אמסטרדם היא עיר יפה

סעיף זה עוסק בהחזר המס באמסטרדם. לאחר קריאת זה, אני מקווה שתוכלו להבין טוב יותר כיצד התהליך עובד ומה עליכם לעשות אם ברצונכם לקבל את ההחזר.

החזר מס הוא החזר מיסים ששולמו. בחלק מתחומי השיפוט, רשויות המס יחזירו אחוז מהמיסים ששולמו מראש, על מנת לעודד אנשים להוציא את כספם. ניתן לתבוע החזר מס באמצעות מילוי טופס והגשתו לרשויות המתאימות.

אמסטרדם מפורסמת בזכות חיי הלילה התוססים והארכיטקטורה שלה. יש בו אטרקציות תרבותיות רבות כמו מוזיאונים, גלריות ותיאטראות. בעיר יש גם מרחבים ירוקים רבים שבהם המקומיים הולכים לפעילות גופנית יומיומית או סתם כדי להירגע וליהנות מהטבע.

תייר המבקר באמסטרדם עשוי לרצות לדרוש החזר מס הולנדי לאחר שבילה בעיר היפה הזו עם כל כך הרבה היסטוריה ותרבות.

ממשלת הולנד מציעה לבטל את החזר המס לתיירים. הצעה זו זכתה להתנגדות של אנשי מקצוע בתחום התיירות והציבור הרחב, הטוענים כי היא תמנע מבקרים להגיע לאמסטרדם.

החזר המס לתיירים הוא שיטה שבה מבקרים השוהים באמסטרדם יותר מארבעה ימים יכולים לקבל בחזרה עד 25% מהמע"מ ששילמו על רכישותיהם. ממשלת הולנד טוענת שהמערכת הזו יקרה מדי ושעדיף להשתמש בכסף בפרויקטים אחרים.

אמסטרדם היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה. לעיר יש הרבה מה להציע, ממוזיאונים וקונצרטים ועד לתעלות יפות ורחובות ציוריים.

אם אתה תייר המבקר באמסטרדם למשך פחות מארבעה ימים, אז תוכל לקבל החזר על המע"מ ששולם בעת קניית פריטים בעיר.

התהליך די פשוט. אתה רק צריך למלא טופס בקשה, לצרף את הוכחת הרכישה ולשלוח את הכל עם עותק של הדרכון וכרטיס הטיסה או אישור הזמנת המלון.

בחלק זה, נדון בתהליך קבלת החזר מס באמסטרדם.

על מנת לקבל החזר מס, עליך להיות בעל חשבון בבנק החזרי מס. זהו אתר שאוסף את כל המידע על ההכנסות והניכויים שלך משנים קודמות. אתה יכול גם להשתמש בבנק החזר מס אם אתה עובר לאמסטרדם ורוצה לדעת כמה כסף תוכל לקבל בחזרה מהמיסים שלך. לאתר יש מחשבון מקוון שיחשב כמה כסף תוכל לקבל בחזרה.

ברגע שיש לך חשבון בבנק החזר מס, השלב הבא הוא מילוי הטופס באתר שלהם עם כל המידע שלך כדי שהם יוכלו לקבוע אם אתה זכאי להחזר או לא.

אם הם יגלו שאתה זכאי להחזר, הם ישלחו אותו ישירות לחשבון הבנק שלך!

מערכת המס ההולנדית היא מהפרוגרסיביות בעולם. התושבים זכאים להחזר מס הכנסה ומע"מ, שניתן לתבוע בחזרה מהממשלה.

החזר זה מחושב תוך התחשבות בכל מס ששולם על צריכה, כמו מע"מ, למשל. להולנד יש את אחד משיעורי המע"מ הנמוכים באירופה בשיעור של 6%, מה שאומר שאם קניתם משהו באמסטרדם, אתם זכאים להחזר על חלק מהסכום הזה או על כולו בהתאם לנסיבות האישיות שלכם.

משמעות הדבר היא שאם אתה גר בחו"ל ומבקר באמסטרדם לעבודה או להנאה, ייתכן שתוכל לתבוע בחזרה עד 1,000 אירו לשנה (בהתאם לנסיבות שלך) על ידי שליחת טופס בשדה התעופה בעת עזיבת הולנד.

העיר אמסטרדם ידועה בתרבות העשירה, הארכיטקטורה וההיסטוריה שלה. אבל יש לו גם הרבה מה להציע מבחינת קניות ואוכל.

אנשים רבים המבקרים באמסטרדם בפעם הראשונה מופתעים לעתים קרובות לגלות שחנויות רבות גובות מס מכירה של 6% על כל הרכישות. זו הסיבה שאנשים רבים רוצים לגלות כיצד הם יכולים לקבל את כספם בחזרה כשהם עוזבים את הארץ.

על מנת לעשות זאת, קיימות שתי אפשרויות:

1) אתה יכול לבקר באחת מחנויות ה-Tax Free בשדה התעופה סכיפהול לפני שאתה עוזב ולקנות שם משהו 2) אתה יכול לגשת לדלפק המכס באחד משדות התעופה לאחר היציאה ולבקש את החזר המס שלך.

ממשלת הולנד הציגה החזר מס חדש עבור אנשים המתגוררים בהולנד במשך 6 חודשים בשנה.

החזר המס החדש נקרא "Nederlandse Omzetbelasting" והוא חל על כל רכישה שנעשתה בהולנד.

אנשים שזכאים להחזר זה יכולים לתבוע אותו על ידי מילוי טופס ושליחתו עם הקבלות שלהם לעירייה המקומית שלהם.

המשמעות היא שאנשים שגרים בהולנד במשך 6 חודשים בשנה יכולים לקבל בחזרה 10% ממחיר הרכישה שלהם על כל מוצר שהם קונים בתוך המדינה.

מהו החזר מס?

החזר מס הוא כסף שאתה מקבל בחזרה מהממשלה כי שילמת יותר מדי מס. אתה יכול לבקש החזר מס אם אתה:

– אינם זכאים לתבוע את מלוא זיכוי מס העבודה

– שילמו יותר מדי ביטוח לאומי עקב שגיאת HMRC

– שילמת יתר על המידה את מס הכנסה ו/או מס רווחי הון שלך בגלל שגיאת HMRC או בגלל שינויים בנסיבות שלך, כגון מתחתנים או הבאת ילדים לעולם.

אם אתה זכאי, HMRC ישלח לך מכתב שיגיד לך כמה כסף הם חייבים לך. הם גם יגידו לך איך להחזיר אותו.

כיצד אוכל לתבוע את החזר המס שלי?

עליך למלא טופס R40 ולשלוח אותו בחזרה ל-HMRC תוך 12 חודשים מרגע שליחתו אליך. אם חלפו יותר מ-12 חודשים, פנה אליהם לקבלת ייעוץ לגבי הצעדים הבאים.

אמסטרדם היא יעד פופולרי לתיירים. הם יכולים ליהנות מהתעלה היפה, מחיי הלילה התוססים ומהמוזיאונים הרבים. לעיר יש כל כך הרבה מה להציע שלא תמיד קל לעזוב.

אבל כשאתה רוצה לצאת מהעיר, יש הרבה דרכים להחזיר את הכסף שלך. דרך אחת היא לקבל החזר מס על הרכישות שלך בשדה התעופה סכיפהול.

ממשלת הולנד מציעה החזר מס על רכישות של סחורה בשדה התעופה של אמסטרדם אם אתה עוזב את המדינה בתוך ארבעה ימים מביצוע הרכישה. אתה יכול לקבל עד 20% החזר על פריטים כמו בגדים ומזכרות שאתה רוכש בכל חנות בנמל התעופה סכיפהול או בכל חנות בשדה התעופה מחוץ לאמסטרדם.

אמסטרדם היא עיר שידועה בהיסטוריה העשירה, התרבות והאומנות שלה. כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר לתיירים, ממשלת הולנד הציגה תוכנית החזרי מס למבקרים.

התוכנית חלה על תושבים שאינם תושבי הולנד המבקרים באמסטרדם לשהייה קצרה. המבקרים יכולים לקבל בחזרה את כל המע"מ ששולם על רכישות שבוצעו בעיר. זה כולל רכישות שבוצעו במסעדות, בתי מלון וחנויות.

אמסטרדם היא עיר יפה, ולא רק המראות הופכים אותה לכזו. יש הרבה דברים נפלאים לעשות, והרבה מקומות נהדרים לאכול. עם זאת, זה יכול להיות יקר לבקר בהולנד. למרבה המזל, יש כמה דרכים שבהן אתה יכול לקבל החזר על המסים שלך עבור ביקור באמסטרדם. אם מעולם לא ביקרת באמסטרדם לפני כן, מאמר זה יסביר לך כיצד לתבוע את החזר המס שלך!

ממשלת הולנד יצרה תוכנית החזרי מס עבור אנשים המבקרים במדינה. אתה עשוי להיות זכאי לתוכנית זו אם אתה מחוץ לאיחוד האירופי ובילית יותר מ-24 שעות באמסטרדם בשנה אחת. החלק הטוב ביותר בתוכנית זו הוא שזה לא משנה איזה לאום אתה או כמה כסף אתה מרוויח; לכולם יש סיכוי שווה לקבל את המסים שלהם בחזרה!

מאמר זה יספר לך הכל על תביעת החזר המס שלך עבור ביקור באמסטרדם!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email