מה ההבדל בין חריטה להדפסה?

כאשר אתם עומדים לקנות מוצר שיש עליו הקדשה אישית, אתם בוודאי שואלים את עצמכם – מה ההבדל בין חריטה להדפסה? הרי על פניו התוצאה הסופית תהיה כמעט זהה, אז מה עושה את ההבדל בין שתי האפשרויות הללו? אתם בוודאי תרצו לדעת גם איזה מבין האפשרויות היא האיכותית ביותר. חברת חלום חרוט מציעה מגוון רחב של מתנות עם חריטה אישית באיכות ללא פשרות, כך שתוכלו את המתנות הללו להעניק לאנשים שהכי קרובים אליכם. אל תעשו בחירה שבסוף אתם עוד תצטערו עליה! חשוב שתבינו מה ההבדל בין חריטה להדפסה.

freepik

חריטה נשארת יותר  זמן מאשר הדפסה

אחד מההבדלים המשמעותיים ביותר בין חריטה ובין הדפסה זה משך הזמן שבו כל אחת מהאפשרויות מחזיקה מעמד. חריטה היא אף פעם לא יורדת, מדובר על חריטה קבועה שיכולה להחזיק גם שנים רבות קדימה – זה אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של האפשרות הזאת. מנגד הדפסה איכותית ככל שתהיה, בשלב מסוים תתחיל להיעלם או לדהות – כך שאתם צריכים לקחת את הנושא הזה לתשומת הלב שלכם.

חריטה יותר יקרה מאשר הדפסה

אם אתם שואלים את עצמכם מה ההבדל בין חריטה להדפסה בפן הכספי, אז גם כאן לחברת חלום חרוט יש תשובה חד משמעית עבורכם. העלות של חריטה תהיה יותר יקרה מאשר העלות של הדפסה, כך שאם אתם מגיעים עם תקציב מוגבל, אתם צריכים לדעת את זה. חריטה היא יותר איכותית ומחזיקה מעמד זמן רב יותר, כך שגם מבחינה הגיונית היא תעלה לכם יותר כסף – אך מדובר על הוצאה שכדאי לכם להוציא.

חריטה בצבע אחיד והדפסה צבעונית

אם אתם מחפשים לבצע מיתוג צבעוני, האפשרות היחידה שתעמוד לרשותכם היא הדפסה – מכיוון שחריטה מתבצעת בצבע אחיד. זה גם מה שהופך את החריטה להיות הרבה יותר יוקרתית מאשר ההדפסה שהיא קצת יותר חובבנית. לכן אם הנושא של הצבע חיוני עבורכם, תלכו על האפשרות של ההדפסה. אם אתם רוצים לקבל תוצאה יוקרתית עם חלום חרוט תוכלו לצבע חריטה מרשימה על מגוון רחב של מוצרים.

freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email