מכאן שהפתרון הטוב ביותר עבורם הוא להזמין שירות של מעבדה ניידת לתיקון סמארטפון שתגיע עד אליהם וכל האבחון והתיקון יבוצע במקום בלי שהלקוח עצמו יצטרך ללכת לאנשהו. כך איש עסקים יוכל להמשיך לעבוד כרגיל ומי שאין לו רכב, למשל, יוכל להישאר בבית ועדיין לקבל שירות מצוין שיעזור להחזיר את הטלפון שלו לתפקוד תקין ויעיל. כך אפשר לשמור על השגרה ולהמשיך לעשות את כל מה שצריכים לעשות בלי להתעכב, לשנות תוכניות או לבטל עיסוקים שכבר רשומים בלוח הזמנים. איש המקצוע מגיע מצויד בכל כלי העבודה והמכשור הדרוש כך שהוא יכול לתקן כל בעיה, לאבחן את התקלה וכך להחזיר את הטלפון לשימוש יעיל ומותאם בלי שהלקוח צריך לשנות את השגרה שלו. מדובר בשירות שיש בו הרבה מאד הקלה ונוחות עבור הלקוחות ולכן אין ספק שהוא היה דרוש ועלה מתוך ביקוש אמיתי.

 

מה עוד צפוי בתחום של תיקון טלפונים?

אין ספק שמיטב המוחות בישראל ובכל העולם בעצם תמיד עסוקים בחשיבה על האתגר הבא ועל פיצוח קושי או ביקוש שעולים מהשטח, מקבוצה גדולה של לקוחות. כמו שיש כיום מעבדה ניידת לתיקון אייפון או סמארטפונים אחרים – סביר מאד להניח שכך גם יגיעו עוד ועוד שירותים חדשים ונוספים שכל אחד יכול לצאת מהם נשכר והם יקלו עליו מאד. גם אם תיקון הטלפון הנייד על ידי מעבדה ניידת יהיה יקר יותר מאשר הגעה של הלקוח אל המעבדה הרי שיש כאן התקזזות של תשלום אל מול זמן שהלקוח לא מבזבז בסופו של דבר ולכן מדובר בשירות מבוקש שיהיה עדיף בהרבה על פני האלטרנטיבה של הגעת הלקוח אל המעבדה. בדרך זו כל לקוח יכול לבחון את השיקולים האישיים שלו ולקבל החלטה איך הוא מבצע את התיקון של הטלפון הנייד והחשוב שלו.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email