האטרקציות הפופולריות ביותר בפריז הן מגדל אייפל, מוזיאון הלובר, קתדרלת נוטרדאם ובזיליקת סקרה-קר

לא חסרות אטרקציות בפריז. ממגדל אייפל ועד לקתדרלת נוטרדאם, ישנם מספר אתרים שאסור למבקרים לפספס.

מגדל אייפל

האטרקציה האייקונית ביותר בפריז, מגדל אייפל היא אתר חובה לכל תייר המגיע לעיר. הוא הוצג באינספור סרטים ותוכניות טלוויזיה, כך שקשה שלא לזהות את ציון הדרך האיקוני הזה. המגדל מתנשא לגובה של 324 מטרים והוא נבנה עבור התערוכה העולמית של 1889. ישנם שני מפלסים בתוך המגדל שבהם תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים של פריז מלמעלה או שתוכלו לבקר באחת משתי המסעדות באתר.

קתדרלת נוטרדאם

קתדרלת נוטרדאם, שנבנתה בין 1163 ל-1345, היא אחד המבנים המפורסמים ביותר בצרפת ונקודת ציון חשובה לנצרות בצרפת. זה ביתם של כמה חלונות ויטראז' מרהיבים שמתארים סצנות מחייו של ישו כמו גם מדהימות

פריז היא עיר של אטרקציות רבות, מהמבנים ההיסטוריים שלה ועד לציוני הדרך המפורסמים שלה.

פריז היא עיר של אטרקציות רבות, מהמבנים ההיסטוריים שלה ועד לציוני הדרך המפורסמים שלה. הנה כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בפריז:

-מגדל אייפל

-מוזיאון הלובר

-שער הניצחון

-בזיליקת סקרה קר

-קתדרלת נוטרדאם

פריז היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. זה לא מפתיע, בהתחשב בכך שיש לו כל כך הרבה דברים להציע. ממגדל אייפל האייקוני למוזיאון הלובר וקתדרלת נוטרדאם, לפריז יש הרבה מה להציע.

הנה כמה אטרקציות בפריז:

-מגדל אייפל

-מוזיאון הלובר

-קתדרלת נוטרדאם

-שער הניצחון

פריז היא עיר מדהימה שמושכת תיירים כבר מאות שנים. יש בו הרבה אטרקציות, חלקן מופיעות להלן:

– מגדל אייפל

– הלובר

– קתדרלת נוטרדאם

– השאנז אליזה

– שער הניצחון

פריז היא עיר של רומנטיקה, תרבות, היסטוריה ויופי. זוהי עיר של מוזיאונים נהדרים, תיאטראות ובתי אופרה.

פריז היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם. האטרקציות בפריז הן אינסופיות.

יש הרבה דברים לראות ולעשות בפריז. אתה יכול לבקר במוזיאון הלובר או ללכת לאורך השאנז אליזה. תוכלו גם לשוט בסירה על נהר הסיין או לבקר בקתדרלת נוטרדאם.

צרפת היא מדינה עם תרבות עשירה ומגוונת. בארץ יש אטרקציות תיירותיות רבות שכדאי לבקר ולחקור.

פריז היא בירת צרפת ואחת הערים האיקוניות ביותר בעולם. זה מושך מיליוני מבקרים מדי שנה. בעיר יש הרבה נקודות ציון מפורסמות בעולם, מוזיאונים, מסעדות, חנויות ופארקים שאפשר לחקור.

מוזיאון הלובר הוא אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בפריז. הוא ביתם של למעלה מ-40,000 יצירות אמנות כגון ציורים, פסלים, תכשיטים ועוד מכל רחבי העולם.

פריז היא עיר של אור ויופי איקוני. בעיר נמצאים מגדל אייפל, קתדרלת נוטרדאם ומוזיאון הלובר. פריז היא גם ביתו של המוזיאון הפופולרי ביותר בעולם, מוזיאון ד'אורסיי.

מגדל אייפל הפך לאחד המבנים האייקוניים ביותר בעולם. נבנה במקור כתערוכה זמנית ליריד העולמי של 1889, הוא מעולם לא היה אמור להישאר ער לאורך זמן. כעת הוא מקבל בברכה יותר מ-7 מיליון מבקרים מדי שנה עם 1,063 המדרגות שלו המובילות אל שתי מרפסות התצפית שלה – אחת בגובה 300 מטר (984 רגל) ואחת בגובה 250 מטר (820 רגל).

קתדרלת נוטרדאם היא גם ציון דרך מפורסם בפריז. הקתדרלה ידועה בשם "הלב של פריז" מכיוון שהיא יושבת ממש מול נהר הסיין על אי באמצע מרכז פריז. נוטרדאם נבנה במקור בשנת 1163 והפכה לקתדרלה כאשר המלך לואי השביעי בנה את שלו

פריז היא העיר המתויירת ביותר בעולם. זהו יעד פופולרי לתיירים מכל העולם, עם אטרקציות רבות בפריז.

פריז היא עיר של אטרקציות רבות, ממגדל אייפל ועד למוזיאון הלובר. הוא מציע מגוון רחב של פעילויות הפונות לכל הגילאים ותחומי העניין.

-מגדל אייפל הוא אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בפריז. הוא נבנה עבור התערוכה העולמית של 1889 והפך לחלק בלתי נפרד מהנוף העירוני.

-מוזיאון הלובר, עם פירמידת הזכוכית שלו, הוא אחד המוזיאונים הגדולים בעולם ומכיל אטרקציות פופולריות רבות כולל המונה ליזה של לאונרדו דה וינצ'י.

-שער הניצחון הוא אנדרטה בפריז המכבדת את אלה שנלחמו ומתו למען צרפת בקרב. אתה יכול לראות אותו במלוא הדרו בשדרת שאנז אליזה, שדרה עטורת עצים ששימשה ביתם של כמה מהחנויות היוקרתיות ביותר של צרפת מאז 1798.

-טיול במונמארטר ייקח אותך על פני בתי קפה מקסימים,

פריז היא עיר המפורסמת בזכות התרבות, האוכל והארכיטקטורה שלה. האטרקציות בפריז הן אינסופיות. ממגדל אייפל ועד הלובר ועד נוטרדאם, יש משהו לכל אחד.

הדרך הטובה ביותר לחקור את פריז היא ברגל או באופניים. ישנם גם הרבה אוטובוסים של הופ-און הופ-אוף שיכולים לקחת אתכם למסלולים שונים ברחבי העיר.

מגדל אייפל: ציון דרך איקוני זה של פריז הוא אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בצרפת ואחד המבנים המוכרים ביותר בעולם. המגדל נבנה כתערוכה זמנית ליריד בינלאומי בשנת 1889 ולא היה אמור להיות קבוע אבל הוא הוכיח את עצמו כפופולרי עד כדי כך שהוא נשאר פתוח היום! המבקרים יכולים ליהנות מנופים פנורמיים מהחלק העליון של המבנה הזה או אפילו לסעוד במסעדה שלו בשם "Le Jules Verne" המציעה חווית אוכל של כוכב מישלן עם נוף מרהיב של פריז למטה!

נוטרה

מגדל אייפל הוא ציון הדרך המפורסם ביותר בפריז. הוא נבנה על ידי גוסטב אייפל עבור התערוכה העולמית של 1889 ומאז הפך לסמלה של צרפת.

הלובר הוא אחד המוזיאונים הגדולים בעולם, המאכלס למעלה מ-40,000 יצירות אמנות מהפרהיסטוריה ועד המאה ה-19. הוא מארח גם תערוכות זמניות לאורך כל השנה.

הוא ביתם של יצירות אמנות ידועות רבות, כולל המונה ליזה של ליאונרדו דה וינצ'י והאיש הוויטרובי של מיכלאנג'לו.

פירמידת הלובר היא פירמידת זכוכית ומתכת גדולה המשמשת ככניסה ראשית למוזיאון.

הוא עומד בניגוד גמור לסביבת האדריכלות הצרפתית הבארוק המסורתית שלו, וזה היה שנוי במחלוקת כאשר הוא נבנה לראשונה, כי כמה אנשים חשבו שהוא נראה כמו אנדרטה נאצית!

מגדל אייפל הוא ציון הדרך הידוע ביותר בפריז. הוא נבנה בשנת 1889 והוא אחד המבנים המוכרים ביותר בעולם.

הוא נקרא במקור על שם המעצב שלו, אבל עכשיו הוא נקרא פשוט לה טור אייפל.

הוא מתנשא לגובה של 324 מטר ויש לו בסך הכל 15 מיליון מסמרות שמחזיקות את מסגרת הברזל שלו. המבקרים יכולים לעלות במעלית לפסגה, שם ימצאו מסעדה, שתי מרפסות תצפית ואנטנה שמשדרת אותות טלוויזיה ברחבי צרפת.

למגדל יש גם שלוש מפלסים מתחת לפני הקרקע שבהם תוכלו לבקר בתערוכות על ההיסטוריה שלו או איך הוא נבנה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email