יצירה בעץ על ידי שימוש באפוקסי

יצירה בעץ על ידי שימוש באפוקסי

השימוש בעץ

העץ משמש את האדם כחומר גלם משחר ימיו ועד היום.

שימושים רבים ומגוונים יש לעץ בחיינו היום יומיים והוא אחד מחומרי הגלם הנצרכים ביותר בעולם, אך ישנם שימושים בלעדיים לעץ, מתוכם אומנות ויצירה בעץ, מפעם לפעם נוצרת בעיה שעץ נשבר או נסדק או פשוט לא גמיש מספיק בשביל העבודה הנוכחית והנצרכת שלו לאותו הרגע והרי גם דברים קורים במהלך העבודה במהלך העבודה על העץ  שיכולים לגרום לפגיעה בו ושברים.

FREEPIK

למה משמש אפוקסי בעיצוב ובנייה בעץ

אחת הדוגמאות השכיחות היא כאשר שרוצים ליצור ולהפיק דברים הלא תואמים את צורת העץ הטבעית ושהצורה לא טבעית לו ובשביל זה יש אפוקסי אשר איתו ניתן לעצב וליצור בעץ.

אפוקסי הוא חומר שמתקשה בקלות כאשר הוא בא במגע ומעורבב בייחד עם חומר מקשה גם ישנה האפשרות לעשות שימוש בזרז להקשיית חומרים בשביל להקשות את האפוקסי במהירות רבה, כלומר אנו יכולים להרכיב צורות שונות, לבנות כלים, לתקן פגמים בעץ על ידי מילוי או עיצוב באפוקסי ולאחר מכן לתת לו להתקשות.

דוגמא נוספת למגוון השימושים באפוקסי היא תיקונים בעץ על ידי שימוש באפוקסי.

אפוקסי הוא החומר המושלם לביצוע תיקונים בדברים שונים כמו של פיסולים שונים מעץ, ארונות מעץ ועיצוב חיצוני שקשה להסרה ויקר להחלפה. קל לטפל גם באפוקסי.

איך משתמשים באפוקסי?

מערבבים את האפוקסי עם מקל עץ עד שהדבק מתערבב היטב (אמור להיראות מעונן ובעל צבע אחד.) שופכים ומוזגים את האפוקסי לחללים הריקים ולחורים בעץ.

אפוקסי הוא בעל מרקם עיסתי הקל לערבוב , מעצבים אותו כמו חימר לצורה המתבקשת, וכשהוא מתקשה אתה מגלף ומשפשף אותו ממש כמו בפיסול בעץ ובכך יוצר את היצירה המתבקשת.

לעוד תכנים בנושאי אפוקסי, בקרו באתר של סטס אפוקסי, שם ניתן למצוא אף חומרים לרכישה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email