המדריך האולטימטיבי לרכישת מכונות קפה מסחריות

קפה

רכישת מכונת קפה מסחרית לעסק תתבצע באופן שונה בהשוואה לרכישת מכונת קפה ביתית. עליכם לשנות את דפוס החשיבה, ולהבין איך תוכלו לבצע את הרכישה המתאימה. הרי אין דבר יותר מבאס מאשר לרכוש מכונת קפה למשרד, ולגלות כי היא אינה עומדת בציפיות. החשיבות של מכונת קפה משרדית היא קריטית, ולא פעם עושה את כל ההבדל. מכונות קפה לעסקים הופכות את העבודה למהנה וכיפית, ואת ההפסקה לשווה במיוחד. אז רגע לפני שתרכשו מכונת קפה למשרד, הינה כל מה שאתם צריכים לדעת. חלק מהטיפים שנספק לכם כאן יהיו שונים ממה שחשבתם קודם לכן.

היקף כוסות הקפה

בכל משרד תדירות שתיית הקפה משתנה בהתאם לכמות העובדים הנמצאים בו. ישנם משרדים בהם המכונה צריכה לעבוד ללא הפסקה, ומקרים אחרים בהם המכונה תעבוד בתדירות נמוכה. לכן חשוב שהמכונה המסחרית תעמוד בציפיות, ולא תיהרס כעבור תקופת זמן קצרה. ברגע שמכונת הקפה לא תהיה מותאמת למשרד, הסיכוי שלה להישחק יהיה גבוה פי כמה. במקום להתעסק עם היתרונות הרבים של המכונה, תמצאו את עצמכם מחליפים אותה בכל הזדמנות.

סוג מכונת הקפה

כיום קיימות שתי מכונות קפה פופולאריות לשימוש מסחרי. הראשונה היא מכונת קפה המבוססת על קפסולות המביאה איתה שימוש קל ונוח. אפשרות נוספת תהיה מכונת קפה פולי קפה המביאה איתה טעם אותנטי הרבה יותר. כמובן שלכל אחת מהאפשרויות הללו יהיו יתרונות אחרים, ועליכם להתאים את הבחירה לכם. יש כאלה שמעדיפים מכונת קפסולות, ואחרים שמעדיפים מכונת פולי קפה. ישנם משרדים בהם רוכשים גם וגם לטובת שביעות רצון הלקוחות והעובדים המגיעים לביקור.

אופן תפעול המכונה

מכונות קפה לעסקים צריכות להיות פשוטות לתפעול, הרי במכונה משתמשים עשרות אנשים שונים. לא תוכלו בכל פעם מחדש להיות אלה שעומדים על המשמר ומתפעלים את המכונה. ברגע שהמכונה מסובכת לתפעול, יהיו כאלה שאינם ישתמשו בה ולא ינצלו את התועלת שהיא מביאה. לכן תחפשו מכונה שכל הממשק שלה בעברית, דבר שיקל על האנשים שהולכים להשתמש בה. לא משנה אם מדובר על אנשים צעירים, מבוגרים או כל אחד אחר. במקרה בו המכונה לא תהיה קלה לתפעול תצטרכו להתמודד עם כאבי ראש אותם היה ניתן למנוע מבעוד מועד.

העלות של המכונה

בסופה של הדרך יהיה עליכם להתייחס גם לעלות של המכונה אותה אתם עומדים לרכוש. מהו התקציב העומד לרשותכם לטובת רכישת המכונה? אם יש לכם תקציב מוגבל, חובה להגיד זאת מראש. הביאו את עצמכם למצב בו העלות של המכונה אינה עושה לכם חור בכיס או גורמת לכם לחשוב פעמיים. כיום תמצאו מכונות קפה לעסקים רבות, שלכל אחת מהן יהיה תג מחיר אחר. הבינו מראש כמה תהיו מוכנים לשלם, ומכאן הסיכוי למצוא את המכונה המתאימה הופך לממשי.

קפה
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email