איך לרוקן בריכה ביתית

בריכה ביתית מהווה ללא ספק אטרקציה של ממש עבור דיירי הבית ואורחיהם בעונת הקיץ. יחד עם זאת, כאשר עונת הקיץ מגיעה לקיצה, זה הזמן לרוקן את הבריכה הביתית ולהתכונן לקראת העונות הקרירות והגשומות אשר גורמות לכל אדם להתכנס בתוך ביתו החמים. חשוב לדעת כי ריקון בריכה ביתית אינה פעולה קלה וחשוב מאוד לבצע אותה בצורה נכונה וזאת בכדי שלא להסב נזק לחצר או לבריכה עצמה. אם זאת הפעם הראשונה שאתם מרוקנים בה את הבריכה הביתית שלכם, חשוב שתעשו את זה בזהירות ובצורה נכונה. במאמר הבא תקבלו את המידע הנוגע לריקון בריכות ביתיות.

כיצד מרוקנים בריכה ביתית זמנית?

בין אם מדובר על בריכה זמנית על עמודים ובין אם מדובר על בריכה זמנית מתנפחת, הרי שכאמור יש צורך לרוקן אותן בצורה בטוחה וזאת בכדי למנוע נזקים לגינה, לדק או לחצר שלכם. לרוב בבריכות זמניות יהיו שסתומים שיהיו ממוקמים בתחתית של הבריכה, בעזרת המתאם לצינור הגינה שהגיע עם הבריכה שרכשתם, יש לבצע את תהליך הריקון. אם יש בבריכה משאבת פילטר או משאבת חול, כמובן שחשוב מאוד לנתק אותן טרם מרוקנים את הבריכה.

ניתן לרוקן את המים עם צינור הגינה אל המתאם הקיים בבריכה תוך שדואגים שהפתח השני של הצינור ממוקם באזור שאליו מרוקנים את המים או שאפשר לרוקן את הבריכה עם משאבת טבולה שהיא הדרך הקלה והנוחה יותר לעשות זאת.

בשלב הבא, יש לפרק את כל מכלולי הבריכה לרבות המחברים, כאשר חשוב מאוד לשמור את כל החלקים הקטנים כדי שתהיה אפשרות להשתמש בבריכה גם בעונת הקיץ הבאה. יש לשטוף ולנקות את האביזרים השונים של הבריכה כגון: משאבת הסינון, הסולם, הפילטר, סקימר, כיסוי עליון, כיסוי סולארי ועוד. יש לשטוף ולנקות את יריעת הבריכה ולייבש אותה לחלוטין לפני האחסנה.

חשוב מאוד לפזר אבקת טלק על היריעה כדי למנוע הידבקות של חלקי היריעה ויש לגלגל אותה כדי למנוע היווצרות של סדקים. חשוב לנתק ולהסיר את כל האביזרים הנלווים לבריכה והמחוברים לבריכה.

יש צורך לנתק את המשאבה מהבריכה ולשטוף את כל המכלולים שלה.

כמובן שחשוב לבצע את כל התהליך בצורה עדינה ובטוחה וזאת בכדי שכל חלקי הבריכה ישמרו וכן כדי שהגינה שלכם לא תינזק באופן כלשהו.

כיצד מרוקנים בריכה קבועה בחצר?

אם יש לכם בריכה קבועה בחצר כגון: בריכת בטון, פיברגלס או בריכה מתועשת, לרוב יהיו לה פתחי ניקוז וכן מערכת שאיבה לריקון הבריכה וחשוב מאוד לוודא את זה כאשר מתקינים את הבריכה. מערכת הניקוז של הבריכה תהיה מנוקזת לרוב למערכת הביוב ועל כן ריקון הבריכה יהיה קל יותר. במידה ומסיבה מסוימת אין מערכת מעין זאת לבריכה או שהיא לא שימושית, אפשר להשתמש גם במקרה הזה במשאבה טבולה. יש לקחת בחשבון כי מאחר שמדובר על בריכה המכילה כמות מים גדולה הדבר עלול לקחת זמן רב ועל כן, במידת הצורך ניתן להיעזר במקרה הזה במשאית ביובית.

חשוב מאוד לדעת שבכל סוגי הבריכות הקבועות לא מומלץ להשאיר את הבריכה עומדת ריקה ועל כן אם החלטתם לרוקן אותה יש למלא אותה מחדש מיד לאחר שמתקנים אותה או מרוקנים מים קיימים.

בריכות פיברגלס הן בריכות קלות ועל כן בלי משקל מים הן עלולות להתרומם. לכן, במקרה הזה יש צורך לרוקן את המים בהדרגה או לרוקן באופן חלקי ולשים לב שהבריכה לא זזה ממקומה.

בין אם מדובר על בריכות ביתיות זמניות ובין אם מדובר על בריכות קבועות, חשוב מאוד לרוקן אותן בצורה הבטוחה והנכונה.

 

 

 

swimming-pool-decking-garden-luxury-home
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעקב
כדאי לדעת
כמה עולה שעת מעקב של חוקר פרטי?

עלות העסקת חוקר פרטי לשירותי מעקב יכולה להשתנות בהתאם למגוון גורמים, לרבות מורכבות התיק, מיקום החקירה, ניסיונו של החוקר והשירותים הספציפיים הנדרשים. חוקרים פרטיים מציעים מעקב כאחד משירותי הליבה שלהם ללקוחות המבקשים לחשוף מידע, לאסוף ראיות או לפקח באופן דיסקרטי על אנשים או פעילויות.

העצמת העצמאות: התפתחות טכנולוגיות מסייעות לנכים

בעידן שבו התקדמויות טכנולוגיות מעצבות מחדש כל היבט בחיים האנושיים, התפקיד של טכנולוגיות מסייעות בולט כמשואה של תקווה והעצמה לאנשים עם מוגבלויות. מאמר זה צולל אל תוך העולם המהפכני של כלים מיוחדים אלו, שנועדו לשפר את איכות החיים, העצמאות והאינטגרציה החברתית של אנשים עם מוגבלויות.

אנגלית עסקית
כדאי לדעת
הרם את התקשורת העסקית שלך: קורס מקוון באנגלית לאנשי הייטק

כאיש הייטק, תקשורת אפקטיבית באנגלית חיונית להצלחה בעולם העסקים הגלובלי. קורס האנגלית המקוון שלנו תוכנן במיוחד כדי לעזור לך לשפר את האנגלית המדוברת שלך למטרות עסקיות. תלמד כיצד לתקשר בביטחון ובמקצועיות בפגישות, מצגות ומשא ומתן.