מה ציפוי אפוקסי

 

ציפוי אפוקסי הוא הצפוי המהדר את הרצפות של מרבית איזורי התעשייה בארץ אבל לא רק. מדובר על חומר איכותי, חזק, כזה שיתן מענה גם מקצועי אבל לא רק. מדובר על חומר איתו אפשר לטוות קו עיצובי כזה או אחר למרחב התעשייתי שלכם או לחניון שבבעלותכם. בנוסף, מדובר על חומר שיכול לשמש לא רק את הרצפה כי אם לשמש גם עבור ציפוי של מוצרי חשמל כאלו ואחרים. אבל אל נקדים את המאוחר, ראשית נדבר קצת על האיכויות של החומר עצמו. מהיכן הוא מגיע אלינו ומה הופך אותו למיוחד כל כך.

אפוקסי הוא צבע המגיע בתור חומר פולימרי שכאשר הוא בא במגע עם חומרים נוספים נוצרת מאין תרכובת שהופכת את החומר לחזק במיוחד. כאשר מדובר על איזורי תעשייה או חניונים גדולים בהם הרצפה צריכה לעמוד בעומס משמעותי, אין ספק כי ציפוי אפוקסי זוכה כאן לייתרון משמעותי.

לציפוי אפוקסי יתרונות נוספים והם:

  1. קל להניח את החומר:כאשר אנחנו מדברים על מפעלים גדולים המושתתים על תפוקה, אין כל ספק כי ציפוי אפוקסי המונח במהירות וביעילות הוא יתרון עצום.
  2. החומר עמיד בפני מים וחומרים כימיים אחרים: כאשר אנחנו מדברים על מפעלים גדולים אנחנו צריכים לזכור כי אנחנו צריכים רצפה שתצליח להחזיק ולעמוד בפני עומסים לא קטנים. הבחירה באפוקסי בהקשר הזה היא בחירה כמעט מובנת מאליה. שכן אנחנו מדברים על חומר חזק במיוחד, בו אין סדקים אליהם עלולים לחלחל חומרים שישחקו את הרצפה.
  3. החומר חלק: הדבר משמעותי כמובן בכל ההיבט של הביטחון והבטיחות של העובדים או הלקוחות המשתמשים במרחב. רצפה חלקה גם מאפשרת לבעלי צרכים מיוחדים, במקרה של חניונים גדולים וכיוצא באלו, להתנייד במרחב המצופה ציפוי אפוקסי בקלות.

ניתן לעצב עם החומר את המרחב

בניגוד לחומרים אחרים שגם הם יכולים לענות במידה מסוימת על הקריטריונים המופיעים כאן ברשימה, כמו בטון מוחלק וכיוצא באלו, במקרה של ציפוי אפוקסי אנחנו מדברים על אלמנט נוסף שחסר בכל אחד מהחומרים האחרים. היום, יותר מתמיד אנחנו מודעים לא רק לשימוש הקונבנציונאלי האפשרי עבור כל מרחב, כי אם גם לאופן בו המרחב מסודר.

בסופו של דבר אנחנו אנושיים. אסטטיקה משפיעה עלינו. כאשר אנחנו מייצרים מרחב נקי, נעים, נוח ומזמין אנחנו יכולים להעיד על תפוקה משמעותית יותר של העובדים, על נהירה של הצרכנים לחניון וכן הלאה. ציפוי אפוקסי זו הדרך הקלה להפוך כל מרחב תעשייתי למקום בו נעים לשהות. הברק המיוחד של החומר מקנה תחושה של חדשנות, קידמה וטכנולוגיה המעודדת מחשבות יצירתיות ומאפשרת לעובדים לא רק ליהנות מהיתרונות הפונקציונאלים של החומר כי אם גם מהאופן בו הוא נראה.

אנחנו במרכז לרצפות אפוקסי נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

pexels-li-sun-2294353
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email