רעיונות וטיפים לבחירת מתנות לאישה

לא קל לקנות מתנות לנשים, בטח ובטח אם מדובר באירוע חשוב כמו יום הולדת משמעותי או לציון זמן משמעותי בחיים. אם יש דבר אחד שניתן לומר בוודאות הוא שמקוריות והשקעה אישית תמיד מנצחים כאשר נותנים למישהו מתנה, לכן, הטיפ הראשון לכתבה זו יהיה לתת מתנה שהאישה באמת רוצה לקבל והיא תהיה שימושית עבורה. 

אילו מתנות ניתן לתת לאישה בהריון?

אישה בהריון חווה לאורך התקופה אירועים מרגשים רבים, ואפשר לנצל אותם לטובה ולרכוש לה מתנות שישמחו אותה גם עבור האירוע וגם עבור ההיריון. לדוגמה, חלוק מגבת מפנק עם רקמה של שמה עליה, כדי שיהיה לה עד כמה שניתן נוח בבית ובטח אחרי המקלחת. אפשר גם לבחור במתנות מודפסות, למשל של כרית מפנקת, חולצה או אפילו שמיכה. רצוי לבחור תמונה איכותית ומשמעותית, ואפשר גם לפנק באיזה שוקולד טעים ובלונים. 

בחירת מתנות לאישה ליום הולדת

יום ההולדת של האישה מתקרב? אמא שלך חוגגת יום הולדת מרגש במיוחד? רוצה להפתיע חברה טובה? בחירת מתנות לאישה בהתאמה אישית יכולה להיות מסובכת, אבל אם חושבים לרגע על מתנה משמעותית ויפה, לא צריך לשבור את הראש. קודם כל יש לחשוב מה יהיה שימושי לאישה – האם יש משהו שהיא צריכה או ממש רוצה? האם יש מתנה שממש התרגשה ממנה בעבר ואמרה שהייתה שמחה לקבל אותה גם? זו יכולה להיות כוס תרמוס אישית מהחברים בעבודה וזו יכולה להיות מתנה של קישוט חיתוך דמויות בעץ עם תמונה שניתן להציב במשרד או בבית. בסוף, מה שחשובה היא הכוונה מאחורי המתנה והרצון להביא משהו שיהיה מרגש, משמעותי ושימושי כאחד. 

ומה לגבי מתנות רומנטיות לאישה? 

לא קשה למצוא מתנות רומנטיות, למעשה, קל מאוד למצוא מתנה שתרגש ותמיס כל לב. אם רוצים להביא מתנה רומנטית לכבוד יום הנישואין, סתם כך עבור המחווה או לציון יום האהבה? אפשר לבחור בחריטה של איור בלייזר שלכם, או לשלוח לה מארז של צרור אהבה – שמפנייה עם כוסות מיוחדים באריזת עץ איכותית. אפשר לבחור במתנה הרומנטית ביותר שנראה כאילו היא לקוחה מסרט מצויר – ורד בתוך פעמון של זכוכית. 

היא חוגגת 40? מה כדאי להביא לה? 

אחד מימי ההולדת המשמעותיים ביותר לנשים הוא יום ההולדת 40. כמעט לכל אדם תהיה זו נקודת ציון מסוימת בחיים, ויום הולדת עם המון רגשות מעורבים. בדרך כלל עורכים עבור יום הולדת זו מסיבה גדולה, אירוע או טיול, אך מה עם החברים הטובים? המשפחה? מה הם יכולים להביא בתור מתנה? 

לציון יום ההולדת המשמעותי אפשר לבחור במתנה אישית עם חריטה, למשל ארנק עור מיוחד, ארנק לכרטיסים, תמונה מיוחדת למשרד, לאישה שאוהבת לטייל נרתיק נסיעות עם מטען נייד, לנשים שאוהבות לבשל סינר מיוחד עם הדפסה מצחיקה או מרגשת ולאישה שאוהבת את הקפה שלה כוס בהדפסה ייחודית. 

בסוף, כדאי לזכור שלכל אירוע יש אמנם את המשמעות שלו, אך די במתנה עם משמעות כדי להעלות על פניה של אישה חיוך. כוונה טובה, מחשבה מעמיקה וכוונה לתת מתנה שימושית תמיד יסייעו לבחור את המתנה המתאימה.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email