כיצד נמצא מדפסת לייזר מומלצת לבית

אם בעבר מדפסות לייזר היו רלוונטיות לבתי עסק ומשרדים בעיקר בשל המחיר היקר שלהן, הרי שכיום המחיר של מדפסות הלייזר ירד באופן משמעותי ועל כן, הן מאוד נגישות ומשתלמות גם לצרכן הביתי אשר מדפיס בהיקפים של כמה מאות דפים או יותר בחודש. חשוב לדעת שככל שההדפסות החודשיות שלכם גדולות יותר, כך מדפסת לייזר תהיה משתלמת יותר עבורכם ותחזיר את ההשקעה בתוך זמן קצר יותר. כיום נפוצות מדפסות לייזר אשר משלבות גם יישומים אחרים כגון: צילום, סריקה ופקס. אם אתם מעוניינים לרכוש מדפסת לייזר לביתכם, חשוב מאוד שתבחרו אותה בצורה נכונה בהתאם לכל הפרמטרים שיש לבחון וזאת בכדי שהיא תהיה שווה את ההשקעה הכספית ותענה על הצורך שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

כיצד בוחרים מדפסת לייזר?

כאשר מחפשים מדפסת לייזר ביתית, חשוב מאוד לשים דגש על כמה פרמטרים:

ראשית כל, יש לבחון את איכות ההדפסה. ככל שמספר הנקודות לאינטש גדול יותר איכות ההדפסה תהיה גבוהה יותר, אך יש הבדלים בין דגמים שונים בעלי רזולוציה זהה הנובעים מיישומים טכנולוגיים של הברות הספציפיות ועל כן הדרך הטובה ביותר להבין מהי איכות ההדפסה של מדפסת לייזר היא לבקש לראות דוגמאות הדפסה שלה.

חשוב מאוד לבחור מדפסת לייזר בהתאם לביצועים שלה בהתאמה לצרכים שלכם. הביצועים של המדפסת נמדדים במהירות ההדפסה, במדיות שעליהן ניתן להדפיס, בזיכרון ובמעבד של המדפסת וכן בעומס העבודה החודשי שלה. אחד הנתונים החשובים ביותר עבור הצרכן הביתי הוא ללא ספק מהירות העבודה של המדפסת. כל עוד לא מדובר על הדפסות מורכבות מדי אשר כוללות גרפיקה ותמונות בכמות גדולה, כמעט כל מדפסת סבירה תתאים, אך אם מדובר על צורך להדפיס גם גרפיקה חשוב לבדוק באופן מדויק יותר את מהירות ההדפסה של המדפסת. מהירות ההדפסה בעצם נמדדת במספר הדפים אשר המדפסת מדפיסה בדקה. טווח מהירויות ההדפסה המרביות של המדפסות השונות גדול ויכול להגיע לכשות עמודים בדקה, אך המהירות מייקרת את עלות המדפסת ומתאימה בעיקר לארגונים שמדפיסים בכמויות גדולות. מהירות מרבית טובה להדפסת טקסט בשחור היא 20 דפים לדקה. כמו כן, נתון נוסף שקשור למהירות העבודה של המדפסת הוא הזמן אשר לוקח למדפסת להדפיס את העמוד. בהתאם לנתון זה, מהירות של 10 שניות נחשבת טובה.

חשוב מאוד לבדוק את המהירות וזאת בכדי לייעל את העבודה שלכם עם המדפסת. אתם בוודאי לא רוצים לשבת ליד המדפסת כל היום ולחכות שהיא תדפיס לכם כמות דפים גדולה שאתם זקוקים לה ועל כן, פרמטר המהירות הוא ללא ספק פרמטר חשוב שיש לבחון טרם רוכשים מדפסת לייזר.

 

כיצד מתחזקים מדפסת לייזר?

כדי שמדפסת לייזר תחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב, חשוב מאוד לתחזק אותה כראוי. ראשית כל, יש לדאוג שהיא תהיה מונחת במקום המתאים לה, יש צורך לנקות את המדפסת בכל פעם שמצטבר עליה אבק וכן לדאוג שיש דיו במדפסת, שיש מספיק דפים הרלוונטים להדפסה ועוד. בכל מקרה של תקלה כלשהי במדפסת, לא כדאי לנסות ולתקן אותה באופן עצמאי אלא כדאי לבחור באנשי מקצוע עבור התיקון.

 

התאמת מדפסות לייזר לצרכים שלכם

חשוב מאוד שתתאימו את המדפסת לצרכים האישיים שלכם. אם אתם יודעים שאתם מדפיסים מדי יום כמות גדולה של דפים יש לבחור במדפסת שיכולה לעמוד בקצב ההדפסה שלכם הן מבחינת איכות ההדפסה והן מבחינת מהירות ההדפסה. אם אתם עתידים להדפיס לא מעט גרפיקה ותמונות במדפסת עליכם לבחור במדפסת שיש לה יכולת טובה להדפיס בדיו צבעוני וכן שהדיו הצבעוני שיש להזין בה לא מאוד יקר. כמו כן, אם אתם נוהגים להדפיס על שני צדי הדף, כדאי מאוד שתבחרו במדפסת לייזר אשר מדפיסה הדפסה דו צדדית. אם יש לכם כמות רבה של מסמכים שאתם מעוניינים לשמור להדפסה, חשוב מאוד לבחור במדפסת שיש לה זיכרון גדול. הזיכרון של מדפסות לייזר נמדד במגה בייטים. אם מדובר בצורך להדפיס כמות קטנה של עמודי טקסט וגרפיקה בשחור, המדפסת הממוצעת מכילה מספיק זיכרון בכדי לבצע את העבודה במהירות טובה, אך להדפסת צבע בעומסים גדולים יותר הזיכרון המינימלי המומלץ הוא 16MB. ככל שיש לכם משימות הדפסה כבדות יותר אשר כוללות מסמכים מורכבים יותר וכן ככל שעומסי העבודה גדולים יותר, כך מומלץ לרכוש מדפסת עם זיכרון גבוה יותר.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
Uncategorized
מתכונים לתוספות לארוחה

מתכונים לתוספות לארוחהאז הכנתם בשר, עוף או דג, בטעם האהוב עליכם, במתכון מוצלח שמצאתם בבלוג פודיק או שאולי פשוט זכרתם בכלל מהבית של אמא, אבל כעת מתעוררת שאלת השאלות: מה לשים ליד? מה מתאים לאכול עם זה? אתמול הכנתם תפוחי אדמה, שלשום הכנתם אורז, מה היום? חשוב מאד לגוון בתוספות לארוחה, בשביל הילדים וגם בשביל המבוגרים, ובשביל זה בדיוק הכינו עבורכם בבלוג פודיק של שחר חן מגוון ענק של מתכונים לתוספות לארוחה, תוכלו למצוא מתכונים עשירים ופשוטים, מהירים ומורכבים יותר, ממגוון ענק של טעמים ומטבחים שונים מכל העולם, חמים וקרים, חריפים או מתוקים, ובקיצור- אפשר להכין כל יום משהו אחר.

Uncategorized
באילו מקרים נזמין מנעולן בקרית אונו?

ישנם לא מעט אמצעי אבטחה שיכולים לעזור לנו לשמור ולהגן על הבית או על העסק שלנו. ככל שהמבנה הוא משמעותי יותר והתכולה שלו יקרה יותר, כך אנחנו נהיה מוכנים להשקיע יותר זמן וכסף בבחירת מערכת אבטחה רלוונטית עבורנו. במקרים רבים זה יהיה תנאי של חברות הביטוח אצלן נרצה לבטח את המבנה ואת התכולה.

Uncategorized
מדריך מקיף לבניית מדפים למחסן

למדפים תפקיד מכריע במקסום שטח האחסון וקידום ארגון יעיל במחסנים. על ידי בניית מדפים יציבים ופונקציונליים, אתה יכול לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את ניצול השטח ולהקל על גישה נוחה לסחורות. במדריך המקיף הזה נלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב של בניית מדפים למחסן.

Uncategorized
איך לצלם סרטון טיקטוק?

חדשים בטיקטוק ורוצים להתחיל פרסום בטיקטוק או לייצר תוכן על מנת לייצר עוקבים בצורה ארגונית הנה סדר הפעולות הנכון ליצירת סרטון טיקטוק: