כיצד לבחור אטרקציות לחתונה?

לצד היותה אירוע מרגש, חתונה היא גם מאורע שבו אנו כחתן והכלה, חשים מעין חובה מסוימת עבור המוזמנים שלנו. החברים, המשפחה והעמיתים לעבודה עושים מאמצים כבירים ומגיעים לשמוח בשמחתנו? הרי שעלינו החובה לנהוג כמארחים מנומסים ולהבטיח להם אירוע נפלא שייצרב בזיכרונם או לכל הפחות יסב להם בידור והנאה.

בחירת אטרקציה שלב אחר שלב

על קרקע פורייה זו, ענף החתונות הפך לאחד מן המשגשגים בישראל, והוא מציע שפע של אטרקציות שונות, חלקן מקוריות ומפתיעות וחלקן מוכרות. אז על מגנטים לאירועים איננו מתכוונים להתעכב במאמר זה כלל, אך בהחלט נרצה לתת את הדעת על הדרך שבה מומלץ לבחור את האטרקציות שילוו אותנו לאורך היום המרגש.

חשבו מה ישאיר את האורחים שלכם ברחבה

נתעכב לרגע על שאלה כללית אף יותר – מדוע שנרצה לחפש אחר אטרקציות מיוחדות לחתונה המתקרבת?

בסופו של יום, אירוע נוצץ לא ייזכר לטובה אם המוזמנים לא ייהנו וירקדו ברחבה. נכון יהיה לומר שהאוכל הוא פקטור משמעותי, אך לאווירה שנוצרת ברחבת הריקודים ישנה השפעה לא מועטה כלל, ומוטב לקחת אותה בחשבון. אם המוזמנים ישבו בכיסאות – הרי שגם אתם בתור החתן והכלה תרגישו אווירה שאיננה תואמת את ההתרגשות והשמחה. ואם המוזמנים כולם ירקדו, הרי שרבים יציינו זאת לטובתכם ויזכרו זאת בתור "החגיגה של השנה".

אל תמהרו להיות מקוריים

תמיד שווה לכלול אטרקציות מקוריות, אך אפשר גם לשלב אטרקציות מוכרות וידועות. כך לדוגמה, שילוב של נגנים אשר ילוו את המוזיקה יכול להיות אטרקציה מקורית צדדית, ואילו צלם מגנטים על אף שהוא מוכר וידוע, עדיין ייחשב לאטרקציה שמושכת אנשים לרחבה ושגורמת להם להצטלם עם שלל פריטים וגימיקים זוהרים.

נסו למצוא את השילוב שבין אטרקציה שתיים שנחשבות למקוריות ולא ידועות, לבין מגוון גימיקים ידועים יותר אשר כל המוזמנים מחכים ויודעים לצפות להם.

הקפידו על אטרקציות שמעודדות אנשים להצטלם

אנשים אוהבים להצטלם, ואם יש להם סיבה טובה להצטלם ברחבת הריקודים, אז הרי שהם ימהרו להיות נוכחים בה. לכן, נסו לחשוב על אטרקציות שונות שימשכו את הנוכחים להגיע לרחבה ולהצטלם בה בכל עת.

דוגמה נהדרת לכך היא קיאק פירות שעמוס בכל טוב אשר מובא אל צדי הרחבה בשעות הקטנות של הלילה. לצד שפע הפירות המרעננים, הקיאק הוא תפאורה נהדרת שרבים ימהרו להגיע אל הרחבה כדי להצטלם איתה.

דוגמה נוספת היא אטרקציה של מסיבת פול מון שבה צובעים את הנוכחים עם איפור זוהר בחושך. זוהי דרך נהדרת לגרום לאנשים להישאר ברחבה ולהצטלם עם האטרקציה החדשה והמקורית.

זכרו שאינכם מוכרחים להביא את כל האטרקציות באשר הן לחתונתכם. מספיקות 2-3 אטרקציות נפלאות, כדי שתוכלו להשאיר אצלכם ואצל המוזמנים זיכרונות נפלאים ובלתי נשכחים.

מאחלים לכם אירוע נוצץ ומהסרטים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email