שעוות סויה לנרות עומדים – איך זה משרת אותנו?

ייצור נרות ריחניים הפך להיות דבר מאוד פופולארי, שכן מדובר באחת המתנות הנמכרות ביותר ובוודאי האהובות ביותר. בני זוג רוכשים נרות ריחניים לבנות זוגן, לא פעם בני משפחה קונים אחד לשני נרות ריחניים מסוגים שונים, מקומות עבודה מעניקים מתנות מסוג זה לעובדים או ללקוחות שלהם.

ייצור נרות ריחניים נעשה אומנם על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בתחום, אך כיום ישנם לא מעט אנשים שעושים זאת בתור תחביב, בין אם זה לשימוש עצמי ובין אם זה בשביל לחלק את המוצר המוגמר לחברים ובני משפחה. לשם כך, צריך לרכוש את החומרים הרלוונטיים והמתאימים לתהליך הייצור.

דוגמא לכך, היא שעוות סויה לנרות עומדים. שעוות סויה היא מוצר ייחודי, ייעודי ואיכותי שנועד לייצור נרות ריחניים על פי תבניות סיליקון וחומרים יצוקים שמוכנים לשימוש באופן ספציפי לשם כך. מדובר על מוצר ייחודי שמתקשה ומתכווץ, ולכן קל מאוד לעבוד איתו ולייצר בעזרתו את הנר הרלוונטי.

שעוות סויה לנרות עומדים אינה רק מספקת לנו חומר איתו אפשר לעבוד בשביל לייצר נרות ריחניים, אלא היא גם כוללת תוספים שונים, טבעיים, אשר מאפשרים לחזק את הריח ולהפיץ אותו בצורה הרבה יותר טובה, כמו כן, היא מאפשרת לנו לשמור על איכות ונראות הנר. אפשר להשתמש בחומר זה ולהוסיף לו בושם, מה שיכול כמובן לייצר ריח באופן הרבה יותר משמעותי.

איך רוכשים שעוות סויה בצורה נכונה?

באופן טבעי, יצרן נרות מקצועי אשר עושה זאת למחייתו, יצטרך לרכוש כמות גדולה יותר של שעוות סויה מאשר גורם פרטי שעושה זאת מתוך תחביב. עם זאת, בשני המקרים הם יצטרכו לבחון את החומר ולוודא שהוא אכן יכול לשרת אותם כפי שנדרש בשביל לייצר נרות ריחניים איכותיים.

לכן חשוב לבדוק את המפרט של החומר, יש לבדוק איך בדיוק אפשר להשתמש בו, ממה הוא עשוי וכיצד הוא יכול לשרת אותנו בתהליך הייצור של הנר, באופן כזה שאנחנו נוכל לעבוד איתו בצורה חכמה.

עלינו לבחון עד כמה הוא מרוכז, עד כמה הוא חזק ויחד עם זאת עד כמה הוא גמיש, אילו תוספים טבעיים הוא כולל וכמובן איזה חלק ממנו אנחנו צריכים לקחת ולהשתמש בו בשביל שנוכל לייצר נרות ריחניים בצורה נכונה.

איך משתמשים בו בצורה נכונה?

בשביל שנוכל לעשות שימוש בשעווה בצורה נכונה, הרי שעלינו לחמם אותה ב-75 מעלות, לערבב, להוסיף את הריח הנדרש, לחמם ולערבב שוב, למזוג בטמפרטורה של 55 מעלות ואז להמיס אותה. ניתן לבצע את הפעולות באמצעות מיקרוגל או באמצעות תנור המיועד לכך.

אנחנו צריכים להחזיק ברשותנו את התבניות המתאימות לייצור נרות ריחניים וכן אנחנו צריכים להחזיק ברשותנו את החומרים שיכולים לספק את הריחות לנר, בהתאם לסוג שאנחנו רוצים לייצר.

 

 

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email