איזה כיסא משרדי מומלץ לעבודה היברידית?

בשנים האחרונות, ובפרט בתקופת הקורונה, המושג עבודה היברידית שמשמעו שילוב של עבודה בבית ובמשרד יחד, או חלוקת העובדים לעבודה בבית ובמשרד, קיבל משמעות רבה. עבודה מהבית דורשת משמעת עצמית בעיקרה, ובכדי להקל על עצמיכם ולספק את התנאים המקסימליים שיאפשרו לכם להתרכז בעבודה,  ראוי לרכוש כיסא ישבה נוח ואיכותי. כיצד בוחרים אחד כזה?

כל הטיפים כאן לפניכם

 

התאימו את הכיסא לגובה שולחן העבודה

על הכיסא הנבחר להיות הולם בדיוק את גובה השולחן. גם אם הציעו לכם כיסא איכותי במחיר שלא מדברים עליו, אך הוא מתאים לשולחן 'בערך' לא רצוי כלל לרכושו. שכן, כיפוף הראש או החזקתו בגובה אינם קלים לאורך שעות עבודה רבות ואף יעייפו אתכם ביתר קלות, וחבל שמסיבות כאלה אשר ניתנות לפתירה בנקל. מלבד השפעת בחירת כיסא שאינו מתאים על תחושות העובד, לכך גם השפעה בריאותית אורתופדית, דבר המחזק את חשיבות הצורך בהתאמה מדויקת של הכיסא עליו עובדים ביחס לשולחן בו משתמשים.

 

קחו בחשבון בעיות גב

באם אתם סובלים מבעיות גב ברמה כזו או אחרת, בקשו כיסא אורתופדי, אלא אם כן אתם מעוניינים לסבול מכאבים במשך שעות העבודה ולאחריהן, דבר העשוי להוביל לשחיקה מהירה מדי ואף לפרישה עקב החמרת הכאב או בעיות נוספות שהופיעו בעקבות כך. אז נכו שעבודה זה עבודה ובעבודה צריך לתת את כל כולנו, אך לא על חשבון הבריאות שלנו, ולכן, כיסא אורתופדי יאפשר לכם לבצע את עבודתכם תוך שמירה על בריאותכם.

 

תתפרעו עם מראה הכיסא

כל עוד מדובר בעבודה מהבית, אין צורך לרכוש כיסא סטנדרטי שחור כחול או אפור, אלא באפשרותכם לרכוש כל כיסא בכל צבע או עיצוב אליהם אתם מתחברים. לעומת זאת, רכישת כסאות משרדיים מומלצים עבור עבודה במשרד מסננת אפשרויות בחירה רבות יותר, שכן יש לשמור על רושם מרשים ורציני.

 

אל תתפשרו על איכות

כיסאות בגדלים, צבעים ועיצובים כאלו ואחרים קיימים לרוב, כך שכל מה שנדרש מכם הוא פשוט לבחור. הבחירה, לאמיתו של דבר, לא קלה היות וצריכה להיעשות מתוך החלטה מושכלת. ראשית, כדאי להוציא מאופציות הרכישה שלכם כיסאות זולים למדי המציגים איכות ירודה, גם אם מדובר לטווח עבודה קצר, הבריאות שלכם לא מודעת ללוח הזמנים שלכם ועלולה להיפגע בצורה כזו או אחרת. שנית, רשמו בחיפוש גוגל כיסאות משרדיים מומלצים והתחילו לקרא המלצות שונות אודות כיסא הנראה בעינכם כאיכותי. ע"י המלצות או ביקורות של הסביבה, ניתן לגלות פרטים רבים שעבור חלק גדול מאיתנו יכולים להיות חשובים עד מאוד אודות הכיסא, ולשנות את התמונה המתקבלת במוחנו בדבר איכות הכיסא וכדאיות הרכישה שלו. כיסא זול למדי לעומת זאת, לא רק שיפגע לכם הכיס שכן ידרוש רכישה מחודשת תוך זמן קצר, אלא אף עלול לפגוע לכם בריכוז בעבודה ובבריאות הגופנית שלכם.

 

 

 

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email