כל המידע על כרטיסים למונדיאל בקטאר

מונדיאל, או בשמו הרשמי "גביע העולם בכדורגל", הוא אירוע שבכל פעם מבטיח הרבה מאוד, ותמיד מצליח לקיים. בנובמבר הקרוב המונדיאל יתקיים לראשונה במדינה ערבית – קטאר, ולכן גם התאריך הלא שגרתי לקיום הטורניר. חולמים להגיע לשם, לצפות מהיציע בכוכבים הגדולים בעולם ולהנות מחוויה בלתי נשכחת? הכנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על רכישת כרטיסים למונדיאל.

 

כמה עולים כרטיסים למונדיאל?

ראשית, חשוב לציין שאמנם לישראל אין הסכם שלום עם קטאר, אך למדינה אין אפשרות להגביל כניסת אזרחים מכל מדינה שהיא, כך שאין לכם מה לחשוש – גם אתם יכולים להגיע למונדיאל וגם להרגיש בטוחים. ההוראות של פיפ"א, התאחדות הכדורגל העולמית, ברורות, וקטאר יודעת היטב שעליה לנהל טורניר בטוח, שקט ומזמין.

לגבי המחירים, חשוב לציין מראש כי מדובר במונדיאל היקר אי פעם, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא הביקוש הרב מצד ערביי העולם, אשר מתרגשים מהמיקום ההיסטורי. לפני שאתם מתחילים לחשוב על הלוואה לכל מטרה או על שבירת חיסכון, קחו בחשבון שכמובן יש גם כרטיסים זולים מאחרים.

זה עובד כך: הכרטיסים מחולקים לשלוש רמות איכות, על פי המיקום באצטדיון – ככל שהמיקום משובח יותר, הכרטיס יותר יקר. המחיר מושפע גם מהשלב בו נערך המשחק – התמודדות בשלב הבתים הכי זולה, וככל שמתקדמים הכרטיסים מתייקרים. חשוב לציין כי מן הסתם, כרגע לא ניתן לדעת את זהות הנבחרות אשר תעפלנה לשלבי ההכרעה, כך שרכישת כרטיס למשחקים אלה בשלב זה, היא בגדר הימור מסוים. למעשה, בשל המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, טרם נסגרה סופית רשימת המשתתפות במונדיאל.

כמו כן, השתתפות של נבחרת או נבחרות מהשורה הראשונה, עלולה גם היא לייקר את הכרטיס למשחק. כרגע, כרטיס ממוצע למשחק בשלב הבתים, עולה 152 דולרים, כלומר כ-500 ₪.

 

איפה ישנים בקטאר?

כפי שאתם אולי כבר יודעים, בקטאר יש מלונות יוקרתיים מאוד, אשר מציעים חווית לינה יוצאת מהכלל. עם זאת, באופן לא מפתיע מלונות אלה עולים בהתאם. אם אין לכם אפשרות לעמוד במחירים כאלה, תוכלו למצוא גם אפשרויות לינה יותר זולות בנסיכות.

בנוסף, עליכם לקחת בחשבון את מיקומי המשחקים: הם ייערכו בשמונה אצטדיונים שונים, אשר פזורים בין חמש ערים בקטאר. המרשים ביניהם כולל 80,000 מקומות, בעיר לוסייל, והוא גם יארח את משחק הגמר. אצטדיון זה ממוקם 23 ק"מ מצפון לבירה דוחא, והוא נפתח רשמית רק לפני מספר חודשים. שאר האצטדיונים נעים בין תכולה של 40,000 מקומות לבין 60,000 מקומות, והם נמצאים בדוחא, אל חור, אל ריאן ואל וקרא.

 

איך מגיעים לקטאר?

כיום, אין טיסה ישירה מישראל לקטאר. עם זאת, ניתן להגיע למדינה באמצעות קונקשן בודד, כך שלא מדובר במסע מסובך או מפרך במיוחד. אפשר גם לרכוש חבילה מקיפה לטיסה למונדיאל, הכוללת כרטיסים למשחק או כמה משחקים, טיסה ומלון.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

קרדיט תמונה: depositphotos
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email