תכשיטים שווים במיוחד לגבר

רוצים להזמין שעון איכותי שיהיה גם נראה טוב וגם המחיר שלו סבבה לגמרי? הגעתם למקום הנכון. שעוני איכות עם מראה אלגנטי ויוקרתי לא חייבים להיות יקרים בהכרח. גברים היום עונדים שעונים עם מראה מנצח במחירים שווים וזאת אודות לחברת עדן שעונים, המספקת שעוני יוקרה ואיכות בעלת השם העולמי בתחום ייצור ושיווק של שעוני יד לגברים ונשים.

 

מה תמצאו בחנות השעונים?

באתר החנות עדן שעונים תוכלו למצוא מגוון רחב של תכשיטים ושעוני יד לגברים ונשים. אם אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג שלכם בתכשיט יפהפה שגם לא עולה כל כך יקר כמו בחנות הזהב הקרובה לביתכם, תוכלו לבצע כאן את ההזמנה ותתחדשו עם שעון או תכשיט מהממים במחיר מצוין. כל המוצרים הם מוצרי איכות העשויים ברמה הגבוהה ביותר, עם 100% לקוחות מרוצים ושירות עד הבית!

 

בחירה של שעון

בחירה של סט שעון וצמיד לגבר יכולה להיות מעולה במיוחד ביום הולדת, ביום טו באב או ביום האהבה. מתנות בין בני זוג זה עניין שכיח ומקובל, ולהעניק שעון או תכשיט זו התלבטות די קשה. נכון שרוב בני האדם משתמשים כיום בשעונים הדיגיטליים שיש בטלפון הנייד, אך יוקרתם ושימושם של שעוני יד עדיין עומדת בעינה ואף מתחזקת. אמנם יש כאלו שרוצים להוסיף לזה תכשיט, כך שהסט יהיה מושלם. כבר לא צריך להתלבט – באתר עדן שעונים אפשר לעשות קומבינציה מעניינת ולהזמין סט שעון וצמיד לגבר במחירים מיוחדים!

 

כיצד לבחור שעון לגבר?

כל גבר יכול לאהוב את השעון שלו בצורה אחרת. יהיו שיעדיפו שהמספרים יהיו באותיות רומיות על מנת לשווה להם מראה אלגנטי ומסתורי, ויהיו כאלה שיתנו חשיבות גבוהה יותר לציפוי הזהב או הכסף. האתר עדן שעונים מציע למשתמשים ולגולשים מגוון רחב של שעוני יד עם ציפויים יוקרתיים של זהב וכסף איכותיים ועמידים. תוכלו להסתכל בגלריה של המוצרים ולבחור את זה שהכי תפס לכם את העין. הכי חשוב לקלוע בול לטעמו של מקבל השעון, ובמידה וזה לא אתם אלא אדם אחר – לשקול היטב כל אלמנט ועניין.

 

מפרט השעון והצמיד

לבחירתכם, תוכלו להשיג את השעון והצמיד מבין מגוון סוגים וצבעים. ניתן להוסיף כל גבי הצמיד חריטה אישית- "לנסיך שלי", "לאהוב שלי" וכיוצא בזה. את החריטה אפשר לעשות בחינם ללא תשלום נוסף. הסט מגיע בקופסא מעוצבת יחד עם כרית. השעון והצמיד עשויים מפלדת אל חלד, מה שאומר שהם עמידים במים. המנגנון של השעון הוא Quartz עם סוללה, קוטרו של השעון הוא סטנדרטי- 40 מ"מ ומשקלו -120 גרם.

אז אם אתם מעוניינות לקנות לגבר של חייכן סט מתנה נפלאה ליום האהבה או ליום ההולדת, אתם יודעות מהיכן לעשות את זה – באתר עדן שעונים יש את כל מה שאתן צריכים על מנת לעשות אותו מאושר!

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email