מתי כדאי לחדש מצבר ומתי עדיף לתקן?

כולנו נוהגים במכוניות, ומדי פעם יוצא לנו לפגוש מוסך. אם זה כדי להחליף גלגל או כדי לבדוק את מצב המנוע במידה והוא עושה רעשים. אך מתי בפעם האחרונה הקדשתם זמן למצבר ברכב שלכם?

המצבר ברכב הוא הרכיב שאחראי על מערכת החשמל ברכב שלכם, מלבד ההתנעה. נכון, בלי מצבר שעובד כמו שצריך אי אפשר בכלל להתניע את הרכב, שלא לדבר לאפשר את ההפעלה של שאר המערכות החשמליות שבו. המצבר אחראי על תפוקת מתח שמספקת חשמל למערכות הרכב כמו לוח המחוונים, אורות, רדיו ועוד.

אם עברו יותר מחמש שנים אתם חייבים לשקול להחליף את המצבר הישן בחדש או משומש אך תקין. כדאי מאוד לעשות זאת לפני שיהיה מאוחר מדי ותתקעו ביום לחוץ במיוחד!

מתי הכי כדאי לחדש מצבר

אם עברו יותר משלוש שנים מאז שהחלפתם מצבר בפעם האחרונה, מומלץ מאוד לבדוק ולברר אם אתם צריכים להחליף חדש. מצברים לרכבים בדרך כלל מחזיקים בין שלוש עד חמש שנים, ואז אפשר לחוש בשינויים במתח ברכב – ייתכן ואתם תשימו לב כי ההתנעה לא הולכת חלק או שהרכב פתאום כבה לכם על הכביש אם המתח יורד, בעיקר בכל עצירה ברמזור.

אם אתם רואים שימיו של המצבר הולכים ונגמרים, כדאי מאוד להזמין מצבר עד הבית ובכך להימנע מפקקים בתוך העיר!

איך מחליפים מצבר היום?

אנשים שלא בקיאים בעולם הרכב חושבים שזה הכרחי ללכת למוסך בכל פעם שצצה בעיה, כל שכן כאשר יש בעיה עם המצבר של הרכב. אבל במקרים מסוימים אפשר לחסוך את כל הטרחה של הנסיעה וההסתכנות בכניסה לפקקים לא רצויים ולהזמין מצבר עד הבית. פשוט, קל ונוח – לא תצטרכו לפספס את לוח הזמנים שלכם ולשנות תוכניות! פשוט מתקשרים ומודיעים שאתם צריכים מצבר לרכב מחברה כזו ומדגם כזה – והמצבר מגיע עד אליכם!

היתרונות בהחלפת מצבר עד הבית

כשאתם מזמינים מצבר עד הבית אתם זוכים ליתרונות גדולים. ראשית, זה נמצא בסביבה הנוחה שלכם – בחניה הביתית, בלי שום טרדה ורעש מסביב. תהליך החלפת המצבר הינו מהיר וקל, ואין עוד לקוחות שנמצאים לפניכם או אחריכם – מה שאומר שאין יותר מדי לחץ. לא תצטרכו לשנות את לוח הזמנים שלכם וכמובן לא להיתקע בפקקים בדרך למוסך ובחזרה – זה פשוט לא נחוץ! כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור בין מצבר חדש או משומש, לבחור מצבר אוניברסלי או כזה שמותאם ספציפית לדגם הרכב שלכם.

מזמינים שירותי החלפת מצבר ונהנים מהנחות

מעכשיו מפסיקים להיות פראיירים ומזמינים מצבר בהתאמה אישית. כבר בשיחת הטלפון הראשונה אפשר לברר לגבי הדגם של המכוניות והמצבר המועדף אליכם. לשירותי החלפת מצבר עד הבית יש את כל הידע והניסיון בהחלפת מצברים מכל סוג – באחריות!

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעקב
כדאי לדעת
כמה עולה שעת מעקב של חוקר פרטי?

עלות העסקת חוקר פרטי לשירותי מעקב יכולה להשתנות בהתאם למגוון גורמים, לרבות מורכבות התיק, מיקום החקירה, ניסיונו של החוקר והשירותים הספציפיים הנדרשים. חוקרים פרטיים מציעים מעקב כאחד משירותי הליבה שלהם ללקוחות המבקשים לחשוף מידע, לאסוף ראיות או לפקח באופן דיסקרטי על אנשים או פעילויות.

העצמת העצמאות: התפתחות טכנולוגיות מסייעות לנכים

בעידן שבו התקדמויות טכנולוגיות מעצבות מחדש כל היבט בחיים האנושיים, התפקיד של טכנולוגיות מסייעות בולט כמשואה של תקווה והעצמה לאנשים עם מוגבלויות. מאמר זה צולל אל תוך העולם המהפכני של כלים מיוחדים אלו, שנועדו לשפר את איכות החיים, העצמאות והאינטגרציה החברתית של אנשים עם מוגבלויות.

אנגלית עסקית
כדאי לדעת
הרם את התקשורת העסקית שלך: קורס מקוון באנגלית לאנשי הייטק

כאיש הייטק, תקשורת אפקטיבית באנגלית חיונית להצלחה בעולם העסקים הגלובלי. קורס האנגלית המקוון שלנו תוכנן במיוחד כדי לעזור לך לשפר את האנגלית המדוברת שלך למטרות עסקיות. תלמד כיצד לתקשר בביטחון ובמקצועיות בפגישות, מצגות ומשא ומתן.