פריז היא עיר יפהפייה שיש לה המון מסעדות להציע

פריז מפורסמת במטבח שלה ויש בה שפע של מסעדות. הבירה הצרפתית היא ביתם של מגוון רחב של מאכלים, מצרפתי מסורתי ועד אוכל בינלאומי. במאמר זה ריכזנו רשימה של 10 המסעדות המובילות בפריז שיתאימו לכל טעם או תקציב.

פריז היא עיר עם הרבה מסעדות. קשה למצוא את המקום הנכון לאכול ולפעמים לא יודעים מאיפה להתחיל. לכן רשמנו כמה מהמסעדות הטובות ביותר בפריז ששווה לבקר בהן.

או טרו גאסקון

מסעדה זו מגישה מאכלים מסורתיים מגסקוניה שבדרום מערב צרפת, הידועה במנות הדשנות והיינות שלה. התפריט כולל מנות כמו כבד אווז, קונפי ברווז וקסולה. ל- Au Trou Gascon יש גם רשימת יינות נרחבת המציעה יינות מכל רחבי צרפת וכן יינות מאזורים אחרים ברחבי העולם.

לה גרנד קולבר

ממוקמת בקומה השנייה של La Grande Arche de la Défense, מסעדה זו מציעה מנות בשר ודגים עם דגש על מרכיבים טריים וטכניקות בישול צרפתיות קלאסיות. לה גרנד קולבר מספק גם תפריט בראנץ' ביום ראשון עם מוזיקת ג'אז חיה עבור לקוחות שרוצים לאכול ארוחת בוקר נינוחה של יום ראשון לפני החזרה הביתה

רשימת המסעדות הבאה מומלצת על ידי מקומיים ותיירים כאחד. הוא כולל מגוון של מאכלים, ממנות צרפתיות מסורתיות ועד מאכלים בינלאומיים.

– L'Auberge de l'Ill: מסעדה זו ממוקמת בפאתי העיר ומתמחה במטבח צרפתי מסורתי לבבי.

– Le Comptoir du Relais: מסעדה זו נחשבה לאחת המסעדות הטובות בפריז מאז שנפתחה לראשונה ב-1998.

– Le Jardin des Sens: מסעדה זו ידועה במטבח הפיוז'ן החדשני שלה המשלב טעמים מצרפת, יפן, מקסיקו וסין.

– L'Avant Comptoir: מסעדה זו מתמחה בהמבורגרים טעימים עם טוויסט – הם עשויים מחומרים אורגניים וברי קיימא שמקורם במקום.

כדאי לנסות את המסעדות הבאות בפריז:

Le Dali: מסעדה המציעה פיוז'ן של המטבח הצרפתי והסיני. זו אחת המסעדות הטובות ביותר בפריז.

Le Petit Cler: מסעדה המתמחה במטבח צרפתי מסורתי, תוך התמקדות בחומרי גלם מקומיים.

L'Auberge de la Butte: מוסד בניהול משפחתי המגיש אוכל בסגנון כפרי עם מרכיבים טריים שמקורם באזור שמסביב.

פריז היא אחת הערים האיקוניות ביותר בעולם. זוהי עיר שעוצבה על ידי תרבויות ואנשים רבים ושונים לאורך ההיסטוריה, מה שהופך אותה לכור היתוך של תרבויות ומטבחים שונים. יש הרבה מסעדות בפריז שכדאי לבקר בהן, אבל הנה כמה מהמועדפים שלנו.

L'Auberge: מסעדה זו ממוקמת ברחוב סן דני בלב פריז. הם מגישים מטבח צרפתי מסורתי עם דגש על מרכיבים עונתיים מהאזורים הכפריים העשירים של צרפת ואזורי חוף הים. למסעדה יש גם רשימת יינות עם למעלה מ-300 יינות מכל רחבי צרפת ומהעולם, כולל כמה יינות נדירים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

Le Chateaubriand : מסעדה זו בעלת כוכבי מישלן ממוקמת ברובע ה-8, ממש ליד בולוואר סן ז'רמן. התפריט משתנה כל יום בהתאם למה שיש בשוק, אבל תמיד יש להם מנות בקר מבושלות

הבירה הצרפתית ידועה באווירה הרומנטית, האוכל הטעים והארכיטקטורה היפה.

לפריז יש מגוון רחב של מסעדות להציע, ממסעדות עם כוכבי מישלן ועד ביסטרו נעימים.

בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית או סתם רוצים ליהנות מארוחה טעימה עם החברים שלכם, פריז לא תאכזב אתכם.

העיר פריז היא יעד תיירותי פופולרי ומקלט אוכל. אבל עם המספר העצום של מסעדות בעיר, זה יכול להיות קשה למצוא את הטובות ביותר. כדי לעזור לך עם זה, ריכזנו רשימה של המסעדות האהובות עלינו בפריז.

– Le Grand Véfour: נפתחה בשנת 1784, מסעדה היסטורית זו ממוקמת ב-Rue de Beaujolais ומציעה סביבה אלגנטית למטבח הצרפתי המסורתי שלה.

– L'Avenue: מסעדה בסגנון בראסרי זו ממוקמת בשדרת מונטן ומציעה מטבח צרפתי מודרני עם טוויסט בינלאומי.

– La Table de Joel Robuchon: ממוקמת ב-8 Rue de l'Échelle, מסעדה זו בעלת כוכבי מישלן מציעה מטבח צרפתי עכשווי שהושפע מטכניקות בישול יפניות.

– Café Constant: בית הקפה הקטן והמוזר הזה ממוקם ב-3 Rue Saint-Benoît ומציע מבחר רחב של מאפים כמו גם משקאות קפה ותה.

פריז היא עיר של גסטרונומיה ואוכל. העיר מלאה במסעדות בעלות כוכבי מישלן ומציעות מאכלים טעימים מכל רחבי העולם. אבל לפעמים זה יכול להיות קשה למצוא את המקום המושלם עבור בלוטות הטעם שלך. לכן יצרנו את רשימת המסעדות ששווה לנסות בפריז.

1) Le Cinq, הממוקם במלון המפואר ג'ורג' החמישי, מציע מגוון מנות צרפתיות, כמו כבד אווז עם תאנים וקרפצ'יו צבי. המסעדה זכתה בשלושה כוכבי מישלן והתפריט שלה משתנה מדי יום בהתאם לעונה.

2) L'Astrance היא מסעדה אלגנטית בפריז בה תוכלו ליהנות ממטבח צרפתי מודרני מעשה ידי השף פסקל בארבוט. יוגשו לכם מנות מסורתיות כמו קסול או יונה צלויה עם רוטב דם משלה, אבל גם מנות אקזוטיות יותר כמו גבינת חלב גולמי המוגשת עם גלידת חלת דבש או טרטר צלופח מעושן עם רוטב מנגו.

פריז היא עיר של אוכלים. יש בה כמה מהמסעדות הטובות בעולם, וקשה לדעת מאיפה להתחיל כשמבקרים אותן. אם אתם מחפשים מקום חדש לאכול בו, הנה כמה המלצות מפריזאים מקומיים.

1) לה גרנד קולבר:

למסעדה זו יש כוכב מישלן והיא ממוקמת קרוב למוזיאון הלובר. יש להם מנות צרפתיות מסורתיות עם טוויסט מודרני וצוות המלצרים שלהם מאוד ידידותי ומקצועי.

2) La Table de Joel Robuchon:

למסעדה זו יש גם כוכב מישלן אחד והם מתמחים במטבח צרפתי עם השפעות אסייתיות. יש להם מבחר יינות מצוין כמו גם אפשרויות צמחוניות רבות בתפריט שלהם.

3) קפה מארלי:

בית הקפה הזה מגיש ארוחות בוקר, צהריים, ערב, קינוחים, משקאות, קפה – אתה שם את זה! הוא פתוח 24 שעות ביממה אז הוא מושלם לתשוקות בשעות הלילה המאוחרות או לארוחת בוקר מוקדמת לפני היציאה

פריז היא עיר של גסטרונומיה, ולכן אין זה מפתיע שיש הרבה מסעדות לבחירה. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לשניים, מפגש אינטימי עם חברים או מסיבה של כל הלילה, יש מסעדה לכל אירוע.

הנה כמה המלצות כדי להתחיל:

אם אתם מתכננים טיול לפריז, אז בהחלט כדאי לכם לבקר במסעדות אלו. הם מציעים את הטוב ביותר במטבח הצרפתי וחווית האוכל.

1. Le Relais de L'Entrecote: זה המקום ללכת אליו אם תרצו ליהנות מהמנה המפורסמת של סטייק עם צ'יפס. זהו מקום טוב לארוחת צהריים או ערב ומציע תמורה נהדרת לכסף.

2. La Table du Chef: מסעדה זו ממוקמת בלב פריז ומגישה מנות המושפעות מהמטבח הצרפתי והים תיכוני וכן מטעמים אסייתיים. יש לו דירוג כוכבי מישלן ומציע חווית אוכל נהדרת לכל התקציבים.

3. Le Grand Véfour: מסעדה זו נוסדה בשנת 1784 ונמצאת במיקומה הנוכחי מאז 1812, מה שהופך אותה לאחת המסעדות הוותיקות ביותר בפריז שפועלות עד היום. העיצוב אלגנטי אך פשוט עם חלונות ויטראז' יפים, תקרות מעוטרות ופריטי ריהוט קלאסיים מתקופות זמן שונות לאורך ההיסטוריה

אם אתם מחפשים מסעדה בפריז, הנה כמה מהמסעדות הטובות ביותר שתוכלו לנסות.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email