איך תשדרגו את חדר האורחים בביתכם? עם ספה נפתחת למיטה

חדר האורחים הוא ככל הנראה אחד מהחדרים החשובים ביותר בכל בית. מה גורם לחדר הזה להיות מיוחד כל כך? הרי גם ככה לא נמצאים בו אנשים באופן תדיר וקבוע. הסיבה לחשיבותו של חדר האורחים היא שבו ישנים כל האנשים אותם תזמינו אליכם לבית. כולנו מבינים כי חלק נכבד מהפעולות אותן נעשה בביתנו נועדו להרשים את מי שיגיע לבקר אותנו. לפיכך החדר הזה הוא ככל הנראה המראה שלכם בפני אלה שתזמינו לישון אצלכם. תרצו לדעת כי חווית האירוח של אותם אנשים תהיה חווית אירוח טובה ונעימה ללא פשרות. הינה כמה טיפים יעילים שיהפכו את חדר האורחים שלכם לפנינה של הבית. 

 

תעצבו את החדר בחופשיות

ישנם כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי הם יכולים להתפשר על העיצוב של חדר האורחים. אך במבחן התוצאה אנו מבינים כי העיצוב של החדר ישפיע על האווירה בתוכו. אם תרצו שלאורחים שתזמינו תהיה אווירה נעימה יהיה עליכם לדאוג לעיצוב מזמין. בדיוק כמו שאתם דואגים לעצב את הבית כולו בצורה טובה, כך גם יהיה עליכם לדאוג לחדר האורחים. תחשבו היטב כיצד ניתן יהיה לשדרג את האווירה בו ולהפוך אותה להיות מדהימה ונעימה. 

 

החליפו את הרהיטים בהתאם לצורך עם ספה נפתחת למיטה

כמובן שהחלפת הרהיטים בחדר האורחים תהיה החלפה פחות תדירה משאר הבית. אך עדיין עליכם להבין כי רהיטים ישנים בחדר האורחים עלולים להשרות אווירה פחות נעימה. אתם עובדים קשה על מנת לארח את האורחים בצורה המושלמת, קחו את זה לתשומת ליבכם. בכל פעם שרהיט מסוים עשה את שלו, החליפו אותו ברהיט חדש. החלפה של הרהיטים בהתאם לצורך תגרום לאורחים לראות כי אתם דואגים גם להם. זה לא משנה אם תחליפו ספה נפתחת למיטה או כל רהיט אחר בתוך החדר.

 

רצוי שיהיה חדר רחצה צמוד

האורחים לא תמיד יאהבו להסתובב בבית, הרי לא מדובר על הבית שלהם. הביישנות יכולה להיות מהותית, בטח כאשר הם יצטרכו להיכנס להתקלח. רצוי שבסמוך לחדר האורחים יהיה חדר רחצה אליו יוכלו אותם אורחים להגיע. כמובן שאם זה בלתי אפשרי, אין מה להתעקש על העובדה הזו. אך עדיין בחירת חדר האורחים חייבת להיות בחירה שתעלה את השיקול הזה על הפרק. שיקול שלא תמיד אנשים מבינים את החשיבות הרבה שלו. 

 

הקשיבו למה שהאורחים מספרים

ברגע שהאורחים יעזבו את החדר, תוכלו לשמוע מהם מה הם חושבים עליו. אם האורחים מרגישים אתכם בנוח, הם גם יגידו לכם בדיוק את מה שהם חוו בתוכו. קחו את הדברים הללו בתוך הערות בונות, גם אם הן לא תואמות את מה שנדמה לכם. צריכים להפוך את חדר האורחים לחדר הכי מיוחד בתוך הבית שלכם? היום זה כבר קל ופשוט – נכנסים לאתר סליפרז ומתחילים לרכוש רהיטים ייעודיים: sleeperz.co.il.

ספה נפתחת למיטה
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email