כמה עולה להשכיר וילה למשפחה

 

 

תקופת הקורונה הכריחה אותנו לצאת מהקופסא. זה מתבטא בכל תחומי החיים. בין אם מדובר בלעבוד בצורות שונות ולאו דווקא במקום העבודה, בין אם מדובר על לימודים בזום לילדים או לסטודנטים, על אכילה פחות בחוץ ובילוי הרבה יותר שעות בבית ועד אינספור תחומים ועניינים שישארו אתנו. אחד התחומים הבולטים ביותר שהשתנו הוא הדרך בה אנו חווים חופשה משפחתית. אם לפני הקורונה היה אפשר לטוס לארצות הברית, איטליה, ספרד, טורקיה או כל יעד אחר שבא לכם עליו, היום מדובר במשימה מורכבת יותר שאולי תדרוש מכם בידוד אחרי החזרה ארצה, וגם תמיד יש פחד שמא אחד מבני המשפחה יחלה חס וחלילה פתאום בקורונה. לכן יותר ויותר ישראלים חושבים על חופשה בארץ, והרבה פעמים מדובר בחופשה בוילה ולאו דווקא בצימר או מלון.

היתרונות בחופשה בוילה

היתרון המשמעותי ביותר הוא הבידוד. אתם בעצם אדונים לעצמכם, ויכולים להיות בשקט אבל ברעש. כלומר, לוילה לא נוסעים 5 נפשות אל שנים עשר אנשים, עשרים אנשים ואולי גם יותר ( תלוי בוילה), וככל שיש יותר אנשים יש גם יותר רעש. ואיפה יותר כדאי להתנהג איך שרוצים מוילה?
עוד יתרון משמעותי הוא כמות האנשים שיכולים להיכנס בתוך הוילה שתמצאו באתר vip-villas המוביל בישראל. אם בצימר נכנסים בדרך כלל שני אנשים ובחדר במלון נכנסים אולי שלושה ( גם אם לוקחים חמישה חדרים צמודים, מדובר בחוויה שונה לגמרי מוילה, בה כולם נמצאים ביחד כל הזמן ויש תחושה שאין באמת חוצץ). וילה היא המקום המושלם לתחושה משפחתית וחוויה של 'בילוי זמן משותף'.
היתרון השלישי הוא כמובן הפרטיות. אתם יכולים כמשפחה לבלות כמה זמן שתרצו בבריכה בלי שאף אחד יגיד לכם דבר, יכולים לשרוץ בג'קוזי כאוות נפשכם, יכולים לשחק פינג פונג או סתם משחקי קלפים ולשים איזו מוזיקה שתבחרו בלי שאף אחד יגיד לכם דבר.

 

מה המחיר הממוצע

 

כמובן שאין מחיר אחיד ולכל ווילה יש את המחיר שלה. השאלה היא מה אתם  מחפשים. הפרטמרטים העיקריים שנכנסים כאן לתמונה הם המיקום של הווילה – אם המיקום של הווילה נחשק כנראה שהמחיר שלה יהיה גבוה יותר בהתאם. אם המיקום הוא לא מדהים אז המחיר ירד בהתאמה.
פרמטר נוסף הוא כמות החדרים. כמובן שככל שיש יותר חדרים בווילה היא תעלה יותר. אין פה שאלה בכלל. יש וילות עם שבעה חדרים, ויש וילות עם ארבע עשר חדרים. כדאי לציין גם שככל שיש יותר חדרים ככה כנראה הוילה תהיה זולה בחישוב על פי חדר.
עוד פרמטר שכדאי להבין אותו זה האבזור של הוילה. וילה שיש בה גם בריכה טובה, גם ג'קוזי, חצר, דק, מרפסות, מזגנים, שולחן פינג פונג, מקום לעל האש, מטבח מאובזר, חניה נוחה ועוד מיני אלמנטים תעלה יותר. כדאי לכם לבדוק על מה בדיוק אתם משלמים לפני שאתם מגיעים.

מחיר של וילה יכול להיות נמוך מ3,000 במקרה הזול וגבוה מעשרת אלפים במקרה היקר. קחו רק את מה שמתאים לכם. בהצלחה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email